חיפשת:

אובדן ושכול ציוני דרך בתיאוריה מחקר וטיפול

מטלות הקורס - אוניברסיטת תל-אביב
https://www30.tau.ac.il › yedion › syllabus › 111...
אובדן ושכול: ציוני דרך בתיאוריה, מחקר וטיפול. מתוך: ר. מלקינסון, ש. רובין, א. וויצטום (עורכים). אובדן ושכול בחברה הישראלית (עמ' 21-38). ירושלים: הוצאת כנה.
קראו בכותר - הפנים הרבות של האובדן והשכול : תיאוריה וטיפול
https://kotar.cet.ac.il/KotarApp/Viewer.aspx?nBookID=103431487
ספר דיגיטלי באתר כותר. ספר זה מוקדש כולו לנושא אובדן בעקבות מוות והשכול הבא בעקבותיו. בספר יש התייחסות תיאורטית, מחקרית ומעשית להיבטים רבים ומגוונים של תחום זה, עם העמקה בהיבטים היישומיים של התערבות טיפולית.
אובדן ושכול - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › אובדן-ושכול
Jan 09, 2018 · כנס אילת 2013 - אובדן ושכול בחברה הישראלית: עובדות, תובנות והשלכות. לצפייה בחוברת הכנס- לצפייה לחצו כאן. כנס אילת 2013- אובדן ושכול בחברה ...
הפנים הרבות של האובדן והשכול : תיאוריה וטיפול
https://kotar.cet.ac.il/kotarapp/index/Book.aspx?nBookID=103431487
ספר זה מוקדש כולו לנושא אובדן בעקבות מוות והשכול הבא בעקבותיו. בספר יש התייחסות תיאורטית, מחקרית ומעשית להיבטים רבים ומגוונים של תחום זה, עם העמקה בהיבטים היישומיים של התערבות טיפולית.
הפנים הרבות של האובדן והשכול / שמשון רובין, רות מלקינסון...
https://www.hebpsy.net › articles
הוא בנוי מחמישה שערים: א) הבחירה בחיים אחרי אובדן; ב) המודל הדו־מסלולי לאובדן ושכול: להמשיך את הקשרים ולהמשיך בחיים; ג) שילוב של גישות טיפוליות שונות עם תובנות ...
אובדן ושכול בחברה הישראלית / עריכה - רות מלקינסון, שמשון רובין ...
https://www.infocenters.co.il › noteb...
מספר פריט, 14904. שם פריט, אובדן ושכול בחברה הישראלית / עריכה - רות מלקינסון, שמשון רובין, אליעזר ויצטום, פריטים דומים. שנה לועזית, 1993.
אובדן ושכול בחברה הישראלית - רות מלקינסון - Google Books
https://books.google.com › about › א...
"למרבה הצער מלווים אובדן ושכול את החברה הישראלית למראשיתה...אין תימה שבמציאות זו עולות שאלות רבות הנוגעות לאבל: מהו אבל נורמלי? מה מהלכו ומישכו של אבל תקין?
אובדן ושכול – שיח בגובה העיניים - מ את שמשון רובין
https://clbhr.haifa.ac.il › images › 21.7.13.pdf
ראש המרכז הבינלאומי לחקר אובדן, שכול וחוסן נפשי ... אובדן ושכול בחברה הישראלית, ... מחקר ו. ל. עבודה שלהם. העבודה של אליזבת קובלר רוס.
עבודה אקדמית האובדן באמנות הישראלית, סמלים: מגן דוד, הצבר ...
https://freeacademic.com/products/11289
אובדן ושכול: ציוני דרך בתיאוריה מחקר וטיפול. בתוך ר' מלקינסון, ש' רובין, א, ויצטום, (עורכים). אובדן ושכול בחברה הישראלית. (עמ' 21-37) משרד הביטחון הוצאה לאור. Hagman, G. Mourning: a review and reconsideration.
אובדן ותהליכי אבל בקרב ילדים ומתבגרים
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=2873
אובדן ושכול בחברה הישראלית / עורכים - מלקינסון, רות - הספרייה הלאומית
https://www.nli.org.il › books › NLI
אובדן ושכול בחברה הישראלית / עורכים - רות מלקינסון, שמשון רובין, אליעזר ויצטום. כותרים נוספים, אבדן ושכול בחברה הישראלית. מקום קשור, Jerusalem (Israel)-place of ...
אריה בורנשטיין
https://www.herzog.ac.il/vtc/0056613.html
ראו ש' רוביו (‎1993)."אובדן ושכול - ציוני דרך בתיאוריה, מחקר וטיפול", בתוך : אובדן ושכול בחברה הישראלית, בעריכת ר' מלקינסון, ש' רובין וא' ויצטום, הוצאת משרד הביטחון.
אובדן ושכול בחברה הישראלית מלקינסון רובין ואליעזר ויצטום - בוקספר ...
https://www.booksefer.co.il › ...
אובדן ושכול בחברה הישראלית עורכים רות מלקינסון שמשון רובין ואליעזר ויצטום בספר: תיאוריה ומחקר, פסיכותרפיה בעקבות אובדן, שכול ודפוסי אבל בחב.
הפנים הרבות של האובדן והשכול : תיאוריה וטיפול - מטח
https://kotar.cet.ac.il › index › Book
ספר זה מוקדש כולו לנושא אובדן בעקבות מוות והשכול הבא בעקבותיו. ... שונות עם תובנות של המודל הדו־מסלולי לאובדן ושכול; ד) אובדן ואבל בישראל; ה) תרבות, חברה, ...
חולי, אובדן ושכול: תיאוריה והתנסות | מרכז שילוב
https://www.shiluv-bodymind.co.il/programs/sadness-and-bereaved
חולי, אובדן ושכול: תיאוריה והתנסות באתר של מרכז שילוב תמצאו תכניות לימוד וקורסים העוסקים ביחסי גוף נפש ורוח במצבי בריאות ומגבלה. לימודי פסיכותרפיה, בודהיזם, …