חיפשת:

אישור התו הירוק

תקנות התו הירוק נכנסו לתוקף | משרד הבריאות
https://www.gov.il/he/departments/news/29072021-02
Jul 29, 2021 · פירוט המקומות בהם נדרש להציג תו ירוק בכניסה. התקנות אושרו אמש בקבינט הקורונה במשאל טלפוני. ילדים מתחת לגיל 12 יהיו פטורים מחובת הצגת בדיקה או אישור "תו ירוק" בשלב זה, אך עדיין יידרשו לכך במקומות בהם מופעל "תו שמח" - אולמות, מועדונים וכנסים עם מזון.
התו הירוק החדש: מה השתנה ב־3 באוקטובר? | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/info/entitlements/Pages/covid_vac_certificate.aspx
Oct 04, 2021 · התו הירוק החדש: מה נשתנה מ־3 באוקטובר? שינויים בתנאי הזכאות ובתוקף של התו הירוק. איך ניתן להיכנס למקומות שפועלים בתו ירוק? איך מנפיקים את התו הירוק?
תו ירוק - מאוחדת
https://www.meuhedet.co.il › קורונה
את התו הירוק מנפיקים באפליקציית רמזור, או באתר משרד הבריאות, או במוקד משרד הבריאות 5400* או בטלפון 02-5082000. תו ירוק. מה הוא נותן? – אישור כניסה למקומות ...
תקנות התו הירוק נכנסו לתוקף | משרד הבריאות
www.gov.il › he › departments
Jul 29, 2021 · התקנות אושרו אמש בקבינט הקורונה במשאל טלפוני. ילדים מתחת לגיל 12 יהיו פטורים מחובת הצגת בדיקה או אישור "תו ירוק" בשלב זה, אך עדיין יידרשו לכך במקומות בהם מופעל "תו שמח" - אולמות, מועדונים וכנסים עם מזון.
הפקת תעודות של משרד הבריאות - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/green-pass
הפקת תעודות של משרד הבריאות. תו ירוק ותעודת קורונה שהופקו לפני 3.10.2021 אינם תקפים עוד וקוד ה-QR שמופיע בהם כבר לא עובד. כאן אפשר להפיק תעודות בהתאם להנחיות החדשות ועם תוקף עדכני. *.
חדש! תעודת קורונה של משרד הבריאות למחוסנים ומחלימים ...
https://secretflights.co.il/news/green-passport
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/green-pass-info
Oct 03, 2021 · החל ב-22.10.2021 ייכנסו לתוקף שינויים בהנחיות התו הירוק: יש להציג תו ירוק או תוצאה שלילית של בדיקה מהירה ב בחינות נהיגה מעשיות (טסטים). ניתן לקיים מרתון בהצגת תו ירוק (אין לקיים מרתון בהשתתפות של יותר מ-5,000 איש). ניתן להיכנס למלון בהצגת תוצאה שלילית לבדיקת PCR שנעשתה מחוץ לישראל עד 72 ...
תו ירוק – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › תו_ירוק
מטרתו של התו הירוק להוות אישור כניסה למקומות ומבנים עבור מחלימים ומתחסנים. [3] התו יועד לפעול תחילה בעולם התרבות [4] ולא הופעל ב מערכת החינוך , במקומות העבודה, בחנויות רחוב וב תחבורה הציבורית .
התו הירוק | הנפקת תעודת החיסון ופירוט כל ההנחיות וההטבות ...
haipo.co.il › item › 259130
התו הירוק – כל הפרטים וההקלות למחזיקי תעודת חיסון
אפליקציית תו ירוק - רמזור - להורדה לחצו כאן | מעריב
https://www.maariv.co.il/corona/corona-israel/Article-822742
פרסומת. מבצע החיסונים לקורונה בישראל (צילום: רויטרס) משרד הבריאות השיק היום (שבת) את האפליקציה "רמזור" שתאפשר להנפיק דרכה את הדרכון הירוק והתו הירוק. האישור יקנה למי שהתחסן מפני קורונה או החלים מהנגיף להיכנס למקומות בילוי ופנאי.
איך מקבלים תו ירוק? כל מה שצריך לדעת | mako חופש
https://www.mako.co.il › magazine
התו הירוק של משרד הבריאות מעניק למי שמחזיק בו את היכולת לטוס ולא ... האפליקציה תנפיק באופן דיגיטלי גם אישור 'תו ירוק' למחוסנים ומחלימים.
תו ירוק - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תו_י...
מטרתו של התו הירוק להוות אישור כניסה למקומות ומבנים עבור מחלימים ומתחסנים. התו יועד לפעול תחילה בעולם התרבות ולא הופעל במערכת החינוך, ...
התו הירוק החדש: מה השתנה ב־3 באוקטובר? | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › info
Oct 04, 2021 · ניתן להנפיק את התו הירוק בכמה דרכים: • באתר הרמזור של משרד הבריאות (ניתן גם להדפיס את התו ולקבל אותו במייל). • באפליקציית רמזור (למשתמשי אנדרואיד או למשתמשי אייפון). • במוקד קול הבריאות 5400*.
ביום ראשון ה – 3.10.21 "התו הירוק" החדש יוצא לדרך | משרד הבריאות
https://www.gov.il › news
התו הירוק נועד לשימוש בתוך מדינת ישראל בלבד! תוקף התו הוא עד לחצי שנה ... משרד הבריאות מכריז על צאתו לדרך הלילה בחצות (3.10.21) של התו הירוק החדש.
הפקת תעודות של משרד הבריאות - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il › green-p...
תו ירוק ותעודת קורונה שהופקו לפני 3.10.2021 אינם תקפים עוד וקוד ה-QR שמופיע בהם כבר לא עובד. ... Who is eligible for a Green Pass?
דף הבית - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il
החל מ-12.11.2021 ייכנסו לתוקף שינויים בהנחיות התו הירוק: מותר להתקהל במקום פתוח ללא הגבלה | בהתקהלות של יותר מ-100 אנשים בשטח פתוח לא צריך לעטות מסכה ...
הפקת תעודות של משרד הבריאות - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › green-pass
הפקת תעודות של משרד הבריאות. תו ירוק ותעודת קורונה שהופקו לפני 3.10.2021 אינם תקפים עוד וקוד ה-QR שמופיע בהם כבר לא עובד. כאן אפשר להפיק תעודות בהתאם להנחיות החדשות ועם תוקף עדכני. *.
אפליקציית תו ירוק - רמזור - להורדה לחצו כאן | מעריב
www.maariv.co.il › corona › corona-israel
התו הירוק; שתפו: העתק ... אז מקבל המשתמש קוד אימות ומקבל אישור לתו הירוק. כמו כן, ניתן יהיה ...
תו ירוק למתחסנים ומחלימים מקורונה: לאן נוכל לטוס? | פספורטכארד
https://www.passportcard.co.il/article/covid-green-passport
התו הירוק | הנפקת תעודת החיסון ופירוט כל ההנחיות וההטבות ...
https://haipo.co.il/item/259130
תעודת התחסנות/החלמה מקורונה | מכבי שירותי בריאות
https://www.maccabi4u.co.il/40456-he/Maccabi.aspx?TabId=40457_40485
Oct 01, 2021 · מחלימים שקיבלו חיסון - התו יהיה תקף למשך חצי שנה מקבלת החיסון. ילדים וילדות מגיל 12 ומטה שקיבלו תשובה שלילית בבדיקת PCR במסגרת 'מגן חינוך' - התו יהיה תקף ל-7 ימים, עד סוף היום השביעי שלאחר הבדיקה. למידע נוסף באתר משרד הבריאות >. להפקת תו ירוק באתר רמזור של משרד הבריאות >.
הנחיות התו הירוק - אתר רמזור קורונה
corona.health.gov.il › directives › green-pass-info
Oct 03, 2021 · התו הירוק לא משמש לצורך יציאה מישראל והתנהלות בחו"ל. לצורך אלה יש להציג תעודות ואישורים שונים לפי מדינת היעד (תעודת קורונה, או תוצאה שלילית בבדיקת קורונה, או אישור ועדת חריגים, או כמה מהם יחד).
תו ירוק – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/תו_ירוק
תו ירוק (נקרא בעבר "דרכון ירוק") הוא מסמך רשמי ישראלי, המעיד על כך שהנושא אותו מחוסן מפני קורונה. הוא מוענק למתחסנים שבוע לאחר זריקת החיסון השנייה. מסמך זה עתיד להקל על כניסה למדינות שהכירו בו ועל חזרה מהן, וכן – בשטחי ישראל – על קבלת שירותים באמצעות "התו הירוק" שמאפשר למתחסנים ולמחלימים מקורונה להשתתף באירועי תרבות, ספורט, להתארח בבתי מלון. התו הירוק מחליף בהדרגה את התו הסגול.
התו הירוק החדש: מה השתנה ב־3 באוקטובר? | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › info › Pages
מי שנמצא שלילי זכאי לתו ירוק שתוקפו למשך 24 ממועד ביצוע הבדיקה. ילדים בני 3 שנים עד 12 שנים ו־3 חודשים ומנועי חיסון (יש להציג אישור) - הבדיקות ...
תו ירוק למתחסנים ומחלימים מקורונה: לאן נוכל לטוס? - PassportCard
https://www.passportcard.co.il › article
כחלק מהרצון לעודד התחסנות יזם משרד הבריאות את תכנית "התו הירוק", תעודה שמעניקה למי שקיבל את המנה השלישית ... לאחר שתקבלו אישור תוכלו להדפיס את התו הירוק.