חיפשת:

אטרקציות באזור שפיים

קיבוץ שפיים - אטרקציות בקיבוצים • ביקור בקיבוץ
https://www.kibbutzvisit.com › listing
בחגיגות ה-90 של הקיבוץ, חנכו את השביל המרכזי בקיבוץ וקראו לו 'שביל שפיים', ובו מוצגות אבני הדרך בהיסטוריה של הקיבוץ. השביל מתחיל בכניסה הראשית ליד הרפת, ממשיך ...
געש: שמורה שמתחבאת מתחת לאף במרכז הארץ. - סיור מודרך - טיולי
https://www.tiuli.com › guided-tours
זמנים, מחירים, מסלולים ואטרקציות נוספות באזור! ... כדי להזיז את המפה. צור קשר. אטרקציות מומלצות באזור געש: שמורה שמתחבאת מתחת לאף במרכז הארץ.
אטרקציות בקיבוץ שפיים
https://www.cuponofesh.co.il/אטרקציות/cards/city.asp?cityID=618
מגוון אטרקציות מומלצות בקיבוץ שפיים. נהיגה ברכב מרוץ ראלי מקצועי אמיתי, לנהגים ללא נסיון בנהיגת מרוצים, שרוצים לחוש את המהירות, האדרנלין והאתגר שבנהיגה.
אטרקציות בשפיים | Weekend
https://www.weekend.co.il/attractions.aspx?r=25&s=71
אטרקציות ליד שפיים ... באזור הבנוי כזירת לחימה עם מקומות מסתור. עומדים במשימה ועוברים לשלב הבא. אטרקציה המתאימה למשפחות, ימי גיבוש, אירועי חברה וימי כיף לעובדים.
10 הכי טובים: אטרקציות באזור המרכז - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g3575954...
מגרשי משחקים באזור המרכז חופים באזור המרכז יערות באזור המרכז גנים באזור המרכז מעיינות חמים וגייזרים באזור המרכז פארקים לאומיים באזור המרכז אזורי טבע וחיות-בר באזור המרכז מסלולי רכיבה על אופניים באזור המרכז מסלולים לטיולי הליכה באזור המרכז מקווי מים באזור המרכז טבע ...
פיינטבול שפיים - GAMELAND | אטרקציות מומלצות לקבוצות במרכז ...
https://www.telechofesh.co.il/atraction/פיינטבול-שפיים-gameland
אטרקציות באזור פיינטבול שפיים - GAMELAND פארק האתגרים ג'יימלנד בשפיים מציע שלל חוויות מלאות אדרנלין ואנרגיות עם לוקיישן מושלם לבילוי, ג'יימלנד מותאם לבילוי ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, משפחות, אירועים ועוד.
אטרקציות לילדים בשרון, פעילויות לילדים באזור השרון הרצליה עד חדרה
https://www.ligdol.co.il › article
מחפשים אטרקציות בשרון? משחקיה בשרון,פינת חי בשרון או אולי המלצה לטיול בשרון? אתר לגדול מרכז עבורכם את כל הפעילויות באזור השרון, כנסו עכשיו ובחרו את הפעילות ...
גיימלנד פיינטבול שפיים - קינדרלנד
https://kinderland.co.il › attraction
גיימלנד פיינטבול שפיים מתחם הפיינטבול והאטרקציות בשפיים הנו פארק אתגרי הכולל ... בפארק האתגרי פיינטבול שפיים ישנם אטרקציות רבות ומגוונות: ... מה באזור?
אזור השרון: אטרקציות משפחתיות - מסע אחר
https://masa.co.il › ... › השרון › כתבות
... ליהנות בבילוי משפחתי באזור השרון, שמתגלה כמקום ידידותי במיוחד לילדים. ... אזור השרון: אטרקציות משפחתיות ... קיבוץ שפיים, ליד פארק המים
פארק המים שפיים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions/435
תגיות. פארק מים / חוף רחצה בהרצליה ונתניה פארק מים / חוף רחצה לילדים כניסה למים משפחות מתאים לקבוצות כל האטרקציות באזור מרכז כל האטרקציות באזור הרצליה ונתניה כל האטרקציות באזור השרון מרכז הרצליה ונתניה השרון. מספר טלפון וכתובת. 09-959-5757. שפיים. מפה. ניווט. צילום תמונה ראשית ...
דף הבית - פארק המים שפיים
https://waterpark.co.il
אתר הבית של פארק המים שפיים. פארק שפיים הינו פארק המים הראשון שהוקם בישראל והוא משתרע על פני כ-100 דונם של מתקנים ומרחבים מוריקים.
אטרקציות במרכז הארץ
https://www.cuponofesh.co.il/אטרקציות_במרכז_הארץ.html
מחפשים אטרקציות במרכז? רוצים לארגן פעילות לשבת עם הילדים באזור תל אביב או השרון? באתר קופונופש אנו מרכזים עבורכם מידע מפורט ועדכני אודות פעילויות לילדים ומשפחות באזור המרכז.
10 הכי טובים: אטרקציות ליד חמי געש - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
דברים לעשות ליד חמי געש ב-Tripadvisor: הצג 5710 חוות דעת ו-1149 תמונות אמיתיות של דברים לעשות ליד חמי געש ב נתניה, ישראל.
אזור השרון: אטרקציות משפחתיות - מסע אחר
https://www.masa.co.il/article/אזור-השרון-אטרקציות-משפחתיות
אזור השרון: אטרקציות משפחתיות. הרפתקאות בפרדס, פינות חי וליטוף, פארקים עירוניים מושקעים, סדנאות יצירה ואפילו מרכז שיקום לצבי ים - מכל אלה אפשר ליהנות בבילוי משפחתי באזור השרון, שמתגלה כמקום ...
הכי טובים: אטרקציות בשפיים - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attractions-g8838869...
שפיים. דברים לעשות בשפיים ... הכי טובים: אטרקציות בשפיים, ישראל ... אם מקום מגוריך בארץ או באזור אחרים, יש לבחור את גרסת האתר של Tripadvisor שמתאימה לארץ או לאזור שלך מהתפריט הנפתח.
אטרקציות בשפיים | Weekend - צימרים
https://www.weekend.co.il › attractions
Game Land פיינטבול שפייםשפיים, מישור החוף. מעולה. הפעלות לימי הולדת, יום כיף, קארטינג, חץ וקשת, פיינטבול, הפעלות למבוגרים, ימי גיבוש, סדנאות, משימות אתגר.
אטרקציות בשפיים שאסור להחמיץ - בזק B144
https://www.b144.co.il › שפיים
מחפשים אטרקציות בשפיים ליום כיף עם הילדים או טיול זוגות? כנסו כאן ומצאו את האטרקציות הכי שוות בשפיים מתוך רשימה של ... עסקים נוספים נותני שירות באזור שפיים.
אטרקציות בהרצליה ונתניה - טיולי
https://www.tiuli.com/attractions?dests=30
פארק המים שפיים. אחד מפארקי המים האהובים במדינה. כאן תמצאו למעלה מ-20 אטרקציות מים שונות: בריכות, מגלשות, בריכת גלים, בריכה אולימפית וגם מתחם מיוחדות לילדים… שפיים | הרצליה ונתניה