חיפשת:

אחוזת נוף הכרמל

אחוזת לב הכרמל בכרם מהר"ל: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים ...
https://www.hapisga.co.il/site/17329
את הקרבה למרכז והלוקיישן המדהים מול הנוף. את הקונספט של ה"ארמון": פנטזיה מטורפת לזוג אחד. שמנו לב ש. הארמון בודד ונמצא במתחם נפרד. במתחם השני, לכל שתי סוויטות יש קיר משותף, אך זה לא מורגש ויזואלית בשל תכנון נכון. אין הרבה מתחמים כאלה, אני חושב לעצמי כשאני מסיים את הביקור ב"אחוזת ...
אחוזת בריאות וים, חיפה – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/khvzt-bryvt-vym.he.html
הבטיחות שלכם נמצאת בראש סדר העדיפויות של מקום האירוח, ולכן הוא מציע אמצעים מיוחדים לשמירה על הבריאות וההיגיינה. עוד מידע על בריאות ובטיחות. צימר ‘אחוזת בריאות וים‘ נמצא במרחק של 5 ק"מ מתיאטרון חיפה, ומציע גינה, טרסה ויחידות אירוח ממוזגות עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם ...
"אחוזת לב הכרמל" בכרם מהרל - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR ...
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=1631
צימר אחוזת לב הכרמל בישוב כרם מהרל. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר אחוזת הכרמל – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
אחוזת לב הכרמל בכרם מהר"ל - הפסגה
https://www.hapisga.co.il › site
ביקרנו באחוזת לב הכרמל בישוב כרם מהר.
צימרים - אחוזת הכרמל בישוב כרם מהרל - מומלץ - צימר בשבילי
https://www.zimmer4me.co.il › show...
פנים הצימר, בצימר: ג`קוזי מלבני זוגי מפנק הפונה לנוף; מיטה זוגית רכה עם מזרון ענק 1.80*2 מטר; בכל חדר ישנו מזגן; יש פינת אוכל; סלון בתוך הצימר ...
צימר אחוזת לב הכרמל - כרם מהר''ל | Weekend-Family - צימרים
https://www.weekend-family.co.il › l...
אחוזת לב הכרמל בכרם מהר''ל לנופש משפחתי, זוגות או קבוצות . תמונות, מועדים פנויים, מבצעים, חוות דעת ומחירים מיוחדים.
צימר אחוזת לב הכרמל, כרם מהר"ל | Weekend
https://my.weekend.co.il/אחוזת_הכרמל
ב- אחוזת לב הכרמל תוכלו להזמין את היחידות/סוגי החדרים הבאים: ההיכל הרומאי, הסוויטה המרוקאית, חלום בלבן, צימר 1, צימר 2, סוויטת לואי ה-16.
צימר אחוזת לב הכרמל, כרם מהר''ל | Weekend
https://my.weekend.co.il › אחוזת_הכרמל
אחוזת לב הכרמל בכרם מהר''ל, במישור החוף - לא צריך לנסוע רחוק מבצעים, ... כשכל אחת עם בריכה פרטית והסוויטה הלבנה, הרומנטית והמודרנית מוקפת נוף פסטורלי.
יערות הכרמל- אחוזת בריאות וספא, בית אורן – מחירים מעודכנים ...
https://www.booking.com/hotel/il/carmel-forest-spa-resort.he.html
אחוזת בריאות וספא יערות הכרמל (Carmel Forest Spa Resort by Isrotel Exclusive Collection) מבית ישרוטל, שוכנת במיקום ייחודי במרכז יערות הכרמל. אתר נופש מפואר זה מציע מטבח גורמה, מתקני ספא נרחבים, וחדרי אירוח מרווחים מהם נשקף נוף לעבר 60 דונם של גנים ויער.
אחוזת יערות הכרמל - בריאות וספא באווירה שקטה ומנותקת ...
https://www.isrotel.co.il/isrotel-hotels/חיפה/יערות-הכרמל
הכירו את מלונות היוקרה של ישרוטל. רשת ישרוטל מציעה מגוון מלונות יוקרה ברחבי הארץ: ממלון מצפה הימים בצפון, דרך אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל, רויאל ביץ' תל אביב, כרמים, אוריינט ירושלים, בראשית מול מכתש רמון ועד רויאל ביץ' אילת. גלו את חופשת היוקרה המתאימה לכם.
אחוזת לב הכרמל - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › CarmelH...
אחוזת לב הכרמל‏, ‏כרם מהר"ל‏. ... ב"אחוזת לב הכרמל" סוויטות קסומות, מרווחות ומאובזרות המתאימות לאירוח ברמה גבוהה. ... חלום עם נוף מדהים, לזוג בלבד
אחוזת הכרמל במישור החוף - צימרים יוקרתיים
http://www.wwww.co.il › cabin
מול נוף הר הכרמל במישור החוף בכרם מהרל, ניצב מתחם אחוזת הכרמל היוקרתי. במתחם ניצבות ארבע סוויטות אירוח רוממנטיות מרהיבות עם נגיעות יוקרה בכל פינה.
צימרים - אחוזת הכרמל בישוב כרם מהרל - מומלץ
https://www.zimmer4me.co.il/showCabin.asp?name=1748
צימרים - אחוזת הכרמל בישוב כרם מהרל - מומלץ.
אחוזת לב הכרמל חוות דעת, מחיר, תמונות, זמינות מיידית להזמנה
https://www.zimertop.co.il › Harmon
אחוזת לב הכרמל - חוזה גדולה ומפוארת המתאימה לנופש לזוגות בלבד. ... באזור הכרמל הירוק והמרהיב. ... גקוזי ספא זרמים, אמבטיה מעוצבת, נוף קסום.
אחוזת לב הכרמל חוות דעת, מחיר, תמונות, זמינות מיידית ...
https://www.zimertop.co.il/zimmer/Harmon.html
חגגנו באחוזת לב הכרמל נופש משפחתי בשלושה צימרים משפחתיים. המראה הצנוע של האתר מבחוץ לא מצביע על רמת הגימור המפוארת שנגלית לאורחים בהכנסם ליחידות האירוח. כל יחידה משפחתית כוללת שני חדרי שינה וסלון, ג'קוזי, חדרי אמבטיה, מגבות לרוב ומטבח מאובזר.
אחוזת לב הכרמל בכרם מהרל - ריזורט
https://www.resort.co.il/suite/lev-hacarmel-mansion
איזה אבזור קיים במטבח של אחוזת לב הכרמל? האבזור הקיים במטבח של אחוזת לב הכרמל: קומקום חשמלי, תנור, מכונת אספרסו / קפה, מכונת קרח, מקרר, מדיח כלים, כיריים, מיקרוגל.
אחוזת כרמל עין יעקב - Villas
https://www.villas.co.il/villa/villa-ahuzat-carmel/111
מדובר במתחם הנותן מענה לכל הגילאים באירוח משפחות: משחקי חצר ומרחב ומתקני שעשועים לילדים, בריכה מגודרת בטיחותית לילדים, שולחנות משחק לנוער ולמבוגרים. וילה אחוזת כרמל שוכנת במושבה עין יעקב שבגליל המערבי.
אחוזת לב הכרמל - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il › צימר › אחוזת+לב+הכרמל
בסוויטות המרוקאית וההיכל הרומאי ישנה בריכת פסיפס פרטית המשקיפה אל נוף פסטורלי מרהיב, מזרקות נוי ופינות ישיבה אינטימיות. בחלום בלבן נמצא ג'קוזי ספא גדול משקיף אל ...