חיפשת:

איך לסדר שיער נפוח

6 דרכים לשלוט בנפח של שיער מתולתל - My Curly Way
https://mycurlyway.co.il › בלוג
שיער גלי, מתולתל ומקורזל, נותן הרבה פעמים משמעות חדשה למילה "נפח". אחרי הכל, שיער מתולתל מועד ... שנתחיל? הנה 6 דרכים לשלוט בשיער מתולתל נפוח ובעל נוכחות ...
שיער נפוח - דניאל מומחה תלתלים
https://www.hairbeauty.co.il › שיער-נפוח
שיער נפוח איך להוריד שיער נפוח ראשית יש להגדיר את בעיית הנפח בשיער, וישנם ארבע סיבות שגורמות לשיער נפוח: 1. שיער עבה ונפוח. 2. שיער מקורזל ונפוח.
4girls פורגירלס – טריק להורדת נפח השיער
https://www.4girls.co.il/community/article/?id=17059
Apr 05, 2013 · היי בנות, לכל מי שיש בעיה עם השיער שלה, או לא יודעת איך לסדר אותו בצורה טובה - הגעתם לכתבה הנכונה (:. לכל בעלות התלתלים או השיער המתולתל והנפוח, הנה שיטה טובה מאוד, לקום בבוקר ליום שיער טוב:
איך לגרום לשיער להיות יותר חלק ופחות נפוח - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=8437385
Jun 30, 2011 · איך לגרום לשיער להיות יותר חלק ופחות נפוח : שלום לכולם יש לי שיער קצת גלי נפוח, ואני לא מצליחה להסתדר איתו בשום דרך חוץ ממחליק שיער. אחרי שאני חופפת
מה לעשות אם השיער נפוח? - דיסקבר
https://discover.org.il/item/66253/מה-לעשות-אם-השיער-נפוח
איך מונעים שיער נפוח? כדי להוריד את הנפח משיער נפוח אפשר לאסוף את השיער לקוקו, לא חזק במיוחד ואז להמשיף ללפף את השיער בגומיות עד לסופו ... מומלץ לעשות זאת בלילה בעת השינה ..
שיער תלתלים נפוח- שיער נפוח
https://www.hairbeauty.co.il/2030/שיער-נפוח
שיער נפוח מתזונה לקויה: איך מזהים? במצב זה השיער נראה חסר ברק שברירי ואת מרגישה שהוא חלש מאוד ובלי חיים. במקרה זה עליך לבדוק מה מצב התזונה, (ניתן לעשות בדיקת דם, שתבדוק הכי חשוב אם יש חוסר ...
שיער קיצוני: כמה שלבים פשוטים שיעזרו לך להחזיר אותו למוטב - ynet ...
https://xnet.ynet.co.il › articles
שיער נפוח וחסר צורה, שיער יבש וחסר ברק, שיער שפשוט לא מסתדר. מדריך מלא לטיפול בשיער שעושה על הבוקר מצב רוח רע. מוגש מטעם נטורל פורמולה ...
סטייל - bad hair life: שיער נפוח במיוחד - פרוגי
https://www.frogi.co.il › fashion › care
bad hair day: הפתרון איך לסדר את השיער הנפוח. יש לכן שיער נפוח במיוחד? מצאנו לכן פתרונות שיעזרו לכן להפוך אותו ליותר גמיש.
4girls פורגירלס – טיפים לשיער נפלא
https://www.4girls.co.il/community/article/?id=13691
אנונימית ינואר 17, 2016 18:03. זה לא נכון שאמרת לישון עם צמה או עם שיער מתוח זה מחליש את השיערה וגם זה שחופפים כל יום, השיער מיצר שמנים טבעיים שטובים לשיער,עדיף לחפוף פעמים שלוש בשבוע (כמובן שזה תלוי ...
שיער נפוח, לא יודעת איך לטפל בו | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/7166
May 08, 2013 · שיער נפוח, לא יודעת איך לטפל בו אורית בת 17 | כתבה את השאלה ב-08/05/13 בשעה 22:19 טוב את האמת לא ידעתי לאיזה מדור זה קשור אולי לתרופות סבתא וכאלה ..
כך תטפלי בשיערך כמו מקצוענית - מגזין את
https://www.atmag.co.il › כך-תטפלי-ב...
יש לך שיער חלק, מוחלק או חובב פנים? ... מבריק (כאילו מרחת עליו שמן) או שאולי הוא נפוח ו"פריזי"? ... איך יוצרים נפח באמצעות פן?
שיער נפוח, עזרה! - 4girls פורגירלס
https://www.4girls.co.il › article
שיער נפוח שלא יורד ניסיתי קרמים לשיער,מסכת שיער,וכו ועדיין לא יורד יש לכן עצה איך להוריד נפח? שמפו? מרכך? קרם? שיטה? הכל מתקבל בברכה.
שיער נפוח, לא יודעת איך לטפל בו | AskPeople
https://www.askp.co.il › question
שיער נפוח, לא יודעת איך לטפל בו. אורית בת 17 | כתבה את השאלה ב-08/05/13 בשעה 22:19. טוב את האמת לא ידעתי לאיזה מדור זה קשור אולי לתרופות סבתא וכאלה .
איך לסדר שיער גלי נפוח?
https://stips.co.il › ask › איך-לסדר-שיער...
איך לסדר שיער גלי נפוח? איזה קרמים או כל דבר אחר (אבל לא החלקה או סרומים).