חיפשת:

אטמוספירה מסעדה הזמנת מקום

מסעדת אטמוספירה אשדוד
https://www.ashdodmenu.co.il › מסעד...
הזמינו עכשיו מקום דרך אשדוד בתפריט עם אטמוספירה אשדוד, באתר: תפריט עסקיות, שעות פתיחה, טלפון, כתובת, כשרות ופרטים נוספים על מסעדת אטמוספירה אשדוד.
Topolopompo – Topolopompo
www.topolopompo.co.il
אנא ידעו את המלצר במידה וידוע לכם על אלרגיות, השתייכות לקבוצות סיכון או מגבלות תזונתיות אחרות הנוגעות לצריכה נאה או מבושלת למחצה של בשרים, עופות, דגים, פירות ים או ביצים נאות העלולות להגביר את הסיכון למחלות הנגרמות ממזון. חשוב לנו לדעת כדי שנדע להגיש לכם את המתאים לכם. תודה.
כך הפכה מסעדת "אטמוספירה" באשדוד לאחת מ-10 המסעדות הכי ...
https://ashdodonline.co.il › כך-הפכה-מ...
רחוב ז'בוטינסקי 47, מתחם הסטאר-סנטר אשדוד. טלפון: 1-700-707-918. אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים ...
הזמנת שולחן במסעדות - Rest
https://www.rest.co.il/reservations
Dec 02, 2021 · הזמנת שולחן במסעדה ישירות דרך אתר Rest: הזמנת שולחן במאות מסעדות ברחבי הארץ במהירות, בנוחות ובחינם. הזמנת שולחן בקלות - Rest
אטמוספרה אירועים, ז'בוטינסקי 29, באשדוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על אטמוספרה אירועים ז'בוטינסקי 29, באשדוד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מסעדות שף.
תפריט - מסעדת אטמוספרה אירועים, אשדוד
atmosphera.rest.co.il › תפריט
תפריט - אטמוספרה אירועים - מסעדת בשרים ב. לקבלת פרטים נוספים היכנסו לאתר והתקשרו אלינו 053-9376963
מסעדת אטמוספירה - המסעדה הגבוהה בעולם! | DUBAI 🌴
dubai.co.il › restaurant › at-mosphere-burj-khalifa
At. Mosphere היא מסעדה וטרקלין יוקרה הממוקמים בקומה 122 ב בורג' ח'ליפה, המגדל הגבוה בעולם. הזמינו מקומות מראש למסעדה הצרפתית-אירופאית הפופולרית הממוקמת במקום הגבוה ביותר בעולם, בגובה של 442 מטר מעל ...
אטמוספרה אירועים - מסעדת בשרים ב - Rest
https://atmosphera.rest.co.il
מסעדה כשרה. כרגע אנחנו פתוחים לאירועים בלבד! בין 50-250 מוזמנים. אטמוספירה, מסעדת-בר מובילה ונחשבת בתחומה באשדוד, נבנתה ומנוהלת על ידי קבוצת vino del mar ...
תפריט - מסעדת אטמוספרה אירועים, אשדוד
https://atmosphera.rest.co.il/תפריט?menuId=1088180
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא. 1-700-707918. דף הבית >. תפריט - מסעדת אטמוספרה אירועים, אשדוד.
אטמוספרה אירועים - מסעדת בשרים ב - Rest
atmosphera.rest.co.il
מסעדה כשרה; כרגע אנחנו פתוחים לאירועים בלבד! בין 50-250 מוזמנים. אטמוספירה, מסעדת-בר מובילה ונחשבת בתחומה באשדוד, נבנתה ומנוהלת על ידי קבוצת vino del mar – אחת הקבוצות הגדולות והמוכרות בתחום הקולינריה והאירועים בישראל.
אטמוספרה אירועים - מסעדת בשרים ב - Rest
https://atmosphera.rest.co.il
נעים ללגום יינות איכותיים וקוקטיילים מיוחדים על שפת הבריכה, וליהנות מהבריזה הנעימה המגיעה אלינו מכיוון נמל אשדוד. נסו למשל את ויסקיפלורה, קוקטייל המורכב בויסקי בן 12 שנה, ונגיעות של פסיפלורה, ליים, נענע וסילאן. אירוע פנסי על שפת הבריכה. מסעדת אטמוספירה אידיאלית לאירועי ...
מסעדת אטמוספירה אשדוד
https://www.ashdodmenu.co.il/restaurants/מסעדת-אטמוספירה-אשדוד
הזמינו עכשיו מקום דרך אשדוד בתפריט עם אטמוספירה אשדוד, באתר: תפריט עסקיות, שעות פתיחה, טלפון, כתובת, כשרות ופרטים נוספים על מסעדת אטמוספירה אשדוד.
אטמוספירה- מסעדה ובית לאירועים באווירה אחרת - מסעדות ...
https://ashdodonline.co.il/52607/אטמוספירה-מסעדה-ובית...
Jul 06, 2017 · אטמוספירה- מסעדה ובית לאירועים באווירה אחרת קחו את הגג של ה"סוואט סטאר" עם השמים הכחולים והבריכה, שלבו עם מתחם קולינרי איכותי מבית היוצר של בעלי "וינו דל מאר" ומזגו כוס יין משובח.
הזמנת מקום | הזמנת שולחן | טאביט | Tabit
tabitisrael.co.il
משלוחים, הזמנת מקום ותשלום חשבון. טאביט - אפליקציית המסעדות של ישראל שתשדרג לכם את חווית האוכל מחוץ לבית.
אטמוספירה מסעדה תפריט - 40% הנחה על כלל התפריט
https://תפריט.com › אטמוספירה-מסעדה-ת...
אטמוספירה מסעדה תפריט - התפריט המלא כולל מחירים רק בפורטל התפריטים הגדול של ישראל. כל המנות והמחירים של אטמוספירה מסעדה תפריט וקופוני הנחה ייחודיים עד 40%
אטמוספירה- מסעדה ובית לאירועים באווירה אחרת - מסעדות בשריות ...
ashdodonline.co.il › 52607 › אטמוספירה
Jul 06, 2017 · אטמוספירה- מסעדה ובית לאירועים באווירה אחרת קחו את הגג של ה"סוואט סטאר" עם השמים הכחולים והבריכה, שלבו עם מתחם קולינרי איכותי מבית היוצר של בעלי "וינו דל מאר" ומזגו כוס יין משובח.
אטמוספירה אשדוד - מסעדות לאירועים קטנים עד 200 אנשים כשרות
https://www.my-events.co.il › rest › א...
באטמוסיפרה תוכלו לחגוג אירועים עד 200 אנשים בחלל המסעדה הפנימי. ניתן לשמור מקומות החל מ- 40 מוזמנים בשעות הצהריים ובשעות הערב החל מ- 100. תגיות סוגי תפריטים ...
מסעדת אטמוספירה אשדוד
www.ashdodmenu.co.il › restaurants › מסעדת
הזמינו עכשיו מקום דרך אשדוד בתפריט עם אטמוספירה אשדוד, באתר: תפריט עסקיות, שעות פתיחה, טלפון, כתובת, כשרות ופרטים נוספים על מסעדת אטמוספירה אשדוד.
סינטה אשדוד | מסעדת בשרים כשרה באשדוד - עמוד הבית
https://sinta.rol.co.il
תפריט סינטה. בואו לראות מה אוכלים אצלנו. הזמינו מקום. מתכננים ארוחה חגיגית? שריינו שולחן מראש ונדאג לשמור לכם מקום. סינטה" האשדודית נפתחה באביב 2008, ...
מסעדת אטמוספירה - המסעדה הגבוהה בעולם! | DUBAI - דובאי
https://dubai.co.il › מסעדות בדובאי
מסעדת אטמוספירה. At.mosphere ... מקום נגיש לנכים. בכל ימות השבוע בשלושה סבבים (פירוט השעות מטה). תפריט ... מיקום המסעדה מסעדת ,Atmosphere דובאי:.
אטמוספירה - Atmosphera - דף הבית - ‏אשדוד - פייסבוק
https://he-il.facebook.com › atmosph...
זאת בדיוק המומחיות שלנו ! אטמוספירה - מסעדה | בית לאירועים❤️ 1700-707-918 .
מסעדת אטמוספירה - המסעדה הגבוהה בעולם! | DUBAI 🌴
https://dubai.co.il/restaurant/at-mosphere-burj-khalifa
Mosphere היא מסעדה וטרקלין יוקרה הממוקמים בקומה 122 ב בורג' ח'ליפה, המגדל הגבוה בעולם. הזמינו מקומות מראש למסעדה הצרפתית-אירופאית הפופולרית הממוקמת במקום הגבוה ביותר בעולם, בגובה של 442 מטר מעל פני האדמה בגורד השחקים הבורג' ח'ליפה ובעלת כוכב מישלן.
מסעדות, קליק א' טייבל, הזמנת מקום לכל מסעדה - ClickATable
clickatable.co.il
ClickATable - שירות חדשני להזמנת שולחן במגוון מסעדות ובתי קפה וחיפוש מקום פנוי. תהליך ההזמנה לוקח שניות ספורות וההזמנה מאושרת באופן מיידי.