חיפשת:

אוגר סורי ויקיפדיה

אוגרים - האנציקלופדיה היהודית
https://jewiki.org.il › title=אוגרים
רוב האוגרים שמחזיקים בשביה הם אוגרים ממין אוגר סורי זהוב ואוגר סיבירי (סיבירי קרמפל וסיבירי מלבין). ... ערך זה מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית.
אוגר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אוגר
אוגר ערבות שוודי(Mesocricetus Swedish guarantee) - נפוץ באזורי שקטים ומרוחקים בשוודיה ובעיראק. תיאור [ עריכת קוד מקור | עריכה ]
שיחה:אוגר זהוב – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:אוגר_זהוב
אין כזה סוג של אוגר זהוב!! זה בכלל צבע... ובכלל זה אוגר סורי!! אני מבקשת לערוך את הכותרת. בבקשה. ביטלתי את העברה כיוון שהעברת את דף השיחה ולא את הערך, והיעד היה אוגר סורי עם נקודה. לפני העברה רצוי ...
אוגר סיבירי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אוגר_סיבירי
התנהגות חברתית
אוגר זהוב – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אוגר_זהוב
אוגר זהוב, באתר NCBI (באנגלית) אוגר זהוב, באתר Animal Diversity Web (באנגלית) אוגר זהוב, בבסיס הנתונים ARKive (באנגלית) אוגר זהוב, באתר האנציקלופדיה של החיים (באנגלית) אוגר זהוב, באתר GBIF (באנגלית)
אוגר - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אוגר
אם התכוונתם למשמעות אחרת, ראו אוגר (פירושונים). ... אוגר סורי במתקן לאוגרים. האוגר (שם מדעי: Mesocricetus) הוא סוג מכרסם בתת-משפחת האוגרים ממשפחת האוגריים.
אוגר סיבירי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אוגר_סיבירי
אוגר זהוב (אוגר סורי) מאמר על האוגרים
http://www.pinat-hay.com › ham_bam
מאמר זה על אוגרים זהובים (סורים) בלבד כמו שבתמונה. אם ברצונכם - הינה קישור למאמר על אוגרים גמדיים (סיבירים). אוגר סורי - mesocricetus auratus.
אוגרים – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/אוגרים
אוגריים. תת־משפחה: אוגרים. שם מדעי. Cricetinae. ולדהיים, 1817. האוגרים מתחבאים רוב זמנם ב מחילות המגוננות עליהם מ טורפים שונים ויוצאים בעיקר בלילה לשחר אחר מזון. הם ניזונים מזרעים, פירות, צמחים וחרקים ומדי פעם אף …
האוגרים של יובל - יובל מסבירה מה חשוב לדעת על גידול אוגר סיבירי?
https://www.youtube.com › watch
יובל שלנו החליטה לגדל שני אוגרים סיבירים (שתי אוגרות) ומספרת על הגידול שלהן, האוכל שהן אוכלות, תחזוקת הכלוב והמשחקים איתן.
אוגר סורי - צילום ותיאור של המינים - בעלי חיים - 2021
iw.zoo-club.org › 694-syrian-hamster-care-and
איך נראה אוגר סורי?
גידול אוגרים : אוגרים וכל מה שצריך לדעת כדי לגדל אותם - ביופט
https://www.biopet.co.il › article › גיד...
אוגרים הם מכרסמי מחמד נפלאים, אך כדאי להכיר את הצרכים שלהם כדי שתוכלו ליהנות אחד מחברתם. קראו כל מה שצריך לדעת על גידול אוגרים במאמר באתר ביופט.
הבדלים בין אוגרים סורים לסיבירים | תפוז פורומים
https://www.tapuz.co.il › threads › הב...
הבדלים בין אוגרים סורים לסיבירים היי לכולם רציתי לדעת מהם ההבדלים בין ... שונים לדוגמא - אוגר סורי חי 8 שנים (מתוך ויקיפדיה) בעוד שבמאמרי ...
אוגר סורי - צילום ותיאור של המינים - בעלי חיים - 2021
https://iw.zoo-club.org/694-syrian-hamster-care...
אוגרים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אוגרים
סוג ומין יחיד אוגר אירופי (Cricetus cricetus) סוג אוגר (Mesocricetus) אוגר זהוב (M. auratus) אוגר טורקי (M. brandti) אוגר רומני (M. newtoni) אוגר קווקזי (M. raddei) סוג אוגר גמדי (Phodopus) אוגר ננס קמפבל (P. campbelli) אוגר רובורובסקי (P. roborovskii)
אוגרים – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › אוגרים
אוגריים. תת־משפחה: אוגרים. שם מדעי. Cricetinae. ולדהיים, 1817. האוגרים מתחבאים רוב זמנם ב מחילות המגוננות עליהם מ טורפים שונים ויוצאים בעיקר בלילה לשחר אחר מזון. הם ניזונים מזרעים, פירות, צמחים וחרקים ומדי פעם אף מנבלות.
אוגרים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אוגרים
סוג ומין יחיד אוגר אירופי (Cricetus cricetus) סוג אוגר (Mesocricetus) אוגר זהוב (M. auratus) אוגר טורקי (M. brandti) אוגר רומני (M. newtoni) אוגר קווקזי (M. raddei) סוג אוגר גמדי (Phodopus) אוגר ננס קמפבל (P. campbelli) אוגר רובורובסקי (P. roborovskii)
מה זה אוגר זהוב - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › אוגר_זהוב
התקבלו 3 פירושים במילון לאוגר זהוב. אוגר זהוב. אוֹגֵר זָהוֹב או אוֹגֵר זָהֹב , הידוע גם כאוגר סורי, הוא מין מכרסם ממשפחת האוגריים. מתוך ויקיפדיה.
אוגר – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אוגר
האוגר (שם מדעי: Mesocricetus) הוא סוג מכרסם בתת-משפחת האוגרים ממשפחת האוגריים. הסוג כולל ארבעה מינים ונפוץ באזור דרום-מזרח אירופה.
אוגר - ויקימילון
https://he.wiktionary.org › wiki › אוגר
פרט ממשפחה של מכרסמים. בעל גוף קטן מאוד, עם אוזניים קטנות וחושי שמיעה וריח מפותחים למדי. לא חממתי מספיק את החדר ושני האוגרים שלי מתו.
אוגרים - כל מה שצריך לדעת, לרבות טיפול וטרינרי
http://www.vets.co.il › אוגרים---כל-מה-...
המין הנפוץ ביותר הוא "האוגר המוזהב" שגם נקרא אוגר סורי המופיע בדרך כלל בצבע אדמדם-חום של פרווה על גבי הגב וצבע לבן של פרווה בחלק הפנימי של הבטן.
אוגר זהוב – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אוגר_זהוב
אוֹגֵר זָהוֹב או אוֹגֵר זָהֹב (שם מדעי: Mesocricetus auratus), הידוע גם כאוגר סורי, הוא מין מכרסם ממשפחת האוגריים. אוגר זה נמצא במצב שימור פגיע בגלל אובדן בתי גידול וציד בידי בני אדם.