חיפשת:

אטרקציות ליד גן החיות התנכי

גן החיות התנ"כי דף הבית
https://www.jerusalemzoo.org.il
גן החיות התנ"כי הוא בועה ירוקה של טבע ובעלי-חיים בלב העיר ירושלים. גן החיות שותף בפרויקטים של שמירת טבע והגנה על בעלי-חיים. בביקורכם בגן החיות גם אתם תומכים במטרה חשובה זו. …
אטרקציות ליד קניון מלחה - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/article/attractions-near-malha-mall
גן החיות התנ"כי צילום: אילן זביב המקום הראשון ברשימה הוא גן החיות התנ"כי שהפך לאטרקציה הכי מבוקרת בירושלים וממוקם בעמק פסטורלי לא רחוק מהקניון.
עין לבן - ירושלים - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › ירושלים
עין לבן נובע בתחומי גן לאומי נחל רפאים בירושלים. מי הנביעה מתנקזים מתוך ניקבה ... ההגעה לעין לבן היא דרך מגרש החנייה של גן החיות התנ"כי.
אטרקציות משפחתיות בירושלים - מסע אחר
https://www.masa.co.il › ... › כתבות
ירושלים מציעה המון אטרקציות נהדרות לכל המשפחה. גן החיות התנ"כי, מוזיאון עין יעל ומוזיאון המדע הם רק טעימה ממה שיש לבירה שלנו להציע לילדים.
חוות דעת על גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש ...
https://www.tripadvisor.co.il/Attraction_Review-g...
גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש, ירושלים: ראה 653 חוות דעת, מאמרים ו-494 תמונות של גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש, המדורגת מס' 12 ב-Tripadvisor מתוך 336 אטרקציות בירושלים.
גן החיות התנכי בירושלים, אטרקציות לילדים בירושלים, פעילויות לילדים ...
https://kinderland.co.il › attraction
גן החיות התנכי בירושלים הוא מקום שתמיד כייף לחזור אליו עם הילדים, שימצאו בו עניין בכל ... כתובת: ירושלים, דרך אהרון שולוב 1, מנחת (ליד קניון מלחה) ירושלים ...
אטרקציות ליד קניון מלחה - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › at...
למקרה שתרצו לבלות מחוץ לדלתותיו תגלו לא מעט אטרקציות ואתרים שמתאימים למשפחות, זוגות ואפילו יחידים. אז מה מחכה לכם ליד הקניון? גן החיות התנ"כי.
עין לבן ליד גן החיות התנכי - YouTube
https://www.youtube.com › watch
סיור במדרונות נחח רפאים ועין לבן המטופח עי הרט"ג ומשפחתו של נדב אלעד ששהה פה לילה לפני שנהרג בחברון,יום אחרי...Www.siyurimironiyim.co.
גן החיות התנ"כי בירושלים - חוויה לכל המשפחה - בשביל המשפחה
https://familytrips.co.il/גן-החיות-התנכי
בחלק האחרון של הגן התנכי תגיעו אל אזור "ארץ חיות התנ"ך", שם תפגשו את כל החיות שהוזכרו בתנ"ך מסתובבות להן בחופשיות באזור גדול מאוד שמנסה לדמות סביבה אפריקאית טבעית. בקצה האזור מגיעים אל מרכז המבקרים שנקרא "תיבת נוח" שם ישנן עמדות מחשב אינטראקטיביות, סרטון אור קולי קצר וגלריה.
מגוון אטרקציות בירושלים לאורחי המלון | מלון יהודה
https://www.byh.co.il › html5
גן החיות התנכי. במרחק הליכה מבית המלון נמצא גן החיות התנ"כי האטרקטיבי לכל גיל וייחודי לירושלים.בגן מגוון גדול של בעלי חיים, חלקם נדירים, חלקם הוזכרו בתנ"ך ...
גן החיות התנ"כי, כרטיסים ושעות פתיחה - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/ent/tisch...
גן החיות התנ"כי. גן החיות התנ"כי צילום: מיה קלקבאני. גן החיות התנ"כי צילום: גיל כהן מגן. גן החיות התנ"כי צילום: ארכיון גן החיות. גן החיות התנ"כי צילום: אוריאל נורי. גן החיות התנ"כי צילום: ארכיון גן החיות. גן החיות התנ"כי צילום: ארכיון גן החיות. גן החיות התנ"כי צילום: ארכיון גן החיות ...
מסעדות מומלצות בהרי ירושלים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com/he/article/the...
בדרום ירושלים תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות כמו היכל הפיס ארנה, איצטדיון טדי וגן החיות התנ"כי – האטרקציה הכי מבוקרת בארץ. בדרום ירושלים תמצאו גם את קניון מלחה וקניון …
גן החיות התנכי בירושלים | טיול לשבת | המדריך לטיולים לשבת
https://www.family-travels.info › גן-ה...
גן החיות התנכי בירושלים. ראשי / טיולים באיזור ירושלים / גן החיות התנכי בירושלים. גן החיות התנ"כי הוא יעד נפלא לטיול של שבת עם הילדים או לבד.
אטרקציות במרכז – אטרקציות לכל המשפחה
https://www.attractv.info/?cat=4
גן החיות התנכי בירושלים – אטרקציות במרכז – המלצות / ביקורות אטרקציות לכל המשפחה גן החיות התנכי בירושלים – גן חיות מרהיב הכולל תצוגת בעלי חיים, בריכות, מדשאות ופעילויות לילדים.
גן החיות התנכי - אטרקציות לילדים
https://www.popy.co.il/kids-attractions/item/14
בגן החיות התנכי תתחברו לטבע ולבעלי החיים ותהנו מיום משפחתי בלתי נשכח הכולל: רכבת גן חיות , מזנון ובית קפה, חנות מזכרות , פעילויות לילדים ועוד..
גן החיות התנ"כי | המדריך השלם GoJerusalem - ירושלים
https://www.gojerusalem.co.il › items
גן החיות התנ"כי: כל מה שרציתם לדעת באתר GoJerusalem. ... גן החיות התנ"כי. Jerusalem Attractions - 42. החל מ- ₪30-60. מידע כללי. ירושלים יכולה לעתים להיראות ...
גן החיות התנכי בירושלים, אטרקציות לילדים בירושלים ...
https://kinderland.co.il/attraction/גן-החיות-התנכי-בירושלים
גן החיות התנכי בירושלים הוא מקום שתמיד כייף לחזור אליו עם הילדים, שימצאו בו עניין בכל גיל אם זה הפילים שמבלים באמבטיות הבוץ והחול, הפינגווינים או הג'ירפות, תצוגת הזוחלים, גן …
אטרקציות ליד גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
אטרקציות ליד גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש‎. חיפוש. סיורים אישיים. מאיר מור - מורה דרך. 205 חוות דעת. #26 מתוך 551 סיורים ב-ירושלים.
10 הכי טובים: אטרקציות ליד גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש ...
https://www.tripadvisor.co.il/AttractionsNear-g...