חיפשת:

אייס מול החלקה על הקרח

אייס מול אילת | לגדול
https://www.ligdol.co.il › ... › אילת
אייס מול אילת ממוקם ברחוב קאמפן 8 אילת ומציע אטרקציות, קניונים, החלקה על הקרח. ... במרכזו של קניון פארק הקרח (ice mall) באילת, תוכלו למצוא את משטח ההחלקה על ...
ICE RINK
https://icemalleilat.co.il › ice-rink-eng
In the heart of the canyon is the huge 1800-square-meter skating rink where you are invited to try your ice skating rides.
החלקה על הקרח בקניון אייס מול אילת, כולל השכרת נעליים | גרו (גרופון)
https://www.groo.co.il › deal › ice-sk...
כניסה למתחם ההחלקה על הקרח המשטח המשתרע על 1800 מ''ר בקניון אייס מול אילת, כולל השכרת נעליים.
קניון אייס מול החלקה על הקרח אילת, קופון הנחה | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il/אייס_מול_החלקה_על_הקרח/אטרקציות...
אייס מול החלקה על הקרח רח׳ קאמפן 8 אילת, 072-3712119
אייס מול - החלקה על הקרח 1+1 (תמורת פינוק) במחיר מיוחד | max
https://www.max.co.il › he-il › Pages
אייס מול אילת החלקה על הקרח ... ​קניון ICE MALL הינו הקניון היחיד בעולם המשלב משטח החלקה עוצר נשימה ושלל אטרקציות לצד חנויות יוקרתיות ממיטב המותגים המובילים ...
החלקה על הקרח אילת, אילת - כרטיסים בהנחה - קופונופש מועדון חברים
https://cpnclub.co.il › supplier
חווית החלקה מיוחדת על הקרח במתחם קניון אייס מול באילת. *הכרטיס תקף ל3 חודשים מעת רכישתו. כניסה מגובה 120 ס״מ או גיל 6 ומעלה. ההחלקה לפי מקצים של 30 דקות או עד ...
החלקה על הקרח אילת
https://eilat.city › החלקה-על-הקרח
החלקה על הקרח אילת הוא משפטח החלקה חווייתי הממוקם בלבו קניון פארק הקרח באילת. ... בהחלקה על הקרח שבקניון האייס מול ניתן לרכוש מנוי קבוע לגלישה.
החלקה על הקרח – ICE MALL EILAT
icemalleilat.co.il › icering
עקב אירוע ״פסטיבל הג׳ודו באילת 2022״ האטרקציה ״החלקה על הקרח״ תהיה סגורה מתאריך 17.01.22 עד 22.01.22 (כולל) ולא יתקיימו מופעים על הקרח. עמכם הסליחה.
"אייס מול" אילת - חנות החוויות של כאל
https://www.cal-store.co.il › product
"אייס מול" אילת. החלקה על הקרח ב- 49 ₪ ... קניון ICE MALL הינו הקניון היחיד בעולם המשלב משטח החלקה עוצר נשימה ושלל אטרקציות לצד חנויות יוקרתיות ממיטב ...
קניון אייס מול החלקה על הקרח אילת, קופון הנחה | קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il › אטרקצ...
החלקה על הקרח בקניון אייס מול אילת. תיאור הפעילות: בלב קניון אייס מול באילת נבנה משטח החלקה עצום בגודלו למחליקים מנוסים וגם לאלו שרק מתחילים.
אטרקציות – ICE MALL EILAT
icemalleilat.co.il › attractions
27 מתחמי אטרקציות ייחודיים וביניהם החלקה על הקרח, פארק חבלים, לייזר טאג, אייס ג׳אמפ, מטווח ירי ועוד ממתינים לכם באייס מול - מתחם האטרקציות הגדול באילת!
קניון אייסמול – ICE MALL EILAT
https://icemalleilat.co.il
קניון אייסמול אילת - ice mall eilat הינו הקניון היחיד בעולם המשלב משטח החלקה עוצר נשימה ושלל אטרקציות לצד חנויות יוקרתיות ממיטב המותגים המובילים בעולם.
Ice Mall Eilat קניון אייסמול אילת - החלה ההרשמה לביה"ס להחלקה על ...
https://www.facebook.com › posts
✦ החלקה אמנותית טובה גם לפיתוח תנועה ויצירתיות. ✦ אירובי: ההחלקה על הקרח משפרת סיבולת לב ריאה, לצד אימון כוח ומהירות. זה בהחלט דומה לריצה מהירה. הפעילות נעשית ...
קניון אייסמול – ICE MALL EILAT
icemalleilat.co.il
קניון אייסמול אילת - ice mall eilat הינו הקניון היחיד בעולם המשלב משטח החלקה עוצר נשימה ושלל אטרקציות לצד חנויות יוקרתיות ממיטב המותגים המובילים בעולם.
אודות אייסמול – ICE MALL EILAT
https://icemalleilat.co.il/about
קניון אייסמול (ICE MALL) הוא בין הבודדים בעולם המכיל במרכזו משטח החלקה אולימפי על הקרח, כאשר מסביבו כ- 150 חנויות, מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, מסעדות ובתי קפה. התמהיל הייחודי של הקניון מציע לנופשים בעיר ולתושביה שעות רבות של הנאה - במקום ממוזג אחד.
קניון אייס מול מתחם ההחלקה על הקרח! - YouTube
https://www.youtube.com › watch
קניון אייס מול אילת: הקניון הגדול מסוגו בעולם חווית שופינג ובילויי לכל המשפחה20 אטרקציות, 10 מסעדות ומעל 130 חנויות ממיטב המותגים בעולם.
אייס מול - החלקה על הקרח 1+1 (תמורת פינוק) במחיר מיוחד | max
www.max.co.il › he-il › Benefits
אייס מול אילת החלקה על הקרח מבצע 1+1 ב-76 ₪ קניון ICE MALL הינו הקניון היחיד בעולם המשלב משטח החלקה עוצר נשימה ושלל אטרקציות לצד חנויות יוקרתיות ממיטב המותגים המובילים בעולם. בלב הקניון ניצב משטח ההחלקה הענקי המשתרע על 1,800 מ”ר, שעליו הנכם מוזמנים לנסות את כישורי ההחלקה שלכם על הקרח.
קניון אייס מול החלקה על הקרח אילת, קופון הנחה | קופונופש
www.cuponofesh.co.il › אייס_מול_החלקה
תיאור הפעילות: בלב קניון אייס מול באילת נבנה משטח החלקה עצום בגודלו למחליקים מנוסים וגם לאלו שרק מתחילים. משטח ההחלקה על הקרח צמוד לאטרקציות נוספות קולנוע 7D, בבילון פארק - הרשת הגדולה בישראל ...
אודות אייסמול – ICE MALL EILAT
icemalleilat.co.il › about
אודות אייסמול – ICE MALL EILAT אודות אייסמול קניון אייסמול (ICE MALL) הוא בין הבודדים בעולם המכיל במרכזו משטח החלקה אולימפי על הקרח, כאשר מסביבו כ- 150 חנויות, מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, מסעדות ובתי קפה. התמהיל הייחודי של הקניון מציע לנופשים בעיר ולתושביה שעות רבות של הנאה - במקום ממוזג אחד.
אייס מול - החלקה על הקרח 1+1 (תמורת פינוק) במחיר מיוחד | max
https://www.max.co.il/he-il/Benefits/BenefitsPlus/...
קניון ICE MALL הינו הקניון היחיד בעולם המשלב משטח החלקה עוצר נשימה ושלל אטרקציות לצד חנויות יוקרתיות ממיטב המותגים המובילים בעולם. בלב הקניון ניצב משטח ההחלקה הענקי המשתרע על 1,800 מ”ר, שעליו הנכם מוזמנים לנסות את כישורי ההחלקה שלכם על הקרח.
קניון אייס מול אילת - מופע על הקרח ICE SHOW - ICE MALL EILAT
www.youtube.com › watch
ice show at ice mall eilatthe best show
החלקה על הקרח – ICE MALL EILAT
בלב הקניון ניצב משטח ההחלקה הענקי המשתרע על 1,800 מ”ר, שעליו הנכם מוזמנים לנסות את כישורי ההחלקה שלכם על הקרח. הגודל האולימפי של המשטח מאפשר גלישה בו זמנית …