חיפשת:

אלפאוויל היכל התרבות

להקת "אלפאוויל" נשארה צעירה לנצח - ביקורת מוזיקה - הארץ
www.haaretz.co.il › gallery › music
Feb 07, 2016 · הקהל מיהר לנטוש את הכיסאות ונעמד, מוכן לרקוד, אפילו לוותר על הבהייה בסמארטפון. באותן דקות, וגם לאחר שהאורות עלו, היה ברור כי אלה רגעי השיא של המופע. הביצוע היה מחשמל אף על פי שקולו של גולד שוב מעט נבלע בו. בהמשך הוא שר גם את "Forever Young" ואת "Big In Japan", בגרסאות משכנעות שהצדיקו את ...
היכל התרבות מעלות תרשיחא - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
https://www.kzat-tarbut.com/היכל-התרבות-מעלות-תרשיחא
היכל התרבות מעלות – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר. כתובתו המדוייקת של היכל התרבות של מעלות היא קהילת יהדות צרפת 1, מעלות תרשיחא ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 04-9573050.
אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב - YouTube
https://www.youtube.com › watch
אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב, 05.20.16, רוצים להישאר צעירים לנצחח,
אלפאוויל בישראל 2021 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
www.kzat-tarbut.com › alphaville
Jun 06, 2021 · אחרי הקיפאון והשנה הלא פשוטה בגזרת הוהפעות החו"ל בישראל, בשורה משמחת ומנחמת: להקת הפופ המצליחה משנות ה-80 אלפאוויל (Alphaville) שידועה בעיקר בזכות הלהיט האלמותי שלהם ביג אין ג'פאן (Big in Japan) תגיע לישראל בחודש יולי 2021 ל-2 הופעות בלבד בבאר שבע ובתל אביב.
אלפאוויל בישראל: כבר לא צעירים לנצח
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4761328,00
Feb 06, 2016 · גדולים ביפן, ובהיכל התרבות בתל אביב (צילומים: עידו ארז) עוד ביקורות הופעות במדור המוזיקה של ynet: שון פול: כמה כבר ניתן להזיז את הישבן?
להקת אלפאוויל חוזרת לישראל לשתי הופעות - הבלוג של יובל אראל
https://yuvalerel.com › 2021/05/25
29.07, היכל התרבות תל אביב. הלהקה האגדית Alphaville חוזרת לישראל בפעם השלישית אחרי שני ביקורים קודמים אליהם נחטפו כל הכרטיסים.
ALPHAVILLE IN TEL AVIV אלפאוויל בהיכל התרבות ... - Facebook
https://www.facebook.com › events
‎‎ALPHAVILLE IN TEL AVIV אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב‎ is on Facebook.‎ To connect with ‎ALPHAVILLE IN TEL AVIV אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב‎, join Facebook ...
אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב - 05.02.2016 ~ אופיר נפקר האתר ...
www.nafkar.com › 2016/02/05022016
בלובי של היכל התרבות הספקנו לפגוש שני אנשים מעניינים. הראשון, יוסי חרסונסקי, מבקר מוזיקה ותיק ומוערך, שכתב מספר פעמים ביקורת על הסינגלים של אופיר נפקר.
לוח הופעות - היכל התרבות תל אביב
https://www.hatarbut.co.il › events
הופעות ומוזיקה · "כמו עץ השדה" מופע פתיחה, משירי נתן זך. 26.01.22 · אלון עדר ולהקה מארחים את אסתר רדא. 26.01.22 · שלישיית קטיה טובול. 26.01.22 · אחינועם ניני וגיל ...
היכל התרבות כרמיאל
https://htk.co.il
בידור. היכל התרבות כרמיאל. שבת, 05 פברואר 2022. 21:00. 16 פברואר. גיל שוחט מארח את מרגלית צנעני. מפגש ייחודי שבו הקול של המדינה, הקול העשיר ומלא החום האנושי של …
אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב - 05.02.2016 ~ אופיר נפקר ...
www.nafkar.com/2016/02/05022016.html
בלובי של היכל התרבות הספקנו לפגוש שני אנשים מעניינים. הראשון, יוסי חרסונסקי, מבקר מוזיקה ותיק ומוערך, שכתב מספר פעמים ביקורת על הסינגלים של אופיר נפקר.
לוח הופעות - היכל התרבות תל אביב
https://www.hatarbut.co.il/events
לוח הופעות חיפוש לפי תאריכים אמנים משתפים תערוכת צילומים משה שי גלריית תמונות מהופעות ...
אולמות להשכרה, אירוע עסקי בתל אביב | הפקת אירועים עסקיים תל ...
www.hatarbut.co.il
אולמות להשכרה, אירוע עסקי בתל אביב | הפקת אירועים עסקיים תל אביב - היכל התרבות תל אביב. 【おじさまと猫 スーパーミラクルパズル】ゲームムービー④ - YouTube. היכל התרבות תל אביב. 112 subscribers. Subscribe.
לוח מופעים - המשכן לאומנויות הבמה באר שבע
https://mishkan7.co.il › לוח-מופעים
המשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע הוקם על מנת להעשיר את חיי התרבות בעיר באר שבע ובנגב כולו. מאז פתיחתו, בחודש ספטמבר 2008, משמש המקום כמרכז התרבותי.
אלפאוויל בישראל 2021 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
https://www.kzat-tarbut.com/alphaville
May 25, 2021 · אחרי הקיפאון והשנה הלא פשוטה בגזרת הוהפעות החו"ל בישראל, בשורה משמחת ומנחמת: להקת הפופ המצליחה משנות ה-80 אלפאוויל (Alphaville) שידועה בעיקר בזכות הלהיט האלמותי שלהם ביג אין ג'פאן (Big in Japan) תגיע לישראל בחודש יולי 2021 ל-2 הופעות בלבד בבאר שבע ובתל אביב.
היכל התרבות תל אביב - דף בית
https://www.hatarbut.co.il
אולמות להשכרה, אירוע עסקי בתל אביב | הפקת אירועים עסקיים תל אביב - היכל התרבות תל אביב. 【おじさまと猫 スーパーミラクルパズル】ゲームムービー④ - YouTube. היכל התרבות תל אביב. 112 subscribers. Subscribe.
סיפור מצולם: אלפאוויל בהיכל התרבות בתל אביב
https://www.spotit.co.il › ProLookup
סיפור מצולם: אלפאוויל בהיכל התרבות בתל אביב. 37 שנים אחרי פריצתה הגדולה, שבה בסוף השבוע להקת אלפאוויל שכבשה את המצעדים באייטיז, להופעות בבאר ...
אלפאוויל בישראל 2016 - ביקורת הופעה
www.mako.co.il › music-Magazine › reviews
Feb 07, 2016 · אלפאוויל מנגנים את "Dance With Me", מהלהיטים הגדולים שלהם שלא שרדו את מבחן הזמן. מה שקורה על הבמה די מוזר. הכל מושקע מאוד, הלהקה מתאמצת לנגן היטב ומריאן עצמו רוקד בשגעות.
להקת "אלפאוויל" נשארה צעירה לנצח - ביקורת מוזיקה - הארץ
https://www.haaretz.co.il/gallery/music/musicreview/.premium-1.2844095
Feb 07, 2016 · הקהל מיהר לנטוש את הכיסאות ונעמד, מוכן לרקוד, אפילו לוותר על הבהייה בסמארטפון. באותן דקות, וגם לאחר שהאורות עלו, היה ברור כי אלה רגעי השיא של המופע. הביצוע היה מחשמל אף על פי שקולו של גולד שוב מעט נבלע בו. בהמשך הוא שר גם את "Forever Young" ואת "Big In …
ALPHAVILLE IN TEL AVIV אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב
https://happeningnext.com › event
ALPHAVILLE IN TEL AVIV אלפאוויל בהיכל התרבות תל אביב · Schedule · Location · Host or Publisher הדרן הפקות hadran Productions ...
אלפאוויל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אלפאוויל
אלפאוויל, באתר AllMusic (באנגלית) אלפאוויל, באתר MusicBrainz (באנגלית) אלפאוויל, באתר Deezer; אלפאוויל, באתר Discogs (באנגלית) אלפאוויל, באתר Songkick (באנגלית) אלפאוויל, באתר Genius; אלפאוויל, באתר SecondHandSongs
אלפאוויל בישראל: כבר לא צעירים לנצח
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4761328,00.html
Feb 06, 2016 · גדולים ביפן, ובהיכל התרבות בתל אביב (צילומים: עידו ארז) עוד ביקורות הופעות במדור המוזיקה של ynet: שון פול: כמה כבר ניתן להזיז את הישבן?
אלפאוייל חוזרים לישראל ALPHAVILLE ב 6/9 היכל התרבות תל אביב
https://www.youtube.com › watch
אלפאוייל חוזרים לישראל ALPHAVILLE ב 6/9 היכל התרבות תל אביב - בהפקת הדרן - כרטיסים EVENTIM · לאור הביקוש הרב בהופעותיהם האחרונות לפני מספר חודשים ...
אלפאוויל בישראל 2016 - ביקורת הופעה
https://www.mako.co.il/music-Magazine/reviews/...
Feb 07, 2016 · אלפאוויל מנגנים את "Dance With Me", מהלהיטים הגדולים שלהם שלא שרדו את מבחן הזמן. מה שקורה על הבמה די מוזר. הכל מושקע מאוד, הלהקה מתאמצת לנגן היטב ומריאן עצמו רוקד בשגעות.
אלפאוויל בישראל 2021 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים! - - קצת תרבות
https://www.kzat-tarbut.com › alphav...
להקת אלפאוויל המצליחה משנות ה-80 חוזרת לישראל ל-2 הופעות בהיכל התרבות ת"א ומשכן לאומנויות הבמה בבאר שבע בחודש יולי 2021 הקרוב. מתי זה בדיוק יקרה?