חיפשת:

אירוח דרוזי אוכל

אבתסאם פארס - אוכל דרוזי של סבתא - חורפיש - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il/poi/איבתיסאם-פארס-אוכל-דרוזי-של...
האוכל שאיבתיסאם מבשלת ומגישה לאורחיה הוא דרוזי מסורתי, אוכל טעים להפליא, שהיא למדה לבשל מאמא שלה ומסבתא שלה, כשישבה לידן בהיותה ילדה עם עיניים פעורות והתאהבה. אחרי שנישאה הבינה שהיא נמשכת לאוכל יותר משהיא נמשכת ללימודים, לקחה קורסים לבישול והפכה את הבישול למקצוע.
אירוח דרוזי | קולינר
https://culinar.co.il › אירוח-דרוזי
אודות. את המאכלים המזוהים עם המטבח האיטלקי, האסייתי והמקסיקני כל הישראלים יודעים לשלוף ברגע, מטבחים אלו עשו עליה מוצלחת לארצנו, וניתן למצוא מסעדות בז'אנרים ...
אירוח דרוזי - אירוח בכפר דרוזי | Weekend
https://www.weekend.co.il › אירוח_דרוזי
היכנסו לכאן וקבלו את כל הצימרים הכי שווים בכפרים דרוזיים, חוות דעת, תמונות, פרטים מחירים ועוד ! ... 4 חדרי אירוח, חדר אוכל, ארוחות , אירועים, פעילויות.
נסיבה אירוח דרוזי וסיפורים - בוקעתא - אירוח ולינה - איזי
https://easy.co.il › page
#TOP3_מסעדות. היה מצויין. כבר בטלפון היא היתה נחמדה ומסבירת פנים. הגענו ומיד הגישו לנו סלטים ופיתות ואוכל חם... לא שאלו שאלות נתנו מכל הלב אוכל נהדר.
אירוח דרוזי אוכל אותנטי מג'דל שמס - Majdal Shams - Restaurant ...
https://restaurantguru.com › Israel › Majdal Shams
אירוח דרוזי אוכל אותנטי מג'דל שמס, #14 among Majdal Shams restaurants: 34 reviews by visitors and 19 detailed photos.
קייטרינג חוויה דרוזית - אוכל דרוזי כשר
http://havayadruzit.co.il
הקייטרינג חוויה דרוזית הינו קייטרינג דרוזי אותנטי ייחודי בכרמל, ... אנו מתמחים בהכנת אוכל לאירועים מהבית הדרוזי האסלי. ... אירוח צוות בית חולים בילינסון.
אבתסאם פארס - אוכל דרוזי של סבתא - חורפיש - אוצרות הגליל
www.ozrothagalil.org.il › poi › איבתיסאם
אבתסאם פארס – אוכל דרוזי של סבתא – חורפיש. חווית אירוח דרוזי, בבית משפחה דרוזית, בלב הכפר הדרוזי. איבתיסאם פארס מזמינה להתארח בביתה הפרטי, ללמוד על המסורת, ההיסטוריה והבית הדרוזי ולהנות ...
אירוח דרוזי ביתי אצל סאפאא בבית ג'אן: ארוחה עשירה למבינים
https://anattour.co.il › פוסטים
מחפשים אירוח דרוזי ביתי, עם טעמים גליליים אותנטיים? אתם חייבים להגיע לאכול אצל ... מטבח דרוזי מסורתי – אוכל בטיולים בגליל ובכרמל. הרשמו לניוזלטר של ענת.
נסיבה אירוח דרוזי וסיפורים - בוקעתא - אירוח ולינה - איזי
https://easy.co.il/page/26394461
נסיבה אירוח דרוזי וסיפורים - בוקעתא - אירוח ולינה - איזי. אוכל דרוזי - כל אירוע הוא אירוע מרכזי הזוכה למלוא תשומת הלב. גריל בשרי, אירועים בטבע, כולל משלוחים, טעמים אותנטיים. חייגו לפרטים.
קייטרינג חוויה דרוזית - אוכל דרוזי כשר
https://havayadruzit.co.il
תחושה של בית ואירוח דרוזי אמיתי , ישר כח'. משרד ראש הממשלה ברצוננו להודות לך על האירוח בבית אל-מוכתאר המזון שהוגש היה מעולה בסיור וזכינו להכיר את המטבח הדרוזי המסורתי.
אירוח דרוזי בצפון, אירוח דרוזי למשפחות, ימי כיף בצפון ...
https://el-carmel.com
לאחר הסיור נגיע אל בית דרוזי אוטנטי, בו נשב ב”מדפה” (חדר האורחים) ונאכל ארוחה דרוזית מסורתית, כשרה ועשירה. אירוח דרוזי בצפון, בדלית אל כרמל דומה לאירוח בעוספיה ומתבסס על סיורים בסמטאות העתיקות, מפגש עם תושבים וכמובן אוכל טעים, טרי וכשר.
‫אצל נסיבה אוכל דרוזי - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com/naseebasamara
אצל נסיבה אוכל דרוזי. April 17, 2018 ·. בקר טוב לכל החברים. אני מנסה מכל הלב להעשיר את התכנים שאני מפרסמת. כל החברים שבא להם לראות מה שהם יכולים לקבל אצלנו אירוח חם. ובקרוב קטיף דובדבן עצמי. ... את כל המידע תמצאו בדף שלי, המעורבות שלכם והמעקב שלכם לדף …
2eat.co.il - מסעדות דרוזית (אירוח דרוזי) בצפון
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
מסעדת ברכת רם הממוקמת בצפון הגולן משלבת בין אוכל אותנטי לבין מנות מודרניות ומתוחכמות. הצג טלפון 04-6981638 · לאתר · המלצות · המטבח של האחיות ונורה.
קייטרינג חוויה דרוזית - אוכל דרוזי כשר
havayadruzit.co.il
אירוח דרוזי בבית אלמוכתאר; תפריטי בית אלמוכתאר; קייטרינג; תפריט קייטרינג; הסעדת מוסדות; מדיה; אטקרציות. סדנת דרבוקאנה; סדנת בישול; רקדנית בטן; המלצות. סרטונים מהחוויה; צור קשר
נסיבה סמארה אוכל דרוזי ביתי Nasiba Druze Home Chef ...
https://restaurant-27718.business.site
2020/03/09 · נסיבה סמארה אוכל דרוזי ביתי Nasiba Druze Home Chef. Restaurant in בוקעתה. Open today until 11:00 PM. WhatsApp 050-225-3343. Call 050-225-3343 Get directions Get Quote Message 050-225-3343 Contact Us Find Table View Menu Make Appointment Place Order.
כשרות - אירוח דרוזי כשר בבית דרוזי בצפון - עמים וטעמים
el-carmel.com › כשרות
אירוח דרוזי כשר בעוספייא, דלית אל כרמל, כשר בהשגחת הרבנות לכשרות ארצית, הגוף היחידי הרשאי לתת כשרות במגזר הלא יהודי, מטעם הרבנות הראשית לישראל.
אירוח דרוזי - e-druze.co.il
www.e-druze.co.il
אירוח דרוזי | צימרים אותנטיים אירוח דרוזי - הכי מומלץ. ליקטנו עבורכם את מיטב הצימרים ויחידות האירוח מבית העידה הדרוזית.
אבתסאם פארס - אוכל דרוזי של סבתא - חורפיש - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il › poi
חווית אירוח דרוזי, בבית משפחה דרוזית, בלב הכפר הדרוזי. איבתיסאם פארס מזמינה להתארח בביתה הפרטי, ללמוד על המסורת, ההיסטוריה והבית הדרוזי ולהנות מחווית אירוח ...
אירוח דרוזי | צימרים אותנטיים
https://www.e-druze.co.il
אירוח דרוזי - הכי מומלץ. ליקטנו עבורכם את מיטב הצימרים ויחידות האירוח מבית העידה הדרוזית. החברה הדרוזית ידועה בהכנסת אורחים חמה, אותנטית וייחודית. הם אינם מבדילים בין דתי לחילוני ומכבדים בשפע וכל טוב. אורחים המגיעים לביתם נחשבים מרגע זה לבני ביתם.
אירוח דרוזי למשפחות | Weekend
www.weekend.co.il › zimmers
Nov 05, 2021 · ניתן היום למצוא בכפרים דרוזים מבחר של אתרי אירוח המציעים דילים מעולים הכוללים, אירוח דרוזי בצפון בדיוק כפי שאתם מדמיינים.
כיף בישראל - החוויה הדרוזית בגליל
https://www.funisrael.co.il/טיולים-בצפון/82-טיולים-בצפון/578...
יצירה בחול, סדנאות בישול לקבוצות של אוכל דרוזי. mלצלו לתיאום מראש. נאיף ויסמין 0525116228. הבית העתיק בבית ג'ן – אירוח בדיוואן, בור המים העתיק של הכפר, מסורת ואירוח דרוזית. נידל …
אירוח דרוזי בצפון, אירוח דרוזי למשפחות, ימי כיף בצפון - עמים ...
el-carmel.com
אירוח דרוזי בצפון, בדלית אל כרמל דומה לאירוח בעוספיה ומתבסס על סיורים בסמטאות העתיקות, מפגש עם תושבים וכמובן אוכל טעים, טרי וכשר.
סנאבל אירוח דרוזי, עין קנייא – מחירים מעודכנים לשנת 2021
www.booking.com › hotel › il
ב-סנאבל אירוח דרוזי יש מגוון פעילויות ושירותים (חלקם בתשלום): אמבט עיסוי/ג'קוזי; טיולי הליכה; סקי; סיורי הליכה; סיור או שיעור על התרבות המקומית
עמים וטעמים: אירוח דרוזי בצפון, אירוח דרוזי למשפחות, ימי כיף בצפון
https://el-carmel.com
כאן, על רכס הכרמל במרחק של שעה נסיעה מהמרכז, בכפר העתיקים עוספיא ודלית אל כרמל. לפרטים נוספים ולבניית תכנית מותאמת עבורכם, התקשרו: 052-4535100. אוכל דרוזי כשר - ...
אירוח דרוזי אוכל אותנטי מג'דל שמס restaurant, Majdal Shams ...
https://restaurantguru.com/airvh-drvzi-avkl-avtnti-mgdl-wms-Majdal-al-Shams
2021/09/06 · אירוח דרוזי אוכל אותנטי מג'דל שמס, #14 among Majdal Shams restaurants: 34 reviews by visitors and 20 detailed photos. Find on the map and call to book a table.
אירוח דרוזי למשפחות | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?types=43&sf=5
2021/11/05 · אירוח דרוזי אותנטי במתחם נופש מאובזר בעל מתחם חוץ מפנק עם מטבח חוץ, עמדת ברביקיו, בריכה ופינות ישיבה מעוצבות ומגונות.