חיפשת:

אורי שיר של רחל

עקרה (שיר) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עקרה...
לשיר יסוד אוטוביוגרפי, כמו לרבים משיריה של רחל, ששירתה היא שירה אישית מאוד, העוסקת בחוויות היסוד של האדם. ... שֶׁל יֶלֶד קָט / וּשְׁמוֹ אוּרִי.
קטגוריה:שירי רחל המשוררת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קטגוריה:שירי
קטגוריה:שירי רחל המשוררת. עזרה. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. שירת רחל. ספיח (1927) זמר נוגה • אל ארצי • רחל • כאן על פני אדמה • אני • כנרת • הן יצאנו בסך • כוחי הולך ודל • מיכל • פגישה ...
אורי הרפז וחני ליבנה בסינגל של השיר - "שיר למענך" - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=ynzLFTRmCXQ
Jan 01, 2016 · אורי הרפז וחני ליבנה, בסינגל של השיר - "שיר למענך", שירם של המלחין נחום היימן והמשוררת רחל שפירא. הסינגל הוא ...
שיר עד - עקרה (אורי) - מילים: רחל | לחן: אוריאל הרמן | שירה ...
www.youtube.com › watch
מוזמנים להירשם ל"שיר עד" בלחיצה על הפעמון 🔔 תוכלו לקבל הודעה על כל סרטון חדש שעולה כאן נשמח לתגובות.
רחל בלובשטיין - עֲקָרָה - פרויקט בן־יהודה
https://benyehuda.org › read
רחל בלובשטיין. עֲקָרָה. רחל בלובשטיין. mנחלת הכלל [?]. tשירה. בֵּן לוּ הָיָה לִי! ... אוּרִי אֶקְרָא לוֹ, אוּרִי שֶׁלִּי!
שיר עד - עקרה (אורי) - מילים: רחל | לחן: אוריאל הרמן ...
https://www.youtube.com/watch?v=T7XMXa4dA5s
Aug 10, 2020 · מוזמנים להירשם ל"שיר עד" בלחיצה על הפעמון 🔔 תוכלו לקבל הודעה על כל סרטון חדש שעולה כאן נשמח לתגובות.
חידת האביב של רחל - הספרנים
https://blog.nli.org.il/aviv
בֵּן לוּ הָיָה לִי! אוּרִי אֶקְרָא לוֹ - בלוג ...
https://blog.nli.org.il › uri
בשיר אחר שלה, שיר בשם "רָחֵל", מספרת המשוררת על רחל בת לבן הארמי שהתגלגלה בה: הֵן דָּמָהּ בְּדָמִי זוֹרֵם,.
עקרה/ רחל המשוררת - אתר לב לדעת
www.levladaat.org › lesson › 5702
רקע למורה: רבים משיריה של רחל המשוררת הם שירים אישיים הרומזים על פרטים מהביוגרפיה האישית שלה.</p> <p>ביחידה זו נעסוק במצוקות של המשוררת רחל ובהכרה שהאדם, באשר הוא, מתמודד עם קשיים שונים.
עקרה (שיר) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עקרה_(שיר)
עֲקָרָה, המוכר גם בשם אוּרִי (וכן ב מילותיו הראשונות, בן לוּ היה לי ), הוא שיר מאת רחל המשוררת, שנכתב בשנת תרפ"ח ( 1927 / 8 ), פורסם בכרך כ"ה של כתב העת הספרותי " התקופה " ( תרפ"ט – 1929) וכונס בַּשני משלושת ...
רחל המשוררת - "אורי אקרא לו...אורי שלי". - TheMarker Cafe
cafe.themarker.com › post › 1416942
Jan 15, 2010 · רחל (רעיה‏‏ [1]) בלובשטיין נולדה בשנת ה'תרנ"א (1890) בעיר סרטוב שעל גדות נהר ה וולגה, ב אימפריה הרוסית, בתם האחת עשרה של איסר-לייב וסופיה בלובשטיין, ונכדה ל רבה של קהילת יהודי קייב, הרב מנדלשטאם.
עקרה/ רחל המשוררת - אתר לב לדעת
www.levladaat.org/lesson/5702
רקע למורה: רבים משיריה של רחל המשוררת הם שירים אישיים הרומזים על פרטים מהביוגרפיה האישית שלה. ביחידה זו נעסוק במצוקות של המשוררת רחל ובהכרה שהאדם, באשר הוא, מתמודד עם קשיים שונים.
בֵּן לוּ הָיָה לִי! אוּרִי אֶקְרָא לוֹ
https://blog.nli.org.il/uri
Jun 03, 2018 · לפנינו שיר שנכתב בשנת תרפ"ח (1927/8), ראה אור שנה לאחר מכן בכתב העת "התקופה" כרך כ"ה, וזכה עד היום ליותר מ-15 לחנים שונים. כיאה לסגנון הכתיבה של האישה שחיברה אותו, מסרו נהיר ומילותיו ברורות.
רחל המשוררת - "אורי אקרא לו...אורי שלי". - TheMarker Cafe
http://cafe.themarker.com › post
שיר זה,. אשר הולחן בשנות השבעים על ידי צמד הזמרים שוקי ודורית,. מבטא את כאבה לנוכח חוסר נכונותו של שז"ר לעזור לה. את השיר היא ...
בֵּן לוּ הָיָה לִי | 929 – תנך ביחד
https://www.929.org.il › pack › בֵּן...
שיר על הפרק: מה בין השיר 'עקרה' של רחל לבין עקרותה של חנה בספר שמואל? ... עוד אחכה לו. המשוררת רחל מסרבת לקבל את גזירת עקרותה, ומחכה לנס של רחל וחנה.
בֵּן לוּ הָיָה לִי! אוּרִי אֶקְרָא לוֹ
blog.nli.org.il › uri
Jun 03, 2018 · לפנינו שיר שנכתב בשנת תרפ"ח (1927/8), ראה אור שנה לאחר מכן בכתב העת "התקופה" כרך כ"ה, וזכה עד היום ליותר מ-15 לחנים שונים. כיאה לסגנון הכתיבה של האישה שחיברה אותו, מסרו נהיר ומילותיו ברורות.
חידת האביב של רחל - הספרנים
blog.nli.org.il › aviv
May 22, 2019 · אורי מילשטיין בצעירותו, 1957 ברשימתו הזכיר מילשטיין את שיר האביב הראשון של רחל, השיר "אביב", שהתפרסם לראשונה בעיתון "דבר" ביום שישי, כ' באייר תרפ"ו. גם בשיר הזה, נשמרת התבנית הידועה:
עקרה/ רחל המשוררת - אתר לב לדעת
http://www.levladaat.org › lesson
רקע למורה: רבים משיריה של רחל המשוררת הם שירים אישיים הרומזים על פרטים ... השם מתוך השיר, אך אם נעזר באינפורמציה חוץ שירית נוכל לשער שהשם "אורי" הוא שם ...
עקרה (שיר) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עקרה_(שיר)
עֲקָרָה, המוכר גם בשם אוּרִי (וכן במילותיו הראשונות, בן לוּ היה לי), הוא שיר מאת רחל המשוררת, שנכתב בשנת תרפ"ח (1927/8), פורסם בכרך כ"ה של כתב העת הספרותי "התקופה" (תרפ"ט–1929) וכונס בַּשני משלושת קובצי שירתה, "מִנֶּגֶד" (סוף 1930). זהו אחד משיריה הידועים ביותר של רחל, והוא נמנה עם המוּכּרים בשירה העברית. חוברו לו יותר מ-15 לחנים, שהמוכר בהם הוא פזמונה של אחינועם ניני (1991).