חיפשת:

אופנועי קאסטום בישראל

הונדה rebel 500 - תחילת שיווק בישראל - וואלה! רכב
https://cars.walla.co.il › item
משפחת אופנועי ה-500 של הונדה בישראל מתרחבת עם דגם נוסף ה-REBEL בעיצוב קאסטום שמשלב רטרו עם מודרניות. המחיר - 46 אלף שקלים.
הונדה REBEL 500 - תחילת שיווק בישראל - וואלה! רכב
cars.walla.co.il › item › 3065582
May 18, 2017 · משפחת אופנועי ה-500 של הונדה בישראל מתרחבת עם דגם נוסף ה-REBEL בעיצוב קאסטום שמשלב רטרו עם מודרניות. המחיר - 46 אלף שקלים. הונדה ישראל מרחיבה את קו דגמי ה-500 שלה עם מצטרף חדש עם שם ישן, ה-REBEL 500 כשמה של ...
ארכיון קאסטום - FullgaZ - פול גז
https://fullgaz.co.il › tag › קאסטום
דף הבית / Tag Archives: קאסטום ... הסרט החדש 'Oil in the blood' מתאר את סצנת בניית אופנועי הקאסטום שפורחת ... האופנועים והקטנועים הנמכרים בישראל ב-2021.
‫אופנועים למכירה | יד2 רכב - אלפי מודעות חדשות בכל יום‬
https://www.yad2.co.il › vehicles › motorcycles
חושבים לקנות אופנוע? היכנסו ללוח הרכב של יד2 ומצאו עוד היום ... אופנועים למכירה. מציג 2,981 מודעות ... הרלי דיווידסון אחר קסטום. 2018 שנה. 1 יד. 1800 סמ״ק.
אומנות אחזקת האופנוע | בניית אופנועים | שחזור | הארלי ...
https://www.bikeart.co.il
בניית אופנועים - המפעל היחיד בישראל לבניית אופנועים בהזמנה! שידרוג אופנועים, שחזור אופנועי קאסטום -ביצוע שיפורים ושידרוגים בדיוק כמו בחו"ל. כן תוכלו למצוא אצלנו שירותי מוסך - היחיד בישראל שמתמחה באופנועי קאסטום! ואביזרים לאופנועים - מייצגים את הפירמות הגדולות בעולם וכן ...
הונדה ישראל אופנועים וקטנועים | Honda Bike
https://hondabike.co.il
לחוויות נוספות. ארגון ברמה עולמית, פינוקים בכל עצירה, וכל זה עטוף באווירה משפחתית נעימה שיוצאת מהלב - במילה אחת: 'בית'. מיקי ארגמן Xadv. זה לא רק מותג וזו לא רק עוצמה. זו לא רק אמינות ויעילות. זה בעיקר, והכי הכי בית לרוכבים ולמכורים! ניסים ("שיש") שישפורטיש. כייף שלא ניתן לתאר, חווית ...
הונדה ישראל אופנועים וקטנועים | Honda Bike
hondabike.co.il
כל דגמי האופנועים, הקטנועים ואופנועי השטח של הונדה מחכים לכם באתר Honda Bike. וגם קהילות האופנוענים של הונדה, ביגוד הונדה מקורי וחדשות ואירועים מהעולם המוטורי.
אופנוע קאסטום | kawasaki Urban Cruiser קוואסאקי אופנועים
https://www.kawasaki.co.il › urban_c...
מטרו מוטור, היבואנית הגדולה ביותר בישראל של אופנועים וקטנועים, שמה לה למטרה להציע כל אופנוע למכירה בתנאי מימון נוחים במיוחד - כדי שכל אחד יוכל ליהנות מדגם ...
אופנועים: אופנוע סוזוקי, אפריליה ומוטו גוצי למכירה | עופר אבניר
www.oferavnir.co.il › motorcycles
קבוצת עופר אבניר מובילה את ישראל בתחום אופנועים ורכבים דו גלגליים. באתר ניתן להתרשם ממגוון דגמי אופנועים כגון: אופנוע סוזוקי, אפריליה ועוד - בעופר אבניר
גלריית בניית אופנועי קאסטום| שיחזור |שידרוג אופנועים
www.bikeart.co.il › gallery
כאן תמצאו את אופנועי גולדן, אופנועים קלאסיים משוחזרים,ואופנועי קאסטום משודרגים. ובנוסף אופנועי קאסטום שמוצעים אצלנו למכירה. תהנו.
אומנות אחזקת האופנוע | בניית אופנועים | שחזור | הארלי ...
www.bikeart.co.il
שידרוג אופנועים, שחזור אופנועי קאסטום -ביצוע שיפורים ושידרוגים בדיוק כמו בחו"ל . כן תוכלו למצוא אצלנו שירותי מוסך - היחיד בישראל שמתמחה באופנועי קאסטום!
אופנועי אספנות ובניית אופנועים בישראל | Facebook
https://www.facebook.com › Facebook Groups
אחד האופנועים המוצלחים והאמינים ביותר בשוק , רק 51,000 ק"מ, טסט לשנה. מחיר 16,500 ש"ח.
הונדה REBEL 500 - תחילת שיווק בישראל - וואלה! רכב
https://cars.walla.co.il/item/3065582
May 18, 2017 · משפחת אופנועי ה-500 של הונדה בישראל מתרחבת עם דגם נוסף ה-REBEL בעיצוב קאסטום שמשלב רטרו עם מודרניות. המחיר - 46 אלף שקלים. קינן כהן. 18/05/2017. יום חמישי, 18 במאי 2017, 11:38.
מלאכים נגד אלימות - Custom Angels
customangels.org.il
Custom Angels הינה עמותה רשומה (ע"ר 580723666) אשר הוקמה, כפעילות התנדבותית, מתוך קהילת Custom Life, קהילת רוכבי וחובבי אופנועי קאסטום כבדים הגדולה בישראל, במטרה ללוות ילדים אשר חוו, או עוד חווים, אלימות מכל סוג שהיא.
אופנועי קאסטום | קטגוריות מוצרים | בייק סנטר
https://www.bikecenter.co.il/product-category/אביזרים/אגזוזים...
עמוד הבית / אביזרים / אגזוזים / אופנועי קאסטום. מציג 1–9 מתוך 12 תוצאות.
קטגורית מגזינים: קאסטומים | מגזין מוטו - מבחני אופנועים, קטנועים ורכב ...
https://motomagazine.co.il › מגזינים
קאסטום השבוע: AFT Customs LowLa. 06/01/12. בסדנת AFT Customs לא מתעסקים עם אופנועים אלא גם עם בחורות יפות. והבחורות של AFT מתעסקות עם אופנועים.
אופנועים חדשים | גלגלים
https://www.galgalim.co.il/אופנוע/מגזין/אופנועים_חדשים
Jul 06, 2021 · מטורו מוטור יבואנית מותג הzero - החשמלי בישראל, מודיעה כי היא החלה לשווק את אופנוע הzero- מדגם fxe. מדובר בדגם...
מפעל הקאסטום העברי הראשון | art-tour
https://www.mk-artour.com › custom
להיות היצרן העברי הראשון בתחום הקאסטום מייד, והיום זהו המפעל המפעל היחיד בישראל לבניית אופנועים בהזמנה אישית. מה הם השלבים בייצור אופנוע קאסטום מייד?
אופנועי גולדן-סדנת בניית האופנועים היחידה בארץ - אומנות אחזקת האופנוע
https://www.bikeart.co.il › golden
למה לבנות אופנוע בהזמנה? בניית אופנוע קאסטום בהזמנה הינה אחת המתנות היחודיות ביותר שחובב אופנועים יכול להעניק. לעצמו.
גלריית בניית אופנועי קאסטום| שיחזור |שידרוג אופנועים
https://www.bikeart.co.il/gallery
גולדן צ'ופר מסוגנן עם קימורים רבים,אופנוע אלגנטי מאוד,בעל האופנוע היה שותף פעיל בעיצוב, התוצאה מדהימה. To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key. press to zoom. press to zoom. press to zoom. press to zoom. press to zoom. press to zoom.
קאסטום - אופנועים, אביזרים ואנשים
www.facebook.com › groups › 405179849671484
Jul 22, 2015 · ‎קאסטום - אופנועים, אביזרים ואנשים‎ has 4,192 members. ‎ברוכים הבאים, דף זה הוא עבור אנשי קאסטום, קרוזרים, צ'ופרים וכלל הכלים שנופלים איפה שהוא באמצע. פה נוכל לראות, לקנות, למכור ולהתייעץ. יש מספיק...
קאסטום - אופנועים, אביזרים ואנשים
https://www.facebook.com/groups/405179849671484
Jul 22, 2015 · דף זה הוא עבור אנשי קאסטום, קרוזרים, צ'ופרים וכלל. הכלים שנופלים איפה שהוא באמצע. פה נוכל לראות, לקנות, למכור ולהתייעץ. …. See More. Private. Only members can see who's in the group and what they post. Visible. Anyone can find this group. Buy and Sell.