חיפשת:

אלבר ליסינג פרטי

ליסינג תפעולי - אלבר
https://www.albar.co.il/ליסינג-תפעולי
ליסינג פרטי - שלמה תמיד כן
https://www.shlomo.co.il/car/מסלול_ליסינג_פרטי
ליסינג תפעולי ; הכי אחריות שיש; השוואת רכב; ביטוח רכב; השכרת רכב; ליסינג פְּרָטִיפְּעוֹלִי; ליסינג פרטי; מכירת רכב; ליסינג פרטי לעסקים; אבחון תקלות אונליין; מותגי רכב
ליסינג, השכרה, יבוא ומכירת רכב - אלבר
https://www.albar.co.il › מפת-אתר
חברת אלבר מובילה בשוק הליסינג בישראל ומציעה שירותי רכב הכוללים ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, ליסינג מימוני, מכירת רכב, מימון רכב והשכרת רכב בישראל ובחו"ל!
אלבר ליסינג פרטי
https://sales.albar.co.il › private_leasi...
אלבר ליסינג פרטי. ... התקדמו לליסינג הפרטי של אלבר, עם מגוון תכניות גמישות, אפשרות לשילוב טרייד אין על רכבכם ועוד המון מסלולים שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם.
ליסינג תפעולי פרטי - אלבר
https://www.albar.co.il › ליסינג-תפעולי-...
אפשרות זו קיימת גם בשיטת ליסינג מימוני פרטי שמיועד רק לרכישת רכב – אך אינה כוללת את אחזקת הרכב.
ליסינג פרטי במחירים משתלמים ובתנאים מעולים! | אלדן
https://sale.eldan.co.il/PrivateOperationalLeasing/CarsLobby.aspx
מה זה ליסינג פרטי? ליסינג פרטי כשמו כן הוא - שירות ליסינג פרטי, שבמסגרתו חברת הליסינג דואגת, בנוסף למימון, גם לשירותי תפעול ואחזקה של הרכב.
מבצעים - ליסינג פרטי - אופרייט | אופרייט
https://www.opl.co.il/ליסינג_פרטי/מבצעים
בעזרת חבילת האחזקה אתה נפטר סופית מכאבי הראש בתחזוקת רכב פרטי. אופרייט דואגת לך לביטוחים, שלושה טיפולים ואגרת הרישוי. ברוב המקרים מדובר בתוספת של 500-700 ₪ לחודש. אתה מקבל שקט נפשי, חוסך כסף ונוסע בלי לבזבז זמן יקר על קלקולים ומוסכים.
אלבר: ליסינג, השכרה, יבוא ומכירת רכב
https://www.albar.co.il
חברת אלבר מובילה בשוק הליסינג בישראל ומציעה שירותי רכב הכוללים ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, ליסינג מימוני, מכירת רכב, מימון רכב והשכרת רכב בישראל ובחו"ל!
רכבים למכירה | מכוניות למכירה | יד שניה וליסינג - אלבר
https://www.albar.co.il › מכירת-רכבים
אלבר מציעה מגוון רחב של רכבים לקנייה מיד ראשונה, ליסינג ויד שניה. ... ניתן לבצע חיפוש או להשאיר פרטים לחזרת נציג אלבר. להשארת פרטים ...
אלבר תפתח סניף ליסינג פרטי בתל אביב
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3509885,00.html
Mar 01, 2011 · תגיות: ליסינג פרטי. אלבר. מכירת כלי רכב. חברת הליסינג וההשכרה אלבר חנכה אתמול (ב') אולם תצוגה חדש בו ימכרו מכוניות חדשות בשיטת הליסינג הפרטי. מדובר באולם ראשון בישראל בו ימכרו מכוניות חדשות,שלא על ידי יבואני הרכב הוותיקים. האולם ממוקם בלב "אזור הרכב" של תל אביב ברחוב ריב"ל.
ליסינג פרטי - אל תקנו, תתחדשו ברכב חדש - אוויס
https://www.avis.co.il/ליסינג-מימוני-פרטי
ליסינג פרטי מהיר ופשוט ללא התחייבות, המאפשר לך לקבל רכב חדש בעבור מקדמה נמוכה מאד ותשלום חודשי נמוך. בגמר תקופת הליסינג, הרכב חוזר ל- Avis ללא כל התחייבות או תשלום נוסף. למעשה, בתוכנית זו משלמים רק על ירידת הערך של הרכב ולא על הרכב עצמו.
ליסינג פרטי – אלבר
https://www.albar.co.il/ליסינג-פרטי
ליסינג תפעולי לעסקים קטנים - אלבר
https://www.albar.co.il › ליסינג-תפעולי
ליסינג תפעולי מלא. עסקה שמיועדת לבעלי עסקים (עסק קטן, עוסק מורשה וחברות בע"מ). עסקה בה הלקוח משלם פיקדון המהווה את תשלומי העסקה האחרונים והשאר בתשלום ...
ליסינג פרטי - אלבר
https://www.albar.co.il › ליסינג פרטי
שיטת הליסינג הפרטי של אלבר פופולארית מאוד בעולם המערבי ומיושמת בהתאמה לשוק הישראלי. מהו ליסינג פרטי? הלוואת מימון לקניית רכב חדש מהיבואן. עסקת הליסינג בנויה ...