חיפשת:

אם עוונות תשמור יה

שִׁיר הַמַּעֲלוֹת | ביכורים
http://bikurim.kipa.co.il › show_art
אם עוונות תשמור-יה, ה' מי יעמוד. כי עמך הסליחה למען תיוורא. קיוותי ה' קיוותה נפשי ולדברו הוחלתי. נפשי לה' משומרים לבוקר. יחל ישראל אל ה', כי עם ה' החסד, ...
זוהר לעם ויקרא: Zohar L'Am (Zohar for All)
https://books.google.com › books
אם אגרש אותך מהארץ, ואוציא אותך מהמלכות, אולי יקומו עליך דובים שבשדה, ... לא היה העולם יכול לסבול אותו אפילו רגע אחד, כמ"ש, אם עוונות תשמור יה, ה" מי יעמוד.
עלון שבות 90 - מעלות / חגי מושקוביץ
http://etzion.gush.net › shvut
שיר המעלות. ממעמקים קראתיך ה'. ה' שמעה בקולי. תהינה אזניך קשובות לקול תחנוני. אם עוונות תשמור יה. ה' מי יעמוד. כי עמך הסליחה. למען תורא. קויתי ה', קותה נפשי.
תהלים קל: שיר המעלות ממעמקים – מילים, ביצועים, פירושים ותווים
https://web.nli.org.il › pages › song
אִם־עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר־יָהּ, אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד – אם תזכור לאדם את כל עוונותיו ותשפוט אותו על פיהם, אף אחד לא יוכל לעמוד בכך.
תנ"ך בכתיב מלא - תהילים פרק קל
https://www.mechon-mamre.org › ...
ג אם-עוונות תשמור-יה-- אדוניי, מי יעמוד. ד כי-עימך הסליחה-- למען, תיוורא. ה קיוויתי יהוה, קיוותה נפשי; ולדברו הוחלתי. ו נפשי לאדוניי-- משומרים לבוקר, ...
Cantata BWV 131 - Hebrew Translation
www.bach-cantatas.com/Texts/BWV131-Heb2.htm
Mar 24, 2021 · ,אם עוונות תשמור יה ה', מי יעמוד? 1 : Sopran: Erbarm dich mein in solcher Last, Nimm sie aus meinem Herzen, Dieweil du sie gebüßet hast Am Holz mit Todesschmerzen,:סופרן,רחם נא עלי תחת משא זה,הסירנו מעל לבי כי בעדו אתה כיפרת.על עץ (הצלב) ביסורי מוות : Bass:
SOKAK YAHUDISI: HASTALARIMIZA TEHILIM
https://davidsbackyard.blogspot.com/2007/09/hastalarimiza-tehilim.html
אם~עוונות תשמור~יה-- אדוניי, מי יעמוד. im avonot tishmor ya ad-onay mi yaamod . כי~עימך הסליחה-- למען, תיוורא. ki imha ha-seliha lemaan tivare. קיוויתי יהוה, קיוותה נפשי; ולדברו הוחלתי kiviti ad …
אם עוונות תשמור יה | ברכת שלום
https://www.birkatshalom.org › topic
אם עוונות תשמור יה. תפילת שחרית תחנון אם עוונות תשמור יה · הנושא הקודם · חזרה לשיעור · הנושא הבא. כל נושאי הקורס. מסך ראשי של הקורס הרחב הכל.
דודו דרעי - שיר המעלות ממעמקים - YouTube
https://www.youtube.com › watch
מילים: מן המקורות, לחן: עממי שיר המעלות ממעמקים קראתיך ה' ה' שמעה בקולי תהיינה אזניך קשובות לקול תחנוני אם עוונות תשמור יה ה' מי יעמוד כי ...
משנה תורה - ספר אהבה - סדר התפילה
https://www.mechon-mamre.org/i/2700.htm
אם-עוונות תשמור-יה--אדוניי, מי יעמוד. כי-עימך הסליחה--למען, תיוורא. ה' הושיעה: המלך, יעננו ביום-קוראנו.
תנ"ך בכתיב מלא - תהילים פרק קל
https://www.mechon-mamre.org/i/t/k/k26d0.htm
ג אם-עוונות תשמור-יה-- אדוניי, מי יעמוד. ד כי-עימך הסליחה-- למען, תיוורא. ה קיוויתי יהוה, קיוותה נפשי; ולדברו הוחלתי. ו נפשי לאדוניי-- משומרים לבוקר, שומרים לבוקר.
זוהר לעם במדבר: Zohar L'Am (Zohar for All)
https://books.google.com › books
והקב"ה תמיד ברחמים, ורחמין על כל, ואינן רוצה לדון בני אדם לפי מעשיהם. כי כך אמר דוד, אם עוונות תשמור יה אדנ"י, מי יעמוד. כיוון שאמר, אם עוונות תשמור יה, ...
תהילים פרק ק"ל - מאגר ספרות הקודש
http://kodesh.snunit.k12.il › mthil130
תהילים קל,ג אם~עוונות תשמור~יה-- אדוניי, מי יעמוד. תהילים קל,ד כי~עימך הסליחה-- למען, תיוורא. תהילים קל,ה קיוויתי יהוה, קיוותה נפשי; ולדברו הוחלתי.
Cantata BWV 131 - Hebrew Translation - Bach Cantatas Website
https://www.bach-cantatas.com/Texts/BWV131-Heb1.htm
Mar 24, 2021 · אם עוונות תשמור יה, אדוני, מי יעמוד. 1 : Sopran: Erbarm dich mein in solcher Last, Nimm sie aus meinem Herzen, Dieweil du sie gebüßet hast Am Holz mit Todesschmerzen,:סופרן,רחם עלי עם נטל כזה,הסר אותו מלבי כי אתה עליהם כיפרת.על העץ (הצלב) בכאבי מוות : Bass:
האם המקרא יכול לעזור לי אם אני בדיכאון?‏ | שאלות מקראיות
https://www.jw.org/he/הדרכה-מן-המקרא/שאלות/המקרא-עוזר...
‏ הוא אמר לאלוהים:‏ ”‏אם עוונות תשמור יה,‏ אדני,‏ מי יעמוד? ‏ כי עמך הסליחה,‏ למען תִּוָּרֵא”‏ (‏ תהלים ק״ל:‏1,‏ 3,‏ 4 ‏)‏.
קטגוריה:תהלים קל ג - – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › קטג...
אם עונות תשמר יה אדני מי יעמד נוסח הפסוק לפי מהדורת וסטמינסטר · ראו פסוק זה בהקשרו במהדורת הכתיב של הפרק