חיפשת:

אזרחים עובדי צה ל

ארגון עובדי צה׳׳ל - Home | Facebook
https://www.facebook.com › ovdayz...
ביקור עבודה מקצועי בשטח: יו״ר ארגון עובדי צה״ל מאיר בן הרוש קיים היום ... הכירו את גילי ברקוביץ, אזרחית עובדת צה׳׳ל ומנהלת פרויקט אפליקציית "מדים אקספרס".
עובדי צה"ל
www.idf.il › אתרים › מרכז-תעסוקת
בצה"ל מועסקים דרך קבע אזרחים עובדי צה"ל (להלן - אע"ץ או אע"צים) במגוון רחב של תחומי עיסוק. אזרח עובד צה"ל מוגדר כ"אזרח העובד בשכר בצה"ל ומקיים יחסי עובד ומעביד עם מערכת הביטחון.
הסכם קיבוצי לאזרחים עובדי צה"ל
https://www.army.co.il/496
Oct 23, 2011 · מידע מקיף, מורחב ומקצועי אודות אזרחי עובדי צה"ל כולל תנאים, הסכם, זכויות ועוד. היכנסו עכשיו לקריאת המאמר ועוד מאמרים מקצועיים מבית אתר army - עורך דין צבאי.
ארגון עובדי צהל
www.ovdayzahal.org.il
מאמר דעה של יו"ר ארגון עובדי צה"ל דצמבר 2019.
אזרחים עובדי צה"ל נהנו מחריגות שכר בעשרות מיליוני שקלים ...
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/h1exdun1f
Aug 02, 2021 · בלעדי. אזרחים עובדי צה"ל נהנו מחריגות שכר בעשרות מיליוני שקלים בשנה. האוצר גילה במקרה, כי עובדים בחוזים אישיים זכו להטבות שניתנות רק למי שמועסק בחוזים קיבוציים. צה"ל מסרב לחשוף בפני האוצר מיהם העובדים שנהנו מאותה הטבה ומסר בתגובה: "מדובר בתקלה. מגבשים דרכי פעולה".
אתר עול"ם - ארגון עובדי צהל
https://www.ovdayzahal.org.il/articles/אתר-עולם
אתר עול"ם ( עובדים ללא מדים) ארגון עובדי צה"ל הקים אתר תרבות ורווחה לעובדי צה"ל ולגמלאים. באתר זה מוצעים מספר רב של אתרים, אטרקציות ופעילויות פנאי, במחירים אטרקטיביים. פעילויות נרחבות אלו מסובסדות על ידי הארגון.
אזרח עובד צה"ל: חוקים וזכויות שחשוב להכיר | עו"ד ליאת פייגל
https://liatfaigel-law.co.il/עורך-דין-דיני-עבודה/זכויות...
זכויות אזרח עובד צה"ל – הקדמה. כאמור לעיל, אזרחים עובדים צה"ל אינם חיילים בקבע, ולכן הזכויות המיוחדות של חיילי קבע אינן תמיד רלוונטיות להן. כך למשל גיל הפרישה של אזרחים עובדים צה"ל הוא כגיל הפרישה של כל עובדי המגזר הציבורי, ולא כגיל הפרישה של חיילים בקבע.
עובדי צה"ל - בידקו זכויותיכם!
https://www.myrights.co.il/זכויות-עובדי-צהל
זכויות עובדי צה”ל. פנסיה: ארגון עובדי צה”ל רואה את טובת העובדים כמעלה ראשונה ודואג עבורם לביטוח פנסיה, המהווה חיסכון משמעותי וגדול במהלך שנות העבודה, ולאחר מכן, בגיל הפנסיה, חיסכון פנסיוני זה יאפשר לעובדים ולבני משפחותיהם להמשיך ברמת חיים ראויה, כאשר העובדים פורשים ...
אזרח עובד צה"ל: חוקים וזכויות שחשוב להכיר | עו"ד ליאת פייגל
https://liatfaigel-law.co.il › זכויות-בעבודה
זכויותיו של אזרח עובד צה"ל. במערכת הביטחון כולה מועסקים אלפי אזרחים עובדי צה"ל. עובדים אלו מועסקים במגוון תחומים, ומקיימים יחסי עבודה עם מערכת הביטחון.
תלוש שכר לאזרחי עובדי צה״ל
www.idf.il › אתרים › אגף-כוח-האדם
Nov 08, 2018 · מערכת אתר צה"ל | 08.11.2018. כחלק מהמעבר ההדרגתי לתלושים דיגיטליים, הושקה היום גלופה מעודכנת של תלושי השכר של אזרחים עובדי צה"ל. כבר מהיום, ניתן לצפות בתלושים של השנה האחרונה.
צבא הגנה לישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/צבא_הגנה_לישראל
צבא הגנה לישראל, הידוע בעיקר בראשי תיבות: צה"ל, וכן בצורה צבא ההגנה לישראל , הוא צבאה של מדינת ישראל והארגון המרכזי במערכת הביטחון הישראלית. צה"ל משמש ככוח ההגנה העיקרי על קיומה של מדינת ישראל, ובנוסף משרת משימות לאומיות, כמו התיישבות בכל שטחי מדינת ישראל באמצעות הנח"ל, ביעור הבערות והנחלת השפה העברית באמצעות מורות חיילות, אימונים קדם-צבאיים באמצעות הגדנ"ע, משימות חילוץ והצלה באמצעות יחידת החילוץ וההצלה הארציתועוד. צה"ל נחשב ל…
ארגון עובדי צהל
https://www.ovdayzahal.org.il
מאמר דעה של יו"ר ארגון עובדי צה"ל דצמבר 2019.
עובד צה"ל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עובד_צה"ל
אזרח עובד צה"ל או עובד צה"ל (בראשי תיבות: אע"צ או ע"צ) הוא אדם המועסק על ידי משרד הביטחון, ועובד במסגרת צה"ל. עובד צה"ל אינו לובש מדים ואינו נמנה עם כוחות הצבא הסדיר, למרות שהוא עשוי לשמש במעמד של נגד או במעמד של קצין. בצה"ל מועסקים כיום כ־7,400 עובדי צה"ל, מרביתם ביחידות הכפופות לאגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה (אט"ל). נהוגות שתי דרגות לעובדי צה"ל: בח"ג (בחזקת חוגר) - מרבית הע"צים; בח"ק (בחזקת קצין) - מיעוט הע"צים, כאלו הממלאים תפקיד המקביל לתקן רב-סרן ומעלה. בצה"ל מועסקים עובדים במגוון רחב של תחומים: עובדי ייצור, עובדי הוראה, טכנאים, הנדסאים,
אתר עול"ם - ארגון עובדי צהל
www.ovdayzahal.org.il › articles › אתר-עולם
אתר עול"ם ( עובדים ללא מדים) ארגון עובדי צה"ל הקים אתר תרבות ורווחה לעובדי צה"ל ולגמלאים. באתר זה מוצעים מספר רב של אתרים, אטרקציות ופעילויות פנאי, במחירים אטרקטיביים. פעילויות נרחבות אלו מסובסדות על ידי הארגון.
אזרחים עובדי צה"ל נהנו מחריגות שכר בעשרות מיליוני שקלים בשנה
https://www.calcalist.co.il › article
האוצר גילה במקרה, כי עובדים בחוזים אישיים זכו להטבות שניתנות רק למי שמועסק בחוזים קיבוציים. צה"ל מסרב לחשוף בפני האוצר מיהם העובדים שנהנו ...
ארגון עובדי צהל
https://www.ovdayzahal.org.il
אודות · טפסים · מדיה · דבר יו"ר ההסתדרות · דבר יו"ר ארגון עובדי צה"ל. ‏ ‏. לשירותכם. דבר יו"ר ארגון · צוות הארגון · מזכירים אזוריים · מוקד עצמ"ה · צור קשר ...
אתר דרושים - משרות בצה"ל - idf.il
https://www.idf.il/אתרים/דרושים-משרות-בצהל
אזרחים עובדי צה"ל. דרושים ל-504. מעוניינים לפתוח משרה בקבע? לחצו כאן ...
משרות לאזרחים עובדי צה"ל
https://www.idf.il › דרושים-משרות-בצהל
בצה"ל מועסקים דרך קבע אזרחים עובדי צה"ל (להלן - אע"ץ או אע"צים) במגוון רחב של תחומי עיסוק. אזרח עובד צה"ל מוגדר כ"אזרח העובד בשכר בצה"ל ומקיים יחסי עובד ...
עובד צה"ל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עובד...
אזרח עובד צה"ל או עובד צה"ל (בראשי תיבות: אע"צ או ע"צ) הוא אדם המועסק על ידי משרד ... בצה"ל מועסקים כיום כ־7,400 עובדי צה"ל, מרביתם ביחידות הכפופות לאגף ...
עובדים - ארגון עובדי צהל
www.ovdayzahal.org.il › עובדים-פעילים
בית ההסתדרות החדשה רח' ארלוזורוב 93, תל-אביב 62098. פקס: 03-6912478. zahalwork@histadrut.org.il
אתר דרושים - משרות בצה"ל - idf.il
www.idf.il › אתרים › דרושים-משרות
אזרחים עובדי צה"ל. דרושים ל-504. מעוניינים לפתוח משרה בקבע? לחצו כאן ...
משרות לאזרחים עובדי צה"ל
https://www.idf.il/אתרים/דרושים-משרות-בצהל/דרושים-בצהל...
29 rows · משרות לאזרחים עובדי צה"ל. מעוניינים לפתוח משרה בקבע? לחצו כאן. בעקבות תקלה טכנית באתר, לא ניתן …
ארגון עובדי צה"ל פנאי | אתר הטבות עול"ם פנאי
https://olam-pnay.megalean.co.il
אתר הטבות שלנו- קולנוע, פארקים, ספא, נופש, צימרים, חדרי בריחה, חדרי קריוקי, באולינג, אטרקציות, הצגות ומופעים ברחבי הארץ.
משרות לאזרחים עובדי צה"ל
www.idf.il › אתרים › דרושים-משרות
משרות לאזרחים עובדי צה"ל. מעוניינים לפתוח משרה בקבע? לחצו כאן. בעקבות תקלה טכנית באתר, לא ניתן להציג את המשרות הפתוחות לאיוש כבשגרה.