חיפשת:

אירוח כפרי במרכז הארץ

כל המלונות אירוח כפרי בישראל | הזמנת מלון בארץ | אימלון
https://www.emalon.co.il › all-rural-h...
כפר הנופש אל מול גולן ממוקם בעמק הירדן הפורח. זהו מקום יפיפה בצפון הארץ שמוקף מכל צדיו בטבע פורח, הרים ומים זורמים. בכפר מספר חדרי אירוח מאובזרים היטב המתאימים ...
נופש כפרי | מרכז ימי קיסריה
https://www.merkazyami.co.il › נופש-...
קיסריה מעצם היותה ממוקמת במרכז הארץ, נגישה לבאים מהצפון, מהמרכז ומהדרום. ... נופש כפרי במרכז הימי בקיסריה הוא אירוח בחדרים מעוצבים באווירה נעימה וחמימה.
כפר נופש במרכז - קופונים, מבצעים והמלצות לכפר נופש במרכז ...
https://www.zimmer.co.il/center-resort
כפר נופש במרכז מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום לינה בכפר נופש במרכז במחיר אטרקטיבי.
אירוח כפרי בישראל - מלונות, קיבוצים - הוטלס
https://www.hotels.co.il › country_lo...
כפר הנופש משתרע על שטח של 40 דונמים של חורש וטבע פראי בליווי שילוב מושלם יוקרה ושלווה לאורחים אשר אוהבים את החופשה השקטה והשלווה במקום הכי מושלם בצפון הארץ.
צימרים במרכז: קופונים, מבצעים והמלצות לצימרים במרכז - אתר צימר
https://www.zimmer.co.il/center
צימרים במרכז. בלב הארץ, במרחק לא רב מהמטרופולין הסואן הגדול בישראל, ממוקמים באזור שקט וירוק כמה מהצימרים הטובים בישראל. ללא צורך להתרחק מהבית או אם הנכם מגיעים מצפון הארץ או דרומה מבקשים בכל זאת קצת לנפוש במרחק מה מהבית – צימרים במרכז מעניקים לכם את כל החוויות הייחודיות ...
אירוח בקיבוצים במרכז - Booking-Kibbutz
https://www.booking-kibbutz.co.il/Hotels/Center...
ברמת העיקרון וכאמור קיימת רשת הארחה בקיבוצים ענפה באזור מרכז הארץ שבאמצעותה ניתן להתאים את סוג הלינה והאירוח לסוג החופשה והאווירה הרצויה במהלכה.
צימרים במרכז - צימרים מומלצים במרכז הארץ | Weekend
https://www.weekend.co.il/צימרים_במרכז.aspx
Oct 28, 2021 · נמצאת במרכז הארץ, מוקפת מרכזי קניות, חצר גדולה עם בריכה פרטית, עמדת ברביקיו, טלויזיות חכמות בכל החדרים, מיטות קינג סייז מטורפות, מטבח מאובזר ועוד.
כפר נופש במרכז - קופונים, מבצעים והמלצות לכפר נופש במרכז - צימרים
https://www.zimmer.co.il › center-res...
כפר נופש במרכז מזמינים רק באתר צימר. בקרו באתר, קראו המלצות, השוו מחירים והזמינו עוד היום לינה בכפר נופש במרכז במחיר אטרקטיבי.
כפר נופש בשרון | בית הארחה נורדיה
https://www.nordiahostel.co.il › כפר-נ...
ממש כאן במרכז הארץ במושב נורדיה שבשרון תוכלו למצוא לינה כפרית במרכז בשילוב עם נופש מושלם. כפר נופש בשרון שיענה על כל הצרכים שלכם ובראש ובראשונה יענה על ...
צימרים בקיבוצים במרכז | Weekend
https://www.weekend.co.il › ... › מרכז
אירוח כפרי – כפר גליקסוןדירת נופש בכפר גליקסון, מישור החוף. trans. החל מ: אמצ"ש 350 סופ"ש 450. 4 יחידות אירוח, בריכת שחיה בקיץ, פינת ברביקיו.
צימרים במרכז הארץ למשפחות | צימרים במרכז לזוגות - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/צימרים_במרכז.asp
צימרים במרכז יכולים להוות יתרון משמעותי לחבר'ה צעירים שמחפשים דיסקוטקים, מסעדות שונות ואטרקציות שטח מאתגרות, הרי במרכז תמצאו הכל מהכל.
רשת לינה בקיבוצים 2021 - מהיום למחר
https://www.mehayom.co.il › לינה-בקי...
אירוח כפרי דגניה קיבוץ דגניה ... בקיבוץ- במרכז המבקרים החוויה האתיופית, מוזיאון ``דוידקה, ... אירוח כפרי בהרי יהודה, על אם הדרך בין תל אביב לירושלים, ...
אירוח בקיבוצים במרכז - Booking-Kibbutz
https://www.booking-kibbutz.co.il › ...
אירוח כפרי בהרי יהודה, על אם הדרך בין תל אביב לירושלים, ברוח של שלום ודו-קיום. 41 חדרי גן , מדשאות, עצים ושיחי צמחי תבלין ומרפא. המלון ללא תעודת כשרות.
אירוח כפרי במרכז - בואו להינות מחופשה חלומית במרכז - AAA.co.il
https://www.aaa.co.il › אירוח_כפרי_במרכז
בזכות אפשרות מוכחת להנאה מרמה גבוהה של אירוח כפרי במרכז הארץ מבינים רבים כיצד הם לא צריכים להרחיק לחבלי ארץ שונים כדי ליהנות מניחוחות הנופש הכפרי.
צימרים במרכז - צימרים מומלצים במרכז הארץ - עמוד 3 | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?r=-2&page=3
Oct 25, 2021 · מגוון צימרים מומלצים במרכז הארץ. באתר וויקנד תוכלו לבחור מתוך מבחר הצימרים הגדול ביותר בישראל. הזמנה ישירה מבעל הצימר, ללא עמלות מיותרות. צימרים יוקרתיים או זולים. צימרים למשפחות במרכז.