חיפשת:

אוגר סורי או סיבירי

המדריך המלא לגידול אוגר סיבירי - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=11606832
May 04, 2012 · יש כמה סוגים של אוגרים לגידול בבית, אוגר סורי (או בשם אחר סורי זהוב או רק זהוב) , אוגר סיני, אוגר רובורוסקי, והאוגר שאני נעסוק בוא במדריך זה אוגר סיבירי (או אוגר גמדי). רקע-. אנטומיה - האוגר הסיבירי בעל מבנה גוף כדורי וחסון המכוסה כולו בפרווה עבה, רגליים רחבות וקצרות ומכוסות ...
אוגר סיבירי - המדריך המלא לגידול - אנימל שופ
https://www.animalshop.co.il › page
המשפחה יותר גדולה מהאוגר הסיבירי והגודל הממוצע של אוגר סורי הוא כ17 ס"מ. ... צריך לרפד את תחתית הכלוב במצע על בסיס נסורת, נייר או שבבי עץ.
אוגר - וטרינר ד"ר שרון רגב
https://www.regevet.com/אוגר-מידע-כללי-והמלצות
אוגר סיני (Cricetulus griseus) אוגר רוסי/סיבירי (Phodopus sungorus sungorus) אוגר סורי (Mesocricetus auratus) כמה זמן אוגר חי ? אורך חיי אוגר – 1.5-2 שנים. אוגר מגיע לבגרות מינית: זכרים בגיל …
סורי או סיבירי? | שמשנט חברה
https://shemeshnet.co.il › articles
הוא לא זקוק להרבה מקום (יחסית למכרסמים אחרים כמו ארנבות או שרקנים לדוגמה). קיימים שני סוגי אוגרים: האוגר הסיבירי, הוא הקטן מבין השניים. לרוב הוא ...
אוגר סיבירי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אוגר_סיבירי
כך נגדל אוגר מאושר - Facebook
https://m.facebook.com › photos
איזה אוגר יתאים יותר עבורכם?* סורי או סיבירי? זכר או נקבה? קנייה או אימוץ? פוסט זה מוקדש על מנת להציג בפניכם את ההבדלים בין הסוגים והמינים, על-מנת...
האוגר הסורי - kolhai.co.il
https://www.kolhai.co.il/single-post/האוגר-הסורי
הנה כמה פוסטים מעולים אחרים שעלו פה בבלוג.
My Pets - אוגר סיבירי
https://www.mypets.co.il/אוגר-סיבירי/סוגי-ומיני-מכרסמים
שם מלא: אוגר סיבירי, אוגר סיבירי גמדי. שם לועזי: Siberian hamster, Djungarian hamster. אזורי גידול: סיביר, זונגריה, קזחסטן, מונגוליה, מנצ'וריה. צבעי פרווה: רבגוני, אפור, שחור, לבן, חום. קושי גידול: קל לגידול. תוחלת חיים: 1 - 3.
אוגר סיבירי או אוגר סורי?
https://stips.co.il › ask › אוגר-סיבירי-או-...
סיביריים. גידלתי גם אוגרים סיבריים וגם אוגרים סוריים. האוגרים הסיביריים מעולם לא ניסו לברוח, לעומת הסוריים שאפילו כרסמו חור בכלוב כדי לברוח.
אוגר זהוב (אוגר סורי) מאמר על האוגרים
http://www.pinat-hay.com › ham_bam
מאמר זה על אוגרים זהובים (סורים) בלבד כמו שבתמונה. אם ברצונכם - הינה קישור למאמר על אוגרים גמדיים (סיבירים). אוגר סורי - mesocricetus auratus.
מה עדיף אוגר סורי או סבירי - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=16305421
Jun 26, 2015 · אוגר זהוב = אוגר סורי. ״האוגר הסיבירי הוא בעל חיים לילי וחי חיים עצמאיים בטריטוריה משלו. שלא כמו האוגר הזהוב, אוגרים סיביריים חיים בטבע בלהקות קטנות של זכר אחד עם מספר נקבות (עד 7). עוד בניגוד לאוגר הזהוב, הוא אינו אגרסיבי בדרך כלל (הוא כמעט ואינו נושך).
האוגר הסורי - מרפאת "כל חי" | רחובות
https://www.kolhai.co.il › single-post › האוגר-הסורי
מאפיינים אנטומיים של האוגר אורכו של אוגר סורי בוגר הוא כ-15 ס"מ ומשקלו כ- 120-180 גרם. גודל אוגר סיבירי כשליש מגודל זה. נקבות בדרך כלל מעט גדולות מן הזכרים.
אוגר סיבירי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אוגר...
אנטומיה[עריכת קוד מקור | עריכה]. לאוגר הסיבירי מבנה גוף כדורי וחסון המכוסה כולו בפרווה עבה, רגליו רחבות וקצרות ומכוסות פרווה דקה בצבעים לבן, שחור, חום או אפור.
אוגר סיבירי - המדריך המלא לגידול
https://www.animalshop.co.il/page/המדריך-המלא-לגידול-אוגרים
אוגר סורי – אוגר זהוב המשפחה יותר גדולה מהאוגר הסיבירי והגודל הממוצע של אוגר סורי הוא כ17 ס"מ. פרוותם תהיה בגוונים של חום בהיר והם אינם חיים בלהקה.
האם לקנות לילד אוגר? - צרכנות - TheMarker
https://www.themarker.com › consu...
אוגר סיבירי (הסוג הנפוץ יותר בארץ) סובלני יחסית לבני מינו ומסוגל לחיות בזוגות, או זכר אחד עם כמה נקבות, במערכת הייררכית ברורה. כלוב מרובה מפלסים ...