חיפשת:

אוצר מילים נרדפות

מילים נרדפות כיתה ו - משאבי הוראה
wordwall.net › he-il › community
מילות הוראה כיתה ו פתח את התיבה. על ידי Fidatal2006. כיתה ו -שפה שנייה. מילים נרדפות לטו"ו בשבט - אלונה שרי מיון קבוצה. על ידי Alonach123. מילים נרדפות. זמני הפועל חידון. על ידי Revitale. כיתה ו.
אוצר מילים - orianit.edu-negev.gov.il
orianit.edu-negev.gov.il › mevugarim › files
אוצר מילים אוצר מילים לפניך שני טורים. אחד מהם מיועד למילים נרדפות , והשני- למילים מנוגדות. מימין לטורים מופיעות המילים הראשיות. משמאל לטורים מופיעות בכל שורה שתי מילים לבחירה. עליך להחליט איזו מילה נרדפת למילה הראשית שבאותה שורה ואיזו מילה מנוגדת לה, ולרשום אותן בטור המתאים. עבוד לפי הדוגמה.
פירוש המילה אוצר ,פרוש, הסבר, משמעות והגדרה - מילון אבניאון
https://www.milononline.net › do_se...
פירוש המילה אוצר לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. ... אוצר מילים נרדפות | אוצר ניגודים | אוצר חריזה | אוצר חרוזים | אוצר ...
אוצר - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › אוצר
אוֹצָר - אוֹצֵר ... תיבת "אוצר" קרובה בהוראתה אל הפועל "נצר" במשמעות שמר , שממנו בא אף באכדית בהוראה זו-"בִית נִצְרְתִ" . ... מילים נרדפותעריכה.
חפש מילים אוצר מילים
support.microsoft.com › he-il › office
באמצעות אוצר המילים, באפשרותך לחפש מילים נרדפות (מילים שונות עם אותה משמעות) ו- antonyms (מילים עם משמעות הפוכה).
אוצר מילים - orianit.edu-negev.gov.il
orianit.edu-negev.gov.il/mevugarim/files/אוצר מילים/מתקדמים/אוצר...
אחד מהם מיועד למילים נרדפות , והשני- למילים מנוגדות. מימין לטורים מופיעות המילים הראשיות. משמאל לטורים מופיעות בכל שורה שתי מילים לבחירה. עליך להחליט איזו מילה נרדפת למילה הראשית שבאותה שורה ואיזו מילה מנוגדת לה, ולרשום אותן בטור המתאים. עבוד לפי הדוגמה.
מילים נרדפות ואנלוגיות ל-אוצר בעברית | מילון Reverso
https://synonyms.reverso.net › מלים-נרדפות › אוצר
מילים נרדפות ואנלוגיות ל-"אוצר" בעברית מקובצות לפי משמעות. ... אך אוצר הספריה, מוקדש לאל סרפיס, בעיר של אלכסנדר, היה אוסף הספרים שלה.
חפש מילים אוצר מילים - Microsoft Support
https://support.microsoft.com › office
עצה: בגירסאות שולחן העבודה של Word, PowerPoint ו- Outlook, באפשרותך לקבל רשימה מהירה של מילים נרדפות על-ידי לחיצה באמצעות לחצן העכבר הימני על מילה ובחירה במילה ...
חפש מילים אוצר מילים
https://support.microsoft.com/he-il/office/...
באמצעות אוצר המילים, באפשרותך לחפש מילים נרדפות (מילים שונות עם אותה משמעות) ו- antonyms (מילים עם משמעות הפוכה). עצה: בגירסאות שולחן העבודה של Word, PowerPoint ו- Outlook, באפשרותך לקבל רשימה מהירה של מילים נרדפות על-ידי לחיצה באמצעות לחצן העכבר הימני על מילה ובחירה במילה נרדפת.
מילים נרדפות של אוצר - מילוג
https://milog.co.il › אוצר › נרדפות
התקבלו 5 קבוצות מילים נרדפות במילון לאוצר. אוֹצָר. טִמְיוֹן, מַטְמוֹן, מִכְמָן. 2. אָב, אַבּוּב, אִבּוּד, אֵבוֹלוּצְיָה, אֲגוּדָל, ...
מילים נרדפות ואנלוגיות בעברית | מילון Reverso
https://synonyms.reverso.net/מלים-נרדפות
בנוסף, עבור מילים רב-משמעיות, ניתן להגדיר אם המשמעויות יקובצו לקבוצה אחת או יופיעו בנפרד על ידי לחיצה על הכפתור "מקובץ". מילים נרדפות מסויימות מומחשות באמצעות דוגמאות שימוש שנבחרו בצורה אוטומטית ממקורות רבים, ולכן יתכן שבמקרים מסויימים הן לא יתאימו למשמעות שהתכוונת.
מילים נרדפות ואנלוגיות בעברית | מילון Reverso
synonyms.reverso.net › מלים-נרדפות
הסוג החדש הזה של מילון ל מילים נרדפות ואנלוגיות, הידוע גם כאוצר מילים, מבוסס על ניתוח מיליוני טקסטים במגוון רחב של שפות. המילים המתאימות ביותר נבחרות על ידי טכנולוגיות בינה מלאכותית. העתיקו את המונח הנבחר והכניסו אותו לתוך המסמך, נווטו בין ההצעות, צפו בתרגומים, וראו דוגמאות שימוש בתוך הקשר, או הקשיבו להגייה של המונח. ↪
אוצר מילים
http://www.orianit.edu-negev.gov.il › מתקדמים › א...
אוצר מילים. לפניך שני טורים. אחד מהם מיועד למילים נרדפות , והשני- למילים מנוגדות. ... המילה הראשית, מילה נרדפת, מילה מנוגדת, מילים לבחירה.
מילוג - מילון מילים נרדפות
https://milog.co.il/_/s/נרדפות
מילים נרדפות. אוצר מלים נרדפות בעברית. קבלו את המלים והביטויים, מילות סלנג וקיצורים הנרדפים של כל מילה.
אוצר המילים - Edu
https://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/248558A4...
אוצר מילים מנטאלי: מכלול המילים העומדות לרשותו של הדובר לצורכי כתיבה, קריאה, האזנה ודיבור אוצר מילים פעיל או סביל?
שפע של מילים - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
https://pop.education.gov.il › yesodi
אוצר מילים הוא תנאי הכרחי להפקה של משמעות וליצירה של משמעות. ביחידה זו מוצע מגוון פעילויות להרחבת ... התלמידים משחקים במילים נרדפות ומרחיבים את אוצר המילים ...
מילוג - מילון מילים נרדפות
milog.co.il › _ › s
מילים נרדפות אוצר מלים נרדפות בעברית. קבלו את המלים והביטויים, מילות סלנג וקיצורים הנרדפים של כל מילה. מילה בחדשות מַצִּיתָן בעל דחף עז להצית שריפות, פירומן להמשך קריאה מחשבון שמות סקר השמות מה דעתך על השמות הבאים לבן? גור אִילַי רענן יצהר נוי שמות נוספים שם תנכ"י - יותם מחבר משל יותם, צעיר בניו של השופט גדעון; מלך יהודה, בן עוזיהו.
אוצר המילים - Edu
cms.education.gov.il › NR › rdonlyres
אוצר המילים הזמין בדיבור ובכתיבה. כמות המילים הנדרשת מלומד שפה זרה כדי להתמודד עם טקסטים דבורים או כתובים 3000-2000 מילים נדרשות מדובר כדי לנהל שיחת חולין יומיומית, כדי לקנות בחנות, כדי למכור דבר מה, כדי להבין שיחה, כדי לקרוא טקסט. רכיבי ידיעת המילה מה מלמדים בעת הקניית מילים חדשות בשפה זרה? הגייה:איך הוגים את המילה (מומלץ להכניס את המילה למשפט).