חיפשת:

אימוני כושר בחיפה

אימון אישי בחיפה - אימוני כושר אישיים בצפון - אורבן פלייס
https://urban-place.co.il › אימון-אישי-ב...
Urban Place הוא סטודיו לאימונים בחיפה באווירה אינטימית בקבוצות קטנות. בקרו באתר למידע על אימון כושר אישי בחיפה, צפו במערכת שעות והירשמו לשיעור ניסיון.
מאמן כושר אישי בחיפה וחוף הכרמל - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il/מאמן/כושר אישי/חיפה וחוף הכרמל
מלמדת שיעורים פרטיים בכושר אישי - גברים, נשים, נוער, TRX, נשים לאחר לידה, CrossFit, אימוני כוח, ילדים. ערי לימוד: אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, גבע כרמל, גן שמואל, זכרון יעקב, חדרה, מעגן מיכאל, מעיין צבי, עין איילה, עין הוד, עין כרמל, עתלית, פרדס חנה-כרכור, קיסריה, שדות ים.
מכוני כושר בחיפה
https://freefit.co.il/Pages/ClubList/?AREA=חיפה
דף זה מכיל רשימה מלאה וממויינת של מכוני כושר בחיפה בהסדר עם Freefit .צוות Freefit פועל למענכם על מנת שתוכלו לקבל מידע מפורט ומדוייק לגבי כל מכוני כושר בחיפה.בלחיצה על כפתור 'הצג' תוכלו לראות מידע מפורט יותר של מועדון כושר בחיפה ...
אימוני כושר חיפה - Home | Facebook
https://www.facebook.com › אימוני-כו...
+972 50-458-8043 ; Contact ‎אימוני כושר חיפה‎ on Messenger ; Hours. Always Open.
חיפה | אימונים אישיים בקבוצות | Function סטודיו
https://www.functionstudio.co.il
function תמצאו אימונים אישיים בקבוצות. בסטודיו במרכז הכרמל בחיפה. אנחנו בסטודיו אוהבים לזוז ומאמינים בתנועה. אצלנו כל אחד מתקדם בקצב שלו ומגשים את מטרותיו. ממש כמו אימון אישי!
חדר כושר חיפה | מכון כושר בחיפה - מרכז אימונים מרהיב שלא ...
https://fit-box.co.il/סניף-חיפה
חדר כושר חיפה | מכון כושר בחיפה מחפשים אימון מאתגר שונה ומרתק במיוחד? הגעתם למקום הנכון אצלנו זה לא עוד מרכז אימונים רגיל, הצוות המנוסה לשנו מחכה לכם.
מאמן כושר אישי בחיפה - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il › חיפה
מחפשים מאמן כושר אישי בחיפה? בדף זה מוצגת רשימת מאמני כושר אישי המעבירים אימונים פרטיים בעיר חיפה. לכל מאמן יש פרופיל מפורט.
אימון פונקציונלי בחיפה - סטודיו לאימונים פונקציונלים בחיפה ...
https://urban-place.co.il/אימון-פונקציונלי-בחיפה
אימון פונקציונלי בחיפה הוא אימון מחזור הבנוי בשיטת תחנות, ממש כמו שהיה לרבים מאיתנו בבית הספר היסודי. מטרתו העיקרית של אימון פונקציונלי היא לשלב בין שיווי משקל לבין מערכות העצבים והשרירים בגוף תוך עבודה על מספר קבוצות שרירים במקביל.
מאמן אימון כושר אישי בחיפה בקריות בצפון » מורן נחמני
https://www.m4h.co.il
מורן נחמני - מאמן כושר אישי בחיפה, המציע במרכז לכושר שלו בחיפה מגוון רחב של שירותי אימונים אישיים ללקוחות בחיפה. המרכז לכושר של מורן נחמני מספק שירות ללקוחות באזורים וביישובים הבאים: בצפון (צפון), בחיפה (חיפה), בקריות (קריות), בנשר (נשר), בעתלית (עתלית), בטירת הכרמל (טירת הכרמל ...
חדר כושר פרטי בחיפה - סטודיו לאימון כושר אישי או בקבוצה קטנה (חדש ...
https://www.guf1.co.il › חדר-כושר-פרט...
צוות מאמני הכושר האישיים של גוף1 מציע ללקוחותיו אימוני כושר אישיים וגם קבוצתיים בסטודיו מיוחד ויוקרתי בחיפה, בכרמל. לקוחות הסטודיו, המגיעים מכל רחבי חיפה, ...
מאמנת כושר בקבוצה - סטודיו כושר לחיטוב, חיזוק הגוף - אימון ...
https://itrainer.co.il
מאמנת כושר בקבוצה, זה רק עם ניצן אנרג׳י - סטודיו לאימוני כושר אישי ובקבוצה בחיפה והסביבה - הגיע הזמן לחטב את הגוף, צרו קשר לפרטים.
אימוני כושר אישיים בחיפה - איזי
https://easy.co.il › list › Personal-Fitn...
אימוני כושר אישיים בחיפה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
הסטודיו חיפה - סטודיו לאימוני כושר | אימון ניסיון ללא עלות
https://hastudiohaifa.com
הסטודיו מביא מהפכה בעולם הכושר בחיפה, ומציע מגוון רחב של אימוני קבוצות מגוונים כאשר ההתמחות שלנו היא באימוני רצועות TRX בסגנונות יחודיים.
מאמן כושר אישי בחיפה
https://www.personaltrainers.co.il/אזורי-אימון/חיפה
ניתן למצוא מאמני כושר אישיים בחיפה שהינם בעלי ניסיון רב ותעודות שונות במגוון תחומים מעולם הספורט או מאמני כושר המקנים שירותי ייעוץ תזונתי בנוסף לקיום אימון …
אימוני כושר קבוצתיים בחיפה » אימוני קבוצות בצפון » - מורן נחמני ...
https://www.m4h.co.il › group-traini...
אימוני כושר קבוצתיים בחיפה. מורן נחמני - מאמן כושר אישי מקיים אימון קבוצתי בחדר הכושר הפרטי שלו בחיפה. אימונים פונקציונליים ואנרגטיים בעלות מיוחדת.
מאמן כושר אישי בחיפה - לימוד נעים
https://www.limudnaim.co.il/מאמן/כושר אישי/חיפה
מאמן כושר אישי בחיפה - לימוד נעים. התחבר דף הבית. מורים פרטיים. מורה פרטי למתמטיקה מורה פרטי לאנגלית מורה פרטי ללשון מורה פרטי לפסיכומטרי מורה פרטי לסטטיסטיקה. לימוד אונליין. לימוד אנגלית אונליין לימוד מתמטיקה אונליין לימוד תכנות אונליין מקצועות נוספים. הבלוג. לימוד אנגלית ...
קיקבוקס - FitBox מכון כושר
https://fit-box.co.il
אימוני לנוער. FIT BURN. אימון סבולת היט. חיפה, חורב 15. מרכז חורב – קומה 3. טלפון: 054-727-5050 | מייל: info@fit-box.co.il. "חדר כושר נהדר, אנשים נהדרים, מאמנים מעולים. …