חיפשת:

אלוף בצבא באנגלית

מבוכה בצה"ל: איך כותבים באנגלית "רב אלוף?" - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › צבא וביטחון
מבוכה בצה"ל: איך כותבים באנגלית "רב אלוף?" מפקדת זרוע היבשה (מז"י) ערכה החודש כנס שעסק בעימות הישראלי פלסטיני. באי הכנס התכבדו בחוברת הסבר, ...
אלוף באנגלית | פירוש אלוף בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › אלוף
אלוף היא דרגת קצונה צבאית בכירה, השנייה בחשיבותה בסדר ההיררכי בצבא ההגנה לישראל. דרגה זו מקבילה לדרגת מייג'ור גנרל ("גנרל שני כוכבים") הנהוגה ברוב צבאות ...
Meaning of אלוף in Hebrew english dictionary
https://www.almaany.com › en-he
אלוף - Translation and Meaning in Almaany English-Hebrew Dictionary ... אחרי רב - פקד ולפני ניצב משנה , דרגה משטרתית מקבילה לסגן אלוף בצבא ).
שיחה:דרגות צה"ל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:דרגות_צה"ל
תבדקו את המאמר בויקי האנגלית על צה"ל, יש שם טבלה של כל הדרגות בצה"ל, כולל רשת"בים והמקבילות שלהן בצבאות זרים. מה באמת עם דרגות נוספות שכדאי להוסיף: קמ"א (קצין מקצועי אקדמאי), קא"ב (קצין אקדמאי בכיר), בח"ק (קצין שלא סיים השלמה חילית), צוער (חייל הנמצא במהלך קורס קצינים) וטירון (חייל הנמצא במהלך טירונות - נמוך מטוראי, שסיים טירונות). בתקופה שהייתי בסדיר, בח"ק היה תוארו של אזרח עובד צה"ל שאייש תקן של קצין. האם דברים השתנו מאז?
דרגות הכוחות המזוינים של ארצות הברית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › דרגו...
וספינות גדולות יותר בצי ובמשמר החופים, אלוף-משנה · בריגדיר גנרל, אדמירל משנה ... דרגת גנרל הצבאות היא הדרגה הבכירה ביותר הניתנת בצבא ארצות הברית.
איך מתרגמים רל"ש או ראש לשכה של אלוף בצבא | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il › threads › אי...
איך מתרגמים רל"ש או ראש לשכה של אלוף בצבא באנגלית כמובן, מה תהיה המקבילה בצבא האמריקאי לדוגמא. תודה מראש לעונים.
תת-אלוף - Translation into English - examples Hebrew
https://context.reverso.net › translation › תת-אלוף
Translations in context of "תת-אלוף" in Hebrew-English from Reverso Context: ... Knight of the Bath and commanding officer of the Northern British Army.
מה זה אלוף - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › אלוף
אלוף היא דרגת קצונה צבאית בכירה, השנייה בחשיבותה בסדר ההיררכי בצבא ההגנה לישראל. ... אלוף באנגלית - ביטויים עם אלוף - צירופים עם אלוף - פתגמים עם אלוף.
דרגות בצה"ל ושמותיהן באנגלית - Ranks in the IDF
https://www.shlichim.co.il/infobasecontent/דרגות-בצה"ל-ושמותיהן...
דרגות בצה"ל ושמותיהן באנגלית - Ranks in the IDF. טקסטים שימושיים. פוסטרים עם תמונות של הדרגות בצה"ל ושמותיהן באנגלית, ישנו נוסח שמושווה לדרגות בנאט"ו, וישנו נוסח כללי. יסודי, חטיבת ביניים.
מילון מורפיקס | אלוף באנגלית | פירוש אלוף בעברית
https://www.morfix.co.il/אלוף
מה זה אלוף? פירוש אלוף וקיצורי המשמעויות בעברית מוגשים באדיבות מילון רב-מילים המקיף ביותר לשפה העברית, הכולל פירושים מלאים וגם: מילים נרדפות, דוגמאות שימוש, ביטויים קשורים, ניקוד, כתיב מלא תקני, דקדוק ועוד.
דרגות ומונחים צה"ליים באנגלית - פרש
https://www.fresh.co.il › showthread
אני לא יודע אם נכון "לתרגם" לאמריקאית, כי באותה מידה, כמו שאמרתי, מי שהיה מפקד חיל הים יהיה אדמירל, למרות שדרגתו בצה"ל היא אלוף- ג'נרל.
דרגות הכוחות המזוינים של ארצות הברית – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דרגות_הכוחות_המזוינים_של_ארצות...
שם באנגלית Private Private Private First Class Specialist Corporal Sergeant Staff Sergeant Sergeant First Class Master Sergeant First Sergeant Sergeant Major Command Sergeant Major Sergeant Major of the Army קיצור: PV1 ¹: PV2 ¹: PFC: SPC ²: CPL: SGT: SSG: SFC: MSG: 1SG: SGM: CSM: SMA
דרגות בעברית ואנגלית Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com › דרגות-בעברית-ואנג...
סגן אלוף - סאל. lieutenant colonel (ltc). אלוף משנה - אלם. colonel (col). תת אלוף - תאל. brigadier general (bg). אלוף. major general (mg).
דרגות צה"ל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דרגות_צה"ל
דרגת ייצוג על פי הוראות הפיקוד העליון של צה"ל, היא דרגת קצונה, המוענקת במקרים מיוחדים ל חייל לתקופה קבועה מראש והגבוהה מדרגת הקבע שנושא החייל באותה עת. דרגת ייצוג ניתנת למשל לבעלי תפקידים מסוימים, כמו שופטים, רופאים, ורבנים, או למשימות מסוימות, כגון ייצוג צה"ל במשלחות לחו"ל ...