חיפשת:

אלף האיים ארצות הברית

טיול שלושה ימים לאלף האיים, טורונטו ומפלי הניאגרה • איזי טורס
https://eztoursusa.com › טיול-שלושה-ימ...
מפלי הניאגרה, אלף האיים, טורונטו, ועוד הפתעות. ... נמשיך בנסיעה עד לאזור אלף האיים. ... בואו להכיר את המקומות הקסומים ביותר במזרח ארצות הברית.
אלף האיים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אלף_האיים
אלף האיים הם ארכיפלג הכולל 1,864 איים המצויים בגבול קנדה-ארצות הברית, לאורך חלקו הדרום-המערבי של הנהר סנט לורנס. האיים פזורים במורד הנהר מהפינה הצפונית-מזרחית של ימת אונטריו, לאורך כ-80 ק"מ במורד הזרם, בין קינגסטון וברוקוויל, אונטריו. האיים הקנדיים שייכים לפרובינציה הקנדית אונטריו, והאיים האמריקניים, למדינת ניו יורק. האי וולף הוא הגדול ביותר בקבוצה, והוא נמצא כולו בשטח אונטריו.
טיולים בעברית בארצות הברית במחירים ללא תחרות - טרוולר טורס
https://www.travellertours.co.il/tours/tours-to...
אחד הידעים הפופולריים ביותר של טיסות לארה"ב הוא אורלנדו, המציע מגוון עשיר של אפשרויות בילוי ובידור לכל המשפחה, ובראשן - דיסני וורלד, מתחם הכולל בתוכו כמה פארקים אשר כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. טיולים בעברית בארצות הברית למי שנמצא בניו יורק או לוס אנג'לס.
גשר אלף האיים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › גשר_אלף_האיים
גשר אלף האיים (ב אנגלית: Thousand Islands Bridge) הוא שמה של מערכת גשרים בינלאומית החוצה את נהר סנט לורנס ומקשרת את צפון מדינת ניו יורק שב ארצות הברית עם דרום-מזרח אונטריו שב קנדה. מערכת הגשרים נבנתה בשנת 1937 עם תוספות שנבנו ב- 1959 והיא חוצה את גבול קנדה-ארצות הברית במרכזו של אזור אלף האיים, ומכאן שמה.
אלף האיים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אלף_האיים
אלף האיים הם ארכיפלג הכולל 1,864 איים המצויים בגבול קנדה - ארצות הברית, לאורך חלקו הדרום-המערבי של הנהר סנט לורנס. האיים פזורים במורד הנהר מהפינה הצפונית-מזרחית של ימת אונטריו, לאורך כ-80 ק"מ במורד הזרם, בין קינגסטון ו ברוקוויל, אונטריו. האיים הקנדיים שייכים לפרובינציה הקנדית אונטריו, והאיים האמריקניים, ל מדינת ניו יורק.
מערב קנדה לזוגות: מסלולי טיול באלף האיים
https://www.elal.com › ... › טורונטו
ארכיפלג אלף האיים, אשר למרות שמו כולל למעשה 1,864 איים, נמצא בגבול קנדה-ארצות הברית, באזור המפגש של נהר סט. לורנס עם ימת אונטריו. האיים הקנדיים שייכים ...
אלף האיים: המדריך המלא של למטייל לאלף האיים - אתר למטייל הרשמי
www.lametayel.co.il › destinations › thousand
אלף האיים (The Thousand Islands) הוא שמו של ארכיפלג, המצוי בגבול בין אונטריו שבקנדה ומדינת ניו יורק בארצות הברית. מספרם האמיתי של האיים קרוב לאלפיים, הם שונים זה מזה בגודלם, חלקם מיושבים וחלקם לא. רבים מהאיים פתוחים בפני מבקרים ויש בהם פארקים לאומיים, בהם ניתן לטייל וליהנות מחופשה לכל המשפחה בחיק הטבע.
טיולים בעברית בארצות הברית - המטייל
https://hametayel.com
טיולים מקומיים בתוך ארצות הברית. טיול בעברית למפלי הניאגרה, טורונטו, אלף האיים, וושינגטון, כת האמיש ופילדלפיה – מושלם קצר. 5 ימים / 4 לילות החל מ: $895. טיול בעברית מניו יורק למפלי הניאגרה – טיול ...
אלף האיים: המדריך המלא של למטייל לאלף האיים - אתר למטייל הרשמי
https://www.lametayel.co.il/destinations/thousand-islands-5221
אטרקציות. הזמנת חופשה. אלף האיים (The Thousand Islands) הוא שמו של ארכיפלג, המצוי בגבול בין אונטריו שבקנדה ומדינת ניו יורק בארצות הברית. מספרם האמיתי של האיים קרוב לאלפיים, הם שונים זה מזה בגודלם, חלקם מיושבים וחלקם לא.
מערב קנדה לזוגות: המלצות למסלולי טיול באלף האיים | אל על
https://www.elal.com/magazine/portfolio-items/...
אחת הדרכים הפופולריות לתור את האיים היא בשייט נינוח בין האיים, אבל אם אתם מחפשים חופשה רומנטית שלווה מומלץ להתמקם באחד או שניים ממלונות היוקרה שהאיים משובצים בהם, ולצאת לטיולים יומיים באיים ולהרפתקאות נוספות שכוללות הליכה, רכיבה על סוסים, רכיבה על אופניים, קטיף פירות יער ...
אלף האיים - מסלולים אמריקה
https://www.maslulim-america.com › ...
אלף האיים הוא שמו של ארכיפלג בחלק הדרומי של נהר הסאן לורן, מצפון מזרח לאגם אונטריו, באזור בו יש התרחבות של הנהר. אפשר לצאת לשיט באזור הן מארה"ב והן מקנדה.
אלף האיים - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אלף_...
אלף האיים הם ארכיפלג הכולל 1,864 איים המצויים בגבול קנדה-ארצות הברית, לאורך חלקו הדרום-המערבי של הנהר סנט לורנס. האיים פזורים במורד הנהר מהפינה ...
מידע למטייל באלף האיים לשנת 2021 | תכנון טיול לאלף האיים ...
www.xplorer.co.il › map › usa
אלף האיים למטייל (Thousand Islands). הארכיפלג היפיפה הגובל עם מחוז אונטריו שבקנדה, מורכב מאלפי איים (כפי שמעיד שמו), הפזורים על גבי נהר Saint Lawrence. חלק מאותם איים קטנים, משמשים כבתי נופש לאוכלוסיה האמידה יותר באזור. ממסעדות הדגים ומהיין הטוב, תוכלו להינות גם מבלי להיות בעליהם של בתי קייט.
מידע למטייל באלף האיים לשנת 2021 | תכנון טיול לאלף האיים ...
https://www.xplorer.co.il/map/usa/us_new_york/thousand_islands_new_york
אלף האיים למטייל (Thousand Islands). הארכיפלג היפיפה הגובל עם מחוז אונטריו שבקנדה, מורכב מאלפי איים (כפי שמעיד שמו), הפזורים על גבי נהר Saint Lawrence. חלק מאותם איים קטנים, משמשים כבתי נופש לאוכלוסיה האמידה יותר באזור.
מסלול טיול מאורגן למזרח ארצות הברית וקנדה | אופיר טורס
https://www.ophirtours.co.il/organizedtours/easternusa_canada.html
יום 8 - נסייר בבניין הפרלמנט של קנדה ומשם נצא לשייט באלף האיים (בעונה) - תופעת טבע מרהיבה לאורכו של נהר סנט לורנס. ניסע חזרה לעיר ניו יורק. מסלול טיול למזרח ארצות הברית וקנדה 7 ימים
גשר אלף האיים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/גשר_אלף_האיים
גשר אלף האיים (באנגלית: Thousand Islands Bridge) הוא שמה של מערכת גשרים בינלאומית החוצה את נהר סנט לורנס ומקשרת את צפון מדינת ניו יורק שבארצות הברית עם דרום-מזרח אונטריו שבקנדה. מערכת הגשרים נבנתה בשנת 1937 עם תוספות שנבנו ב-1959 והיא חוצה את גבול קנדה-ארצות הברית במרכזו של אזור אלף האיים, ומכאן שמה. מערכת הגשרים נושאת כביש דו-סטרי ומדרכות להולכי רגל והיא מנוהלת על ידי "רשות גשר אלף האיי…
גלה את אלף האיים ניו יורק - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Touris...
תיירות באלף האיים ניו יורק: ב-Tripadvisor יש 41833 חוות דעת על מלונות, אטרקציות ומסעדות באלף האיים ניו ... גלה את אלף האיים ניו יורק ... ארצות הבריתניו יורק.
אלף האיים - ארכיפלג ובו כ-1,864 איים הנמצאים בגבול של קנדה וארה"ב
https://www.usanews.co.il › ... › ניו יורק
ארצות הברית-ישראל » מדינות ארצות הברית » ניו יורק » אלף האיים. אלף האיים הוא ארכיפלג ובו כ-1,864 איים ... על שם האיים קרוי הרוטב המוכר לכל – רוטב אלף האיים.
מידע למטייל באלף האיים לשנת 2022 | תכנון טיול לאלף האיים | אקספלורר
https://www.xplorer.co.il › map › usa
אלף האיים · ארה"ב - ניו יורק, /, ארצות הברית ...
אלף האיים: המדריך המלא של למטייל לאלף האיים - אתר למטייל הרשמי
https://www.lametayel.co.il › ... › קנדה
אלף האיים (The Thousand Islands) הוא שמו של ארכיפלג, המצוי בגבול בין אונטריו שבקנדה ומדינת ניו יורק בארצות הברית. מספרם האמיתי של האיים קרוב לאלפיים,...
מערב קנדה לזוגות: המלצות למסלולי טיול באלף האיים | אל על
www.elal.com › magazine › portfolio-items
ארכיפלג אלף האיים, אשר למרות שמו כולל למעשה 1,864 איים, נמצא בגבול קנדה-ארצות הברית, באזור המפגש של נהר סט. לורנס עם ימת אונטריו. האיים הקנדיים שייכים לפרובינציית אונטריו ואילו האיים בשטחה של ארצות הברית שייכים למדינת ניו יורק. חלק מהאיים מיושבים וחלקם לא, וברבים מהאיים אפשר ליהנות מהטבע הקנדי במיטבו, עם יערות ואגמים.
אלף האיים - מסלולים אמריקה
www.maslulim-america.com › thousand-islands
בארצות הברית – המקומות המומלצים ביותר לצאת מהם לשיט אל אלף האיים הם העיירות אלכסנדריה (Alexandria Bay, בחברה הזו) ביי וקלייטון (Clayton, בחברה הזו ). אפשר גם לצאת מעיירות אלה לשיט עצמי שאינו בסיור מודרך דרך החברה הזו ו הזו. סיור מודרך מושט באלף האיים ראו מידע על מקומות לינה סמוך לאלף האיים בצד האמריקני כאן ו כאן. ראו מיקום אלף האיים במפה להלן:
הכול על אלף האיים Thousand Island קנדה ורוטב - דני בר
https://www.danybar.co.il › thousand...
האי וולףWolfe הוא האי הגדול ביותר באזור אלף האיים וכולו בתחומי קנדה. ... מוצגות במוזיאון לסירות עתיקות Antique Boat Museum שנחשב לגדול מסוגו בצפון אמריקה.
מסלול טיול מאורגן למזרח ארצות הברית וקנדה | אופיר טורס
www.ophirtours.co.il › organizedtours › easternusa
מסלול טיול של 8 ימים במזרח ארצות הברית וקנדה בוסטון, ההרים הלבנים, קוויבק, מונטריאול, אוטואה, אלף האיים מחיר - $1749 לאדם בחדר זוגי, $2244 ליחיד בחדר, $1574 שלישי בחדר, $1399 רביעי בחדר, מינימום 4 איש