חיפשת:

אוכל יהודי גבעתיים

קיטון - אוכל יהודי- משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › menu
קיטון - אוכל יהודי- משלוחים. אין חוות דעת. משלוחים תל אביב מרכז: דמי משלוח 14 ₪, מינימום 50 ₪, זמן 60 דק'. 035233679. הנך נמצא ב: תל אביב מרכז > אוכל ביתי.
קרפלך-מדריך אוכל יהודי אשכנזי | הכל על המטבח היהודי מזרח אירופאי
https://krepalach.com
מדריך אוכל יהודי אשכנזי. החל מחומרי גלם במטבח היהודי מזרח אירופאי ועד ספר מתכונים שלם. מדריך אינפורמטיבי על אוכל יהודי וגם משלוחים עד פתח הבית.
בית - המסעדה היהודית
https://ta.jewish-restaurant.co.il
הקלק על עיר מגוריך. בני ברק. תל אביב. רמת גן. גבעת שמואל. פתח תקוה. גבעתיים.
המסעדה היהודית באזור גבעתיים - איזי
https://easy.co.il › ... › המסעדה היהודית
המסעדה היהודית. רשת מסעדות אשכנזיות • כשר • ₪₪₪. כינרת 4, בני ברק. "אוכל יהודי טעים, טעם של פעם ומחירים סבירים מאוד". 1000+ ביקורות. 617 ביקרו פה החודש.
משלוחים ספר האוכל | פורטל משלוחי אוכל הגדול לבית והמשרד ...
https://food.co.il
יהודי/מזרח אירופאי ... אוכל ביתי ועדות. זמן משלוח אין. מינ' הזמנה ₪200. כצנלסון 1, גבעתיים. נפתח בעוד .
קרפלך-מדריך אוכל יהודי אשכנזי | הכל על המטבח היהודי מזרח ...
https://krepalach.com
מבשלים אוכל יהודי אשכנזי כשר משנת 1948. ברוכים הבאים לאתר קרעפלך, האתר המקיף לאוכל יהודי אשכנזי (מטבח יהודי מזרח אירופאי או פולני כפי שהוא מכונה לעתים). האתר הזה הוקם על מנת לתת במה לנפלאות המטבח היהודי, לשמר מסורות וטכניקות של בישול עתיק יומין שהולך ונשכח.
מסעדות בגבעתיים: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
מדריך זה שמציע מפרט על המסעדות בגבעתיים יוביל אתם לגילוי המדהים - יש חיים מחוץ לתל-אביב! ולא סתם אלא שבגבעתיים יש סצנה שוקקת של ברים ובתי אוכל שפתוחים עד ...
המטבח של פיבי גבעתיים אוכל מוכן לשבת משלוחים | ספר האוכל
https://food.co.il › המטבח-של-פיבי-גבעת...
מיד כשמגיעים למסעדה בגבעתיים, מקבלים את התחושה שהגעתם לבית של סבתא. המטבח של פיבי גבעתיים – אוכל לשבת היא למעשה מערכת הזמנות של תפריט מוגדל ומורחב בשלל מטעמים ...
אוכל הודי בגבעתיים - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/givatayim/indian-food
משלוחי אוכל הודי בגבעתיים - תפריט משלוחים של אוכל הודי בגבעתיים. משלוחי אוכל הודי בגבעתיים - תפריט משלוחים של אוכל הודי בגבעתיים. ... משלוחי אוכל משלוחים גבעתיים אוכל הודי ...
אוכל ביתי משלוחים גבעתיים - תן ביס
https://www.10bis.co.il › next › אוכל-...
תן ביס מביאה עד אליכם את הארוחות הטעימות ביותר בגבעתיים! ... הזמנת אוכל אוכל ביתי בגבעתיים מעולם לא הייתה פשוטה יותר. ... קפה רוטשילדה שדרות יהודית.
מסעדות סוג אוכל יהודי בגבעתיים - בזק B144
https://www.b144.co.il › יהודי › גבעתיים
מסעדות סוג אוכל יהודי בגבעתיים באינדקס עסקים ובעלי המקצוע בזק 144, מחפשים מסעדות סוג אוכל יהודי ? מגוון עסקים ובעלי מקצוע מאזור גבעתיים והסביבה מידע מקיף ...
אוכל הודי גבעתיים - אוכל הודי משלוחים גבעתיים - תן ביס
https://www.10bis.co.il/next/משלוחים/גבעתיים/הודי
זהו – השליח כבר בדרך אליכם. יעיל וקליל. הזמנת אוכל הודי בגבעתיים מעולם לא הייתה פשוטה יותר. אז קדימה, תנו ביס. ערים קרובות: גבעת שמואל רמת השרון פתח תקווה רמת גן בני ברק תל אביב חולון. סוגי מטבח ...
ריימונד - ביתי (אוכל ביתי) בגבעתיים, אוכל מוכן, בשרים ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=20838
ביתי (אוכל ביתי), אוכל מוכן; הצג טלפון 03-6021140; כצנלסון 126, גבעתיים; הצג על המפה; מסעדת ריימונד בגבעתיים, מגישה תבשילים ביתיים בשריים או צמחוניים עם תוספות חמות, שתייה וכל זה עם שירות אדיב וחייכני.
פסח יהודי וכשר עד הבית | מסעדת סנדר | אוכל יהודי
sender1948.co.il/?page_id=1369
פסח יהודי עד הבית לכבוד חג הפסח, מסעדת סנדר המציעה אוכל יהודי מזרח אירופאי כשר מאז קום המדינה, תציע משלוחים כשרים לפסח לארוחת החג עד הבית: מרק קניידעלך מסורתי, קציצות גפילטע פיש, לשון עגל עם ...
אוכל ביתי בגבעתיים - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/givatayim/homemade-traditional-food
הג'חנון של אמא הזמנות לת"א, ר"ג, גבעתיים, חולון ואזור בימי שישי ושבת בלבד. הג'חנון של אמא הזמנות משלוחים הכוללים מגוון מנות מתפריט משלוחים תימני ואותנטי הכולל מלאווח, זיוות, קובנה, מרקים, מגוון מאפים וכמובן ג'חנון המגיע עם רסק עגבניות, ביצה וחריף.
2eat.co.il - מסעדות בכורזין, גבעתיים
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בכורזין, גבעתיים באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו בכורזין, גבעתיים.
טעמאמא גבעתיים- משלוחים - mishlohim
https://www.mishlohim.co.il/menu/8135
אוכל ברמה גבוהה- home made רמת גן (כשר), המקום מבצע משלוחים לגבעתיים, תל אביב, רמת גן, קריית אונו, פתח תקווה, גני תקווה, יהוד ורעננה.
המטבח היהודי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המטבח_היהודי