חיפשת:

איך מגיעים לפארק הירקון ברכבת

פארק הירקון - גני יהושע - תל אביב - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/314
Dec 03, 2011 · מתכננים לטייל בפארק הירקון - גני יהושע בקרוב? איזה כיף! באתר טיולי תמצאו את כל המידע על פארק הירקון - גני יהושע - איך מגיעים ולקבל עדכונים חיים מהשטח של גושלים האם מומלץ לבוא לבקר?
איך מגיעים לפארק הירקון בתל אביב-יפו באוטובוס או רכבת ישראל?
https://moovitapp.com › index › תחבו...
מהן התחנות הקרובות ביותר אל פארק הירקון? התחנות הקרובות לפארק הירקון הן: תחנת ת. רכבת אוניברסיטה/שד' רוקח נמצאת במרחק של 603 מטרים ממך, ...
פארק הירקון.. - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=7080997
Sep 01, 2010 · פארק הירקון.. : מצטערת אם זה לא המקום, לא ידעתי איפה לפתוח את זה. אני צריכה לדעת איך מגיעים לפארק הירקון מתחנת הרכבת ת"א האוניברסיטה-מרכז הירידים.
בלי רב קו - משלמים בתחבורה הציבורית בקליק דרך אפליקציית ...
https://moovit.com/he/תשלומים-תחבורה-ציבורית
איך מתקפים נסיעה ברכבת ישראל ובכרמלית? מגיעים לתחנה בהגיעכם לתחנת המוצא – לחצו על ״תקף״ נסיעה חדשה במסך הבית. לאחר בחירה ב״רכבת ישראל״, המערכת תאתר את מיקומכם, ותציג את תחנת העלייה שלכם.
איזה תחנת רכבת הכי קרובה לפארק הירקון? ואיזה קו אני צריכה ...
https://www.qatips.net/ask-65641-איזה-תחנת-רכבת-הכי-קרובה-לפ.html
איזה תחנת רכבת הכי קרובה לפארק הירקון? ואיזה קו אני צריכה לקחת מהתחנת רכבת לירקון? ... היי, מה ההנחיות של כלב ברכבת? אפשר לנסוע עם כלב גור ברכבת? *רק …
מטיילים עם הרכבת – התחנה הבאה: פארק הירקון - טיולי
https://www.tiuli.com › articles › מטיי...
מי אמר שכדי לנסוע לטיול חייבים אוטו פרטי? רכבת ישראל מגישה לכם סדרת טיולים נהדרים שמתחילים ומסתיימים בתחנות שלה, כך שהרכבת תיקח אתכם אל ...
איזה תחנת רכבת הכי קרובה לפארק הירקון (ת"א)?
https://stips.co.il › ask › איזה-תחנת-רכב...
אוניברסיטת תל אביב מרכז הירידים... את יוצאת מהתחנת רכבת חוצה את הגשר ואת בירקון.. ... באותו הנושא: איזו תחנת רכבת הכי קרובה ללונה פארק ת"א? איזה ...
רכבת ננסית - פארק גני יהושע
https://park.co.il › אטרקציות
רכבת ננסית – פארק גני יהושע ... בואו לתפוס את הרכבת! רכבת ננסית תוביל אתכם ברחבי הפארק בנוחות, להנאתכם ולהנאת ילדכם. ... כרטיס לרכבת בסך של 10 ש”ח ניתן לרכוש בעליה ...
איך מגיעים לפארק הירקון תל אביב בתל אביב-יפו באוטובוס או רכבת ...
moovitapp.com › index › he
איך מגיעים אל פארק הירקון תל אביב באמצעות אוטובוס? לחיצה על קו האוטובוס תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.
מטיילים עם הרכבת – התחנה הבאה: פארק הירקון - טיולי
www.tiuli.com › articles › 313
תחנת הרכבת בני ברק
תחנת רכבת תל אביב האוניברסיטה - רכבת ישראל
https://www.rail.co.il/stations/tel-aviv-university
מידע מלא על תחנת רכבת תל אביב האוניברסיטה - ארלוזורוב - כתובת, מספר טלפון, שעות פתיחת התחנה והקופות, דרכי הגעה, מפה ועוד. היכנסו עכשיו!
רכבת פארק הירקון - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › רכבת-פארק-הירקון
איך מגיעים לפארק הירקון בשדרות באוטובוס או רכבת ישראל? https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-פארק_הירקון-Israel... היעזר ב-Moovit כדי למצוא את המסלולים ...
איך מגיעים לפארק הירקון בשדרות באוטובוס או רכבת ישראל?
https://moovitapp.com/index/he/תחבורה_ציבורית-פארק_הירקון-Israel...
איך מגיעים לפארק הירקון בשדרות, ישראל? בזכות Moovit הכל הרבה יותר קל ופשוט! כל מה שצריך זה להקליד את הכתובת, ואנחנו נאתר עבורך את הדרך המהירה ביותר להגיע לשם. רוצה לדעת מתי בדיוק צריך לרדת מהקו ...
איך מגיעים - אגם הפארק
http://www.parkfun.co.il › ...
... פרטי בחניון גני יהושע שדרות רוקח מול מרכז הירידים תחבורה ציבורית רכבת יש. ... רכבת ישראל - ירידה בתחנת האוניברסיטה ... הגעה לגשר אבן גבירול על הירקון.
מטיילים עם הרכבת – התחנה הבאה: פארק הירקון - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/313
פארק הירקון.. - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Nov 14, 2010 · פארק הירקון.. : מצטערת אם זה לא המקום, לא ידעתי איפה לפתוח את זה. אני צריכה לדעת איך מגיעים לפארק הירקון מתחנת הרכבת ת"א האוניברסיטה-מרכז הירידים.
פארק הירקון - גני יהושע - תל אביב - טיולי
www.tiuli.com › points-of-interest › 314
Dec 03, 2011 · מתכננים לטייל בפארק הירקון - גני יהושע בקרוב? איזה כיף! באתר טיולי תמצאו את כל המידע על פארק הירקון - גני יהושע - איך מגיעים ולקבל עדכונים חיים מהשטח של גושלים האם מומלץ לבוא לבקר?
גן לאומי ירקון – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/reserve-park/yarkon
Mar 15, 2022 · יצירת קשר. טלפון: מתחם אפק ‎ 03-9030760, מקורות הירקון 0‎3-9348462 פקס: מקורות הירקון ‎ 03-9348464מתחם אפק ‎ 03-9030760 לדף הפייסבוק של גן לאומי ירקון לאינסטגרם של רשות הטבע והגנים. הנגישות באתר.
איך מגיעים אלינו? - המועצה לישראל יפה
http://www.israel-yafa.org.il › Article
פארק הירקון, שד' רוקח 80, תל-אביב (במקטע שמול מרכז רבין). ב-WAZE:המועצה לישראל יפה ... ברכבת: יורדים בתחנת האוניברסיטה ועוברים לצדם השני של שד' רוקח.
איך מגיעים לפארק הירקון בשדרות באוטובוס או רכבת ישראל?
moovitapp.com › index › he
איך מגיעים לפארק הירקון בשדרות, ישראל? בזכות Moovit הכל הרבה יותר קל ופשוט! כל מה שצריך זה להקליד את הכתובת, ואנחנו נאתר עבורך את הדרך המהירה ביותר להגיע לשם.
Explore פארק הירקון תחנת רכבת ראש העין | AllTrails
https://www.alltrails.com › recording
התחלה באזור ראש ציפור לאורך הירקון ועד תחנת ראש העין וחזרה. אידאלי לרכיבת כושר מהירה ואינטנסיבית,  מתאים ליום ולילה יש כמה התברברויות קטנות ...
איך מגיעים לפארק הירקון בתל אביב-יפו באוטובוס או רכבת ישראל?
איך מגיעים אל פארק הירקון באמצעות רכבת ישראל? לחיצה על קו הרכבת ישראל תתן לך הוראות הגעה מדויקות, תראה את הדרך על גבי המפה, ותציג את שעות ההגעה ואת לוחות הזמנים המעודכנים.
גן לאומי ירקון – רשות הטבע והגנים
www.parks.org.il › reserve-park › yarkon
Mar 15, 2022 · יצירת קשר. טלפון: מתחם אפק ‎ 03-9030760, מקורות הירקון 0‎3-9348462 פקס: מקורות הירקון ‎ 03-9348464מתחם אפק ‎ 03-9030760 לדף הפייסבוק של גן לאומי ירקון לאינסטגרם של רשות הטבע והגנים. הנגישות באתר.
טיולי רכבת: 4 דקות מן הכרך הסואן - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולי רכבת
אוכל מהיר ותצפית מרהיבה היישר מתחנת עזריאלי, מוזיאונים ולונה פארק - מתחנת האוניברסיטה, אבל גולת הכותרת: הירוק-הירוק הזה בפארק הירקון.