חיפשת:

איזה קטנוע לקנות

קטנועים עד 125 סמ"ק | קטנוע 125 מומלץ | סאן יאנג
https://www.sanyang.co.il › קטנועים
לאן שלא תסתכל, תראה קטנועים של סאן יאנג - קטנועים 125 עם עיצובים חדשים, ... יאנג מבטיח מענה מדויק לשאלה איזה קטנוע 125 לקנות עבור כל צורך שהוא וכל העדפה.
איזה קטנוע טוב למתחילים?
https://stips.co.il › ask › איזה-קטנוע-טוב...
אני עוד חודש בת 16 ורוצה לעשות רישיון על קטנוע, התקציב שלי הוא עד 10 אלף (כולל האביזרים הנלווים), איזה קטנוע כדאי לקנות?
כל מה שרצית לדעת על: איזה קטנוע כדאי לקנות?
https://asakimlakol.blogspot.com/2010/09/blog-post_26.html
Sep 03, 2010 · האם לקנות קטנוע חדש או משומש? איזה קטנוע כדאי 50 סמ"ק או 125 סמ"ק? ומה קורה בכלל עם ביטוח קטנוע? שאלות כאלו ונוספות בכתבה הבאה שלפניכם - איזה קטנוע כדאי לקנות? הרבה מאוד אנשים חושבים על מעבר לקטנוע באמצע החיים.
מבחן השוואתי קטנועים: סוסי עבודה על שניים
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3858049,00.html
Mar 28, 2010 · שניהם 200 (טוב, 175 במקרה הזה), ומציעים מעשית את המינימום הנדרש אם אתם רוכבים מחוץ לעיר על בסיס קבוע. הצמד שבמבחן מציע יכולת רבגונית גבוהה ללא ספק מזו של קטנועי 125, אך נושא תג-מחיר נמוך משמעותית מקטנועי 250 סמ"ק, ואפילו מחלק מקטנועי 125 יקרים.
איזה קטנוע מתאים לך - גלובס
https://www.globes.co.il › article
איזה קטנוע מתאים לך. שוק הקטנועים צומח מאוד בשנים האחרונות. שילוב של שינוי תקנות רישוי חדשות, כלים ידידותיים יותר למשתמש, מחירים אטרקטיביים ...
אופנוע משומש: ככה עושים את זה נכון - וואלה! רכב
https://cars.walla.co.il › דו-גלגלי
קטנוע? תיור? איזה כלי מתאים לכם? (צילום: קינן כהן, מיקו שלו) ... כדי לעזור לכם להבין איזה אופנוע כדאי לכם לקנות, ישנן שלוש שאלות עיקריות, ...
EXMotors קטנועים חדשים למכירה, קטנוע חדש למכירה אקסלנט ...
https://www.exmotors.co.il/קטנועים-חדשים-למכירה-קטנוע-חדש...
קטנועים חדשים למכירה, קטנוע חדש למכירה האם אתם יודעים בדיוק איזה קטנוע לקנות?
EXMotors איזה קטנוע מתאים לי? אקסלנט מוטורס מכירת קטנועים ...
https://www.exmotors.co.il/איזה-קטנוע-מתאים-לי
ההחלטה לרכוש קטנוע (ההבדל מאופנוע הינו שניתן להצמיד רגליים בקטנוע) הינה החלטה פשוטה ובדר"כ גם לא יקרה כל כך ( כל עוד לא מדובר בקטנוע אספנות.) ,אך עלולה להוביל לאהבה …
איזה קטנוע כדאי לקנות? - כל מה שרצית לדעת על
http://asakimlakol.blogspot.com › bl...
האם לקנות קטנוע חדש או משומש? איזה קטנוע כדאי 50 סמ"ק או 125 סמ"ק? ... אם יש לכם קצת כסף פנוי, תמיד כדאי לקנות מוצר חדש שאתם יודעים בדיוק ממי קניתם ושהוא ...
מה מסתתר מאחורי קטנוע ה-125 סמ"ק הזול בישראל - וואלה! רכב
https://cars.walla.co.il/item/3039759
Feb 12, 2017 · הפעם לקחנו למבחן את הקטנוע הזול ביותר בישראל בקטגוריה שלו. במחיר של 9,900 ש''ח "על הכביש" הדיאלים ארומה הוא קטנוע ה-125 סמ"ק הזול ביותר שנמכר היום בישראל.
רישיון לקטנוע ואופנוע: המדריך השלם
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680324,00.html
Jul 20, 2015 · בנוסף, תלוי בסוג הרישיון, או יותר נכון, בנפח וכוח המנוע: מגיל 16: רישיון עד 125 סמ"ק ו-14.6 כ"ס - דרגת רישוי A2. מגיל 18: רישיון לרכב דו-גלגלי עם מנוע שמייצר עד 47.46 כ"ס - דרגת רישוי A1. מגיל 21 (וותק של שנה עם רישיון A1): רישיון לרכב דו-גלגלי עם מנוע חזק יותר - דרגת רישוי A.
איזה קטנוע אידאלי עבורך? | עמקניוז - חדשות העמק
https://www.emeknews.co.il › איזה-קטנ...
הביצועים של קטנוע מושפעים מנפח המנוע והמפרט. יש היום הרבה דגמים שמתוכם ניתן לבחור וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם. מתלבטים איזה קטנוע לקנות?
איזה קטנוע הוא הטוב ביותר לקנות - INDITICS.COM
https://iw.inditics.com › איזה-קטנוע-הוא...
איזה קטנוע לקנות? מי אמר כי קטנוע הוא רק עבור גברים או בני נוער? למה אישה מודרנית לא נראית בהרמוניה על גלגל של "אח צעיר" של אופנוע?
איזה קטנוע מומלץ לקנות - השוואה + קופוני הנחה עד 30%
https://מומלץ.com/איזה-קטנוע-מומלץ-לקנות
איזה קטנוע מומלץ לקנות - סקירות אובייקטיביות והשוואות של מיטב המותגים. אז מה הוא ה-איזה קטנוע מומלץ לקנות? מה הוא טווח המחירים ואיפה הכי כדאי לקנות את האיזה קטנוע מומלץ לקנות.
איזה קטנוע כדאי לקנות - פורום פול גז
http://fullgaz.co.il › showthread.php
איזה קטנוע כדאי לקנות ? שלום חברים , אני חושב לקנות קטנוע joymax 250 xi 2015 לנסיעות עבודה מחדרה על כביש 4 להוד השרון 65 ק"ם ליום , 22 ימים ...
קטנועי 125 הזולים ביותר – במבחן השוואתי (וידאו) - קטנופדיה
https://katnoim.co.il/125-scooters-cheap-segment
Jul 15, 2013 · איזה אבסורד "יש לי חזון", אני אומר לינוקא ברמזור, אחרי שחצינו את פקק הפחיות כאילו הן לא היו שם בכלל. "שלכל משפחה בגוש דן יהיה לפחות קטנוע קטן אחד כזה ליד הבית.
איזה קטנוע לקנות? honda sh mode / 125 movie s125i / like - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=21063554
Jun 09, 2021 · מתלבטת איזה קטנוע לקנות - honda sh mode / movie s125i / kymco like. ומנסה לחשוב מה ייסע הכי טוב בגשם שהולך ומתקרב... תודה! ברוך/ה הבא/ה ל-FxP! אני מטר חמישים ובמבה... ניסיתי את כולם והם נוחים לי, השאלה מה עדיף מבחינת ...
איזה קטנוע לקנות - FXP
https://www.fxp.co.il › showthread
איזה קטנוע לקנות : אני די חדש בנושא ככה שאני לא ממש מכיר קטנועים. אני רוצה קטנוע פשוט לנסיעות רק בעיר ככה שאני לא רוצה משהו יקר מידי.
יצרני רכב - פורטל רכב
https://www.auto1.co.il/subsite.aspx?id=9
להחליט איזה קטנוע לקנות ובכמה, או יותר נכון, בכמה לקנות ורק אחרי זה איזה קטנוע תוכלו לרכוש, מכיוון שבדיוק כמו לפני קניית מכונית, חשוב לעמוד על התקציב הנוכחי. שנית, עליכם לזכור, קניית הקטנוע איננה סוף ההוצאות – להיפך, בראיה לעתיד, הוצאות נלוות הן אלו אשר יהוו את הנתח העיקרי ...