חיפשת:

אופניים זולות למבוגרים

אופניים - רוזן ומינץ
https://www.rosen-meents.co.il › אופניים
אופניים וגלישה ברוזן ומינץ- רשת חנויות אופניים אופניים חשמליים ואקסטרים המובילה בישראל ובה תמצאו אופני הרים, אופניים חשמלים, אופני שטח, אופני כביש, ...
אופניים ‏400 - 1,000 ‏ש"ח - זאפ
https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=s-bycicle&db140026=140043&pageinfo=2
אופניים לילדים פרוזן-מיני מאוס-סמי הכבאי-ספיידרמן-לול-הלו קיטי כל המותגים מבית דיסני. הרכבה פשוטה וקלה מגיע 95% מורכב.
אופני פעלולים
www.rosen-meents.co.il › אופני-פעלולים-BMX
אופניים וגלישה ברוזן ומינץ- רשת חנויות אופניים אופניים חשמליים ואקסטרים המובילה בישראל ובה תמצאו אופני הרים, אופניים חשמלים, אופני שטח, אופני כביש, אופני עיר, אופניים יד 2, אופני ילדים, אביזרי אופניים וציוד רכיבה.
אופני עיר מומלצות - אופני עיר זולות לנשים או גברים - טו בייק
gotobike.co.il › אופני-עיר-קלות
בחיפוש פשוט תוכלו למצוא אינספור דגמים של אופני עיר קלות, החל מדגמים שעלותם מסתכמת במאות שקלים בלבד ועד דגמים בעלות של אלפי שקלים. ככלל, אם אתם רוצים אופניים טובים, עם מערכת הילוכים איכותית ...
אופני נשים - פרידמן אופניים
https://www.fridman.co.il/49691/lady-and-dutch-bikes
אופני נשים. . בכל האופניים לנשים ניתן להזמין מושב רחב במיוחד בעל קפיצים ו/או בעל ריפוד ג'ל מיוחד. תוספת זאת תתואם לאחר ההזמנה.
אופניים ‏400 - 1,000 ‏ש"ח - זאפ
www.zap.co.il › models
אופניים - ‏400 - 1,000 ‏ש"ח כל המחירים רק בזאפ השוואת מחירים. זאפ מציגים לפניכם מבחר ענק של אופניים, אופניים חשמליים, אופניים מתקפלות, שיכוך מלא, זנב קשיח ועוד של טובי היצרנים: Giant, Dahon, Trek, BMX, Brompton ורבים אחרים.
מצמן את מרוץ - רשת חנויות אופניים
https://www.matzman-merutz.co.il
מצמן את מרוץ, חברת אופניים הגדולה בישראל פועלת תחת התפיסה העסקית של One Stop Bike Shops אשר מביאה לידי ביטוי את מגוון מוצריה ושירותיה במחירי תחרות חסרי ...
אופניים יד שניה משומש מחיר (200) - ad
https://www.ad.co.il › יד שניה
מתעניינים באופניים יד שניה ? כאן תוכלו למצוא אופניים יד שניה - משומש מחיר (200) מכל המודעות ברשת - בדיוק מה שחיפשתם, היכנסו.
זול למבוגרים אופניים עמידה לביצועים מהירים Ready To Ship ...
hebrew.alibaba.com › g › cheap-adult-bicycle
זול למבוגרים אופניים מתאים לכל מיני שימושים מתוך האוספים הגדולים הזמינים ב- Alibaba.com. לא משנה מה התקציב שלכם, ובין אם קונים לילדים, גברים או נשים, מובטח לכם שתמצאו את ההתאמה המושלמת ..
אופני הרים אופני שטח - שיכוך מלא וזנב קשיח - מצמן את מרוץ
www.matzman-merutz.co.il › mountain-bike
אופני הרים FreeRide: מפלצות הענף במשקל 20 ק"ג, בולמים כפולי רגליים 180 עד 220 מ"מ מהלך. אפשר לקפוץ איתם בירידות... וזהו! האופניים הפופולריים ביותר בישראל הם אופני הרים, הנקראים גם אופני שטח. ניתן לרכוב ...
‫אופניים - הרים שיכוך מלא | יד שנייה יד2‬
www.yad2.co.il › products › bycicles
‫לוח יד שניה הגדול בישראל, מציע מגוון ענק של מוצרי יד שנייה ומוצרים חדשים: מוצרי חשמל, טלפונים סלולאריים, מצלמות דיגיטליות, מחשבים, ריהוט לבית ולגן, אופניים, בגדים ועוד.‬
אופניים למכירה - יד שנייה - יד2
https://www.yad2.co.il › יד שנייה
אופניים למכירה. מציג 5,708 מודעות ... אופניים במצב חדש!! נהריה. feedItemObj.data.row_1. 4,500 ₪ עודכן היום. מציאה: אופניים חשמליים בטוחות כפר סבא.
אופני הרים | אופני שטח | פרידמן אופניים
https://www.fridman.co.il/49691/mountain-bike
במבחר אופני הרים וכן אופני שטח של פרידמן, מותגים בינלאומיים מובילם במחירים תחרותיים בצד מותגים מקומיים במחירים עממיים זולים. שוטטו בין המותגים השונים ומצאו אופני הרים המתאימים לכם. אופני הרים. יש אומרים שגרי פישר בעל המתג גרי פישר הידוע והנחשב, הוא ממציא אופני הרים.
פרידמן אופניים - חנות אופניים | חנויות אופניים
https://www.fridman.co.il
דף הבית אודות צור קשר לקוחות ממליצים כתבו עלינו הדרכה ומאמרים תרומה לקהילה. חייגו 03-6836911. ווטסאפ. 050-7896911. כתובת שוקן 12, תל אביב. אופניים.
אופניים זולות - קניה טובה
https://www.ktl.co.il › category
למכירה אופניים זולות,אופניים במבצע ליום כיפור ,מחיר,קניית אופניים,אופניים למכירה TUPBHHO,אופניים לילדים ,חנות אופניים,חנויות אופניים,אופניים יד שניה,אופני ...
אופני עיר מומלצות - אופני עיר זולות לנשים או גברים - טו בייק
https://gotobike.co.il/אופני-עיר-קלות
במחיר זה תוכלו לרכוש גם אופני עיר ייעודיות לנשים, שמגיעות בדרך כלל בעיצוב רטרו עם מוט מרכזי אלכסוני, סלסלה מקדימה, כידון רחב ומעוגל וכמובן כל יתר האלמנטים החשובים כמו צמיגים מתאימים, שלדת אלומיניום ובלמים איכותיים.
אופני הרים | אופני שטח | פרידמן אופניים
www.fridman.co.il › 49691 › mountain-bike
אופני הרים כמו אופני שטח הינם אופניים שיועדו לנסוע, מדרכים לא סלולות, דרך דרכים מסולעות מחותחתות וצרות, ועד נסיעת אקסטרים במורד המלוות בקפיצות גבוהות ומרשימות.
אופניים ‏400 - 1000 ‏ש"ח - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › אופניים
אופניים - ‏400 - 1000 ‏ש"ח כל המחירים רק בזאפ השוואת מחירים. זאפ מציגים לפניכם מבחר ענק של אופניים, אופניים חשמליים, אופניים מתקפלות, שיכוך מלא, ...
זול למבוגרים אופניים - Alibaba
https://hebrew.alibaba.com › cheap-a...
מצא את האיכות הגבוהה של זול למבוגרים אופניים היצרן זול למבוגרים אופניים ספקים זול למבוגרים אופניים ומוצרים במחירים הכי טובים ב-Alibaba.com.
אופני הרים אופני שטח - שיכוך מלא וזנב קשיח - מצמן את מרוץ
https://www.matzman-merutz.co.il/mountain-bike
אופני הרים FreeRide: מפלצות הענף במשקל 20 ק"ג, בולמים כפולי רגליים 180 עד 220 מ"מ מהלך. אפשר לקפוץ איתם בירידות... וזהו! האופניים הפופולריים ביותר בישראל הם אופני הרים, הנקראים גם אופני שטח. ניתן לרכוב ...
זול למבוגרים אופניים עמידה לביצועים מהירים Ready To Ship ...
https://hebrew.alibaba.com/g/cheap-adult-bicycle.html
זול לאורך זמן חשמלי אופני למבוגרים אופניים חשמליים אופניים חשמליים סוללה נסתרת ‏160.00 $-‏170.00 $ / יחידה 5 יחידות (מינימום הזמנה)