חיפשת:

אחריות על מצבר ברכב חדש

מצבר לרכב - ענק המצברים - שירות הגעה עד הבית במחירים ...
https://www.batteries4car.co.il/מצבר-לרכב
אחד הפרטים הטכניים ברכב שבלעדיים אף רכב לא יכול לנסוע הוא המצבר. ... אנו מספקים אחריות על כל מצבר חדש שאנו מוכרים. חלק מהמצברים שלנו מגיעים עם אחריות של עד 3 שנים מיום הקנייה.
איזו אחריות תקבלו על מצבר חדש? - שאסי
www.4acar.co.il › mazber
Sep 02, 2021 · איזו אחריות תקבלו על מצבר חדש? מצבר חדש הוא לא מוצר זול במיוחד. אם תרצו לקנות מצבר חדיש של חברה יצרנית מובילה עם משך אחריות ארוך, תיאלצו לשלם מחיר שיכול להגיע ל-1,000 עד 2,000 ₪.
כל כמה זמן הרכב זקוק להחלפת מצבר? היכנסו לקבלת תשובה | שחר מצברים
bestmazber.co.il › how-often-does-a-car-battery
Nov 26, 2019 · בממוצע מצבר טוב אמור להחזיק מעמד משהו כמו 4 שנים. בנוסף, חשוב שתדעו שכאשר אתם רוכשים מצבר חדש אתם גם מקבלים אחריות. לכן, יש עדיפות על רכישת מצבר חדש שעולה כמה מאות שקלים (במקרה של רכב פרטי) לעומת ...
מצבר חדש ולא מניע - מלך המצברים
batteryking.co.il › new-car-battery-vehicle-doesnt
על כל מצבר חדש יש הטבעה ברורה ויש לבדוק זאת לפני שמאשרים לטכנאי להתקין את המצבר. מי שהתקין מצבר חדש והאוטו לא מניע כדאי שיבדוק מה רשום על המצבר שהותקן כיוון שאולי מדובר במצבר ישן שהיה מונח זמן ...
אחריות - מאזדה
www.mazda.co.il/אחריות/שירות
אחריות מוגבלת לרכב חדש מה מציעה האחריות המוגבלת לרכב חדש. חברת מאזדה מעניקה לבעלים של רכב חדש מתוצרת מאזדה, אחריות לכך שהרכב חופשי מפגמים שמקורם בחומר לקוי …
אחריות לרכב חדש נספח 1. כללי . 1.1 מעניקה לך בזאת אחריות לרכב ...
https://www.dacia.co.il › service › new-car-warranty
מטרת האחריות. בכל רכב עלולים לעתים להתגלות פגמים שמקורם בכשל בייצור או בחומרים לקויים . לשם כך מוענקת לבעל. הרכב האחריות המפורטת בכתב אחריות זה.
מצבר עד הבית 24 שעות ביממה ️ החלפת מצבר לרכב מ 350 ₪ ️ לירון ...
bestmatsberim.com
על כל קניית מצבר חדש תקבלו אחריות מלאה של היצרן. זקוקים לייעוץ בבחירת המצבר? חייגו אלינו: 072-392-1104
אחריות לרכב חדש - אצל מי האחריות הכי מקיפה? - אוטו
Nov 02, 2017 · יונדאי נותנת למכוניות ההיברידיות מתוצרתה אחריות מורחבת של 5 שנים על כלל הרכב, ושבע שנים על המערכת ההיברידית – מנוע חשמלי, גנרטור, סוללות ובקרים. בכל מקרה, האחריות מוגבלת ל-150,000 קילומטרים.
אחריות לרכב חדש - אצל מי האחריות הכי מקיפה? - אוטו
www.auto.co.il › article › 129315-car-news
Nov 02, 2017 · יונדאי נותנת למכוניות ההיברידיות מתוצרתה אחריות מורחבת של 5 שנים על כלל הרכב, ושבע שנים על המערכת ההיברידית – מנוע חשמלי, גנרטור, סוללות ובקרים. בכל מקרה, האחריות מוגבלת ל-150,000 קילומטרים.
כל כמה זמן הרכב זקוק להחלפת מצבר? היכנסו לקבלת תשובה
https://bestmazber.co.il › how-often-...
מערכת השמע, המזגן, מערכת ההתנעה – כל אלה תלויות במצבר שנמצא ברכב. ... בנוסף, חשוב שתדעו שכאשר אתם רוכשים מצבר חדש אתם גם מקבלים אחריות.
הקשר בין קילומטראז' לאחריות למצבר - TheCar
https://thecar.co.il › מה-הקשר-בין-קילומ...
אלא שאז שלפו אנשי היבואן שפן חדש, וטענו שאצלם מוגבלת האחריות למצברים ... הנחה בשיעור 30% ממחיר המחירון של מצבר חדש, וזאת במסגרת "רצון טוב".
תקנון שירות ואחריות - מאור מצברים
https://izikway.com › תקנון-אחריות
במידה ורכשתם מצבר שנפ עם 12 חודשי אחריות והמצבר מסיבה בלתי ידועה לא תקין לאחר 6 ... שלכם זאת אומרת שפג תוקף האחריות, במידה ותזדקקו למצבר עליכם לרכוש חדש.
אחריות למצבר – כל מה שחשוב לדעת | גלגל יציב - מצברים עד הבית
https://www.mazberim.co.il › מאמרים
אחריות למצבר – כל מה שחשוב לדעת. מרבית הנהגים, מחליפים את המצבר ברכב בסיטואציה לא כל כך אידיאלית. ... דעו גם אתם: רכישת מצבר חדש מזכה אתכם בתעודת אחריות!
אחריות - מאזדה
www.mazda.co.il › אחריות › שירות
אחריות מוגבלת לרכב חדש מה מציעה האחריות המוגבלת לרכב חדש. חברת מאזדה מעניקה לבעלים של רכב חדש מתוצרת מאזדה, אחריות לכך שהרכב חופשי מפגמים שמקורם בחומר לקוי או בעבודה לקויה, בכפוף לתנאים שלהלן.
אחריות על מצבר לרכב ️ כל מה שלא ידעתם על אחריות ומצברים
www.carbattery.co.il › battery-responsibility
אחריות על מצבר לרכב - שיא המצבר עוזרת לכם לדעת מהו תאריך תפוגה של מצבר , היכן ניתן לבצע החלפת מצבר באחריות וכל מה שיעזור לכם במדריך המלא!
שלום שלש שנות אחריות לרכב שרכשתי כוללות גם את המצ - הילוך שישי ...
https://hyundai-h6.co.il › שלוםשלש-שנ...
שלום רב,. באופן עקרוני ,יצרן הרכב מעניק שנתיים אחריות על מצבר המקורי של הרכב. כפי שמופעי בכתב האחריות שבדרכון השירות. מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי.
שאלות ותשובות - מצברי שנפ
http://www.schnapp.co.il › מאמרים
האם יש הנחות על מצברי שנפ לרכב ? האם שנפ מוכרת מצבר לרכב באופן ישיר לצרכנים ? היכן לקנות מטען למצבר רכב? הרכב לא מניע. איך אוכל לדעת אם עלי לרכוש מצבר חדש ? יש ...
מצבר עבור רכב חדש באחריות - טכני, אחזקה וטיפולים - קארספורום
https://carsforum.co.il › topic › 2964...
האם המוסך המורשה לא אמור לתת אחריות למצבר עבור רכב חדש לפחות ל3 שנים? תודה רבה. צטט ...
אחריות על מצבר לרכב ️ כל מה שלא ידעתם על אחריות ומצברים
Mar 28, 2020 · אחריות על מצבר לרכב - שיא המצבר עוזרת לכם לדעת מהו תאריך תפוגה של מצבר , היכן ניתן לבצע החלפת מצבר באחריות וכל מה שיעזור לכם במדריך המלא!
אחריות על מצבר לרכב
https://www.carbattery.co.il › battery...
אחריות על מצבר לרכב - שיא המצבר עוזרת לכם לדעת מהו תאריך תפוגה של מצבר ... בקנייה של מצבר חדש לרכב שלכם,חשוב לא לחסוך בעלויות ולפנות לחשמלאי רכב מוסמך או ...
איזו אחריות תקבלו על מצבר חדש? - שאסי
https://www.4acar.co.il/mazber
Sep 02, 2021 · איזו אחריות תקבלו על מצבר חדש? מצבר חדש הוא לא מוצר זול במיוחד. אם תרצו לקנות מצבר חדיש של חברה יצרנית מובילה עם משך אחריות ארוך, תיאלצו לשלם מחיר שיכול להגיע ל-1,000 עד 2,000 ₪.