חיפשת:

אוהד נג מה

דבר קצין השריון הראשי - אתר צה"ל
https://www.idf.il › אתרים › דבר-המפקד
בברכה, קצין השריון הראשי, תא״ל אוהד נג׳מה. אולי יעניין אתכם גם: ...
קצין פורץ דרך: אל"מ הישאם איברהים ימונה לקצין שריון ראשי - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › news
אל"ם הישאם איברהים יכנס לתפקידו בקיץ הבא, הוא יועלה לדרגת תת אלוף ויהפוך לקצין השריון הראשי הראשון מבין העדה הדרוזית ויחליף את תא"ל אוהד נג'מה.
אוהד נג'מה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אוהד_נג&
אוהד נג'מה (נולד ב-16 במרץ 1976) הוא קצין צה"ל בדרגת תת-אלוף, המשמש קצין השריון הראשי.קודם לכן שימש מפקד חטיבה 401, מפקד חטיבת אגרוף הברזל ומפקד גדוד 9 בחטיבה 401.
סא"ל אוהד נג'מה עושה מהפך בגדוד 9 - שבוז חיילים
http://www.shavuz.co.il › article
ספק אם סא"ל אוהד נג'מה האמין שכך יגיע לתפקיד עליו חלם. בתום סערה בצה"ל ומחוצה לו, הוא הוזעק לקבל את הפיקוד על גדוד 9 של השריון במקומו של ...
מה זה אוהד נג'מה - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › אוהד_נג'מה
אוהד נג'מה הוא קצין צה"ל בדרגת תת⁻אלוף, המשמש קצין השריון הראשי. קודם לכן שימש מפקד חטיבה 401, מפקד חטיבת אגרוף הברזל ומפקד גדוד 9 בחטיבה 401. מתוך ויקיפדיה.
החייל שסירב להתגייס לשריון - וטיפס עד לצמרת החיל - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il › צבא וביטחון
מפקד החטיבה המשוריינת 401, אלוף-משנה אוהד נג'מה, סירב להתגייס לחיל השריון, ובכל זאת התקדם בסולם הדרגות והגיע לפקד על החטיבה בעלת הטנק הכי ...
מפקד חדש ל"עקבות הברזל" | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/326683
Jul 22, 2016 · אלוף-משנה אוהד נג'מה מונה היום (חמישי) למפקד עוצבת "עקבות הברזל" במקומו של אלוף-משנה יאיר וולנסקי אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות ונכנס לתפקידו החדש כמפקד יחידת "איתמר".
אוהד נג'מה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אוהד...
אוהד נג'מה (נולד ב-16 במרץ 1976) הוא קצין צה"ל בדרגת תת-אלוף, המשמש קצין השריון הראשי. קודם לכן שימש מפקד חטיבה 401, מפקד חטיבת אגרוף הברזל ומפקד גדוד 9 ...
אז מה מייחד את חטיבה 401? אל"ם אוהד נג'מה מסכם תפקיד בטור מיוחד
www.idf.il › אתרים › חטיבה-401
Aug 15, 2018 · מח״ט 401 היוצא, אל״ם אוהד נג׳מה. אולי יעניין אתכם גם: צוות ברנד של פלס״ר 401 סיימו מסלול
אוהד נג'מה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אוהד_נג'מה
אוהד נג'מה (נולד ב-16 במרץ 1976) הוא קצין צה"ל בדרגת תת-אלוף, המשמש קצין השריון הראשי. קודם לכן שימש מפקד חטיבה 401 , מפקד חטיבת אגרוף הברזל ומפקד גדוד 9 בחטיבה 401.
אוהד נג'מה – האנציקלופדיה היהודית
https://jewiki.org.il/w/אוהד_נג'מה
אוהד נג'מה (נולד ב-16 במרץ 1976) הוא קצין צה"ל בדרגת אלוף-משנה, המשמש מפקד חטיבה 401.בעברו פיקד על גדוד 9 בחטיבה 401 ועל חטיבת אגרוף הברזל.. ביוגרפיה. עם גיוסו לצה"ל שובץ נגמ'ה בחיל השריון בשריון עבר הכשרה כלוחם וקורס מפקדי טנקים.
أوهاد نجيماه - ويكيبيديا
https://ar.wikipedia.org/wiki/أوهاد_نجيماه
1. ^ אוהד נג'מה, חיבור בין אנשים הוא המפתח לניצחון, ישראל היום, قالب:כ 30.07.2017. 2. ^ טל זגרבה וגילי כהן, "זה היה פשוט מקרה נקודתי", במחנה, قالب:כ 06 נובמבר 2008, כפי שהועלה באתר "שבו"ז חיילים". 3. ^ قالب:Ynet. 4. ^ قالب:ערוץ7
אוהד נג'ימה
https://iw.wikiarav.com › أوهاد_نجيماه
אוהד נג'ימה (נוֹלָד 16 במרץ1976 ) הוא קצין בצבא ישראל דרגת תא"ל, מפקד חיל השריון האבי. הוא היה בעבר קפטן חטיבת שריון 401 , קפטן חטיבת אגרוף הברזל ומפקד ...
מפקד חדש ל"עקבות הברזל" | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 326683
Jul 21, 2016 · אלוף-משנה אוהד נג'מה מונה היום (חמישי) למפקד עוצבת "עקבות הברזל" במקומו של אלוף-משנה יאיר וולנסקי אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות ונכנס לתפקידו החדש כמפקד יחידת "איתמר".
אוהד נג׳מה - Facebook
he-il.facebook.com › ohad
‏אוהד נג׳מה‏ נמצא בפייסבוק. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏אוהד נג׳מה‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. פייסבוק מאפשר לאנשים לשתף והופך את העולם לפתוח ולמקושר יותר.
אוהד נג׳מה
https://www.facebook.com/ohad.nagma
‎אוהד נג׳מה‎ is on Facebook. Join Facebook to connect with ‎אוהד נג׳מה‎ and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected.
"המקום ממנו יוצאים הרמטכ"לים": מפקד מטה אלון מספר על הכשרת ...
www.maariv.co.il › news › military
Jun 09, 2019 · אל"א אוהד נג'מה, מפקד הקורס לפיקוד ומטה אלון (פו"ם אלון), שוחח עם פרשננו הצבאי טל לב רם בפודקאסט המיוחד של 103fm על המטה המכשיר את הדור הבא של המפקדים, או למעשה, "המקום הראשון שממנו יוצאים הרמטכ"לים".
דירות להשכרה, למכירה, דרושים, לוח רכב, לוח יד שניה - מדס
www.shavuz.co.il › magazine › article
ספק אם סא"ל אוהד נג'מה האמין שכך יגיע לתפקיד עליו חלם. בתום סערה בצה"ל ומחוצה לו, הוא הוזעק לקבל את הפיקוד על גדוד 9 של השריון במקומו של חברו הטוב - שהודח כיוון שלא חתר למגע מול מחבלים.
חיל השריון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חיל_השריון
מסלול לוחם השריון
אז מה מייחד את חטיבה 401? אל"ם אוהד נג'מה מסכם תפקיד בטור ...
https://www.idf.il/אתרים/חטיבה-401/אלם-אוהד-נגמה-מחט-401...
Aug 15, 2018 · מח״ט 401 היוצא, אל״ם אוהד נג׳מה. אולי יעניין אתכם גם: צוות ברנד של פלס״ר 401 סיימו מסלול קרא עוד . סיפורו של לוחם חטיבה 401 שממשיך את דרכו של אביו ואחיו ...