חיפשת:

אישור ניהול ספרים באנגלית

אישור ניכוי במקור באנגלית? | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il/threads/אישור-ניכוי-במקור-באנגלית.12604015
Feb 15, 2012 · אישור ניכוי במקור באנגלית? אני צריכה לשלוח ללקוח בחו"ל, אישור ניהול ספרים וניכוי מס באנגלית. יש למישהו מושג איפה אני מוצאת כזה דבר? האם יש באינטרנט? כמו לאישור הרגיל בעיברית?
Fastest אישור על ניהול ספרים באנגלית
https://yamacparasutufethiye.org › אי...
Fastest איך אומרים באנגלית אישור ניהול ספרים. אנגלית | פק"ל ספרים. תרגום נוטריוני - תרגום תעודת התאגדות⚖️ תרגום מסמכים ... תרגום תעודת נישואין לאנגלית ?
מידע על אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים | רשות המסים בישראל - Gov
https://www.gov.il › itc-gmishurim
שירות זה מספק מידע על אודות שיעורי המס שיש לנכות במקור ומידע על אישור ניהול ספרים. המערכת מאפשרת את הדפסת האישורים.
אישור באנגלית | פירוש אישור בעברית - מילון מורפיקס
https://www.morfix.co.il › אישור
אישור באנגלית- תרגום לאנגלית של המילה אישור על ידי אתר מורפיקס, מילון עברי אנגלי ואנגלי עברי חינמי המוביל ברשת, הכולל: תרגום, הקראת מילים, משפטי דוגמה, ...
חשבונית באנגלית ובמט"ח מפיקים באיזי | EZcount.co.il
www.ezcount.co.il › blog › english-invoices
May 01, 2015 · חובת העתק שהוא מקור בעברית (או ערבית) במידה ואינכם מפיקים מסמכים באנגלית באופן קבוע ואין לכם אישור להפיק חשבונית מקור באנגלית ניתן לעדכן את הלקוח על כך שביכולתכם להפיק לו העתק ואת המסמך המקורי עליכם להוציא בעברית או בערבית.
תרגום מעברית לאנגלית לאישור ניהול ספרים
https://www.tomedes.co.il/recent-translations/financial-english-translation
Oct 24, 2019 · תרגום לאישור ניהול ספרים ולאישור זיכוי ממס משלב בתוכו הן היבטים של תרגום תעודות והן היבטים של תרגום פיננסי. התרגום מחייב אישור נוטריוני כיוון שעליו להוכיח כי המסמכים המתורגמים מחוייבים ...
מידע על אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים | רשות המסים בישראל
https://www.gov.il/he/service/itc-gmishurim
Jun 30, 2021 · מידע על אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים. שירות זה מספק מידע על אודות שיעורי המס שיש לנכות במקור ומידע על אישור ניהול ספרים. המערכת מאפשרת את הדפסת האישורים.
אישור ניכוי במקור באנגלית? | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il › posts
אישור ניכוי במקור באנגלית? אני צריכה לשלוח ללקוח בחו"ל, אישור ניהול ספרים וניכוי מס באנגלית. יש למישהו מושג איפה אני מוצאת כזה דבר?
תרגום אישור ניהול ספרים
http://www.notary-translation.co.il › ...
המרכז לנוטריון מתמחה בתרגום נוטריוני לתעודות ואישורים לרבות אישור ניהול ספרים, התרגום הנוטריוני מתבצע על ידי נוטריון מוסמך משרד המשפטים.
אישור ניהול ספרים | Hebrew to English | Economics
www.proz.com › kudoz › hebrew-to-english
Sep 02, 2011 · Explanation: Didn't go overboard on this so I'm not sure, but מעות gives book-keeping (or bookkeeping) for ניהול ספרים and I believe certificate is right because this is the kind of אישור you give someone else to prove something.
סוגי המסמכים שאנו מתרגמים | טומדס
https://www.tomedes.co.il › certificates
תעודות רישום; תעודת עוסק מורשה; תעודת עוסק פטור; אישור ניהול ספרים; תלושי שכר; תעודת התאגדות; אישור העברות כספים; אישור ניכוי מס במקור; תעודת שינוי שם חברה ...
מידע על אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים | רשות המסים בישראל
www.gov.il › he › service
Jun 30, 2021 · מדובר בשירות לקבלת מידע בלבד, ולא בהגשת בקשות לאישור ניכוי מס במקור. גופים שיש להם יותר מ-1,000 ספקים יוכלו לקבל מידע באמצעות מערכת "מבזק" (על מנת להיכנס להסדר יש להתקשר עם שירות עיבודים ממוכנים בטלפון 02-5688688).
‏ניכוי מס במקור - תרגום לאנגלית - דוגמאות עברית | Reverso Context
https://context.reverso.net › תרגום › עברית-אנגלית › ניכוי+...
תרגומים בהקשר של "ניכוי מס במקור" עברית-אנגלית מתוך Reverso Context: חלק מסכום החשבונית שאינו כפוף לחישוב ניכוי מס במקור.
אישור ניכוי במקור באנגלית? | תפוז פורומים
www.tapuz.co.il › threads › אישור-ניכוי
Feb 16, 2012 · אישור ניכוי במקור באנגלית? אני צריכה לשלוח ללקוח בחו"ל, אישור ניהול ספרים וניכוי מס באנגלית. יש למישהו מושג איפה אני מוצאת כזה דבר? האם יש באינטרנט? כמו לאישור הרגיל בעיברית?
תרגום מעברית לאנגלית לאישור ניהול ספרים
www.tomedes.co.il › recent-translations › financial
Oct 24, 2019 · זמינות זו היא בכל התמחות ובכל צמד שפות מתשעים צמדי השפות שטומדס מתרגמת עבורן. הזמינות הזאת, המושגת באמצעות משמרות ארוכות של הצוותים המקצועיים שלנו בישראל, באורלנדו ובפיליפינים, מאפשרת את הגשת תרגום המסמכים ללקוח גם בשעות בלתי שגרתיות. איכות תרגום גבוהה: טומדס מעסיקה את ...
אישור ניהול ספרים - iCount
https://www.icount.co.il/help/misc/nihul-sfarim
הוראות חוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו-1976 קובעות כי על מנת שגוף ציבורי יוכל לרכוש מעוסק עצמאי מוצר או שירות, על אותו עוסק עצמאי להעביר לידי הגוף הציבורי הרלוונטי אישור ניהול ספרים.
אישור ניהול ספרים | Hebrew to English | Economics
https://www.proz.com/kudoz/hebrew-to-english/economics/4501268-אישור-ניהול...
Sep 02, 2011 · Explanation: Didn't go overboard on this so I'm not sure, but מעות gives book-keeping (or bookkeeping) for ניהול ספרים and I believe certificate is right because this is the kind of אישור you give someone else to prove something.
מידע של שיעורי ניכוי מס וניהול ספרים (מערכת 1000) | רשות ...
www.gov.il › he › service
מידע על שיעורי ניכוי מס וניהול ספרים. לכניסה למערכת. השירות מיועד למשלמים להם יש עד 3,000 ספקים. ניתן לשדר בכל פעם עד 1,000 ספקים. המידע מתקבל באמצעות קובץ ללא צורך ברישום וללא תשלום. לקבלת המידע יש ...
אישור ניהול ספרים | Hebrew to English | Economics - ProZ.com
https://www.proz.com › kudoz › 4501268-אישור-ניהול-ס...
Hebrew term or phrase: אישור ניהול ספרים. האם מישהו יודע כיצד נקרא המונח באנגלית? בהקשר של אישור שמוציא ספק בעת תשלום ...