חיפשת:

אגם הנקיק ויקיפדיה

ראשון לציון – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ראשון_לציון
אגם הנקיק – פארק טבעי בהקמה סביב אגם צר וארוך דמוי נקיק שמפריד בין אגם הסופרלנד לשפד"ן. סביב האגם נטועה חורשת עצי אקליפטוס וישנם מספר שבילי הליכה ושבילי אופניים.
אגם הנקיק – ויקינתונים - - Wikidata
https://www.wikidata.org › wiki
אגם מלאכותי בחולות ראשון לציון. ... אגם הנקיק. אגם מלאכותי בחולות ראשון לציון. בשפות נוספות ... ויקיפדיה העברית · קטגוריה בוויקישיתוף.
אגמון הסופרלנד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אגמון_הסופרלנד
האגם נוצר ליד הסופרלנד ב חורף 1992 עקב גשמים חזקים וחפירות באזור. האגם מתוחזק על ידי "מניב" - תאגיד המים של ראשון לציון וקולט מי נגר מ ראשון לציון, חולון ו בת ים. קיבולת האגם היא 500 אלף קוב מים ונמצאות בו משאבות שמעבירות מים ל אגם הנקיק …
ראשון לציון – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/ראשון_לציון
אם התכוונתם לרב הראשי הספרדי, ראו הראשון לציון. רִאשׁוֹן לְצִיּוֹן היא ה עיר ה רביעית בגודל אוכלוסייתה ב ישראל. העיר ממוקמת ב מישור החוף הדרומי ובאזור הצפוני של שפלת יהודה, בין כביש 44, בת ים ו חולון (ב צפון) ל פלמחים (דרום מערב) נס ציונה (ב דרום ), מחנה צריפין (ב מזרח) ומשתרעת ...
אגמון הסופרלנד – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אגמון_הסופרלנד
סביב אגם הנקיק יש שביל אופניים ופארק בתהליכי הקמה. על גדתו המזרחית של האגם נמצא מתקן הרחיפה Flybox שהוא מנהרת רוח סגורה המאפשרת ריחוף באוויר בחוויה של צניחה חפשית.
אגם הנקיק - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › אגם-הנקיק
Apr 06, 2017 · מסלול סודי במרכז הארץ: שמורת אגם הנקיק. ... פארק האגמים של ראשון לציון : אגם הנקיק ואגם הסופרלנד - בשביל . ... אגם הנקיק - ויקיפדיה.
תבנית:תמונה מומלצת 16 במרץ 2019 - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › תבני...
אגם הנקיק נוצר על ידי חברת "מניב" ב-1992 ביחד עם אגמון הסופרלנד בחולות ראשון לציון. תפקידו המקורי היה ניקוז מי גשמים בעת הצפות אך בהמשך הוא הפך לאתר נופש ...
אגם – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אגם
אגם. ערך זה עוסק בסוג של מקווה מים. אם התכוונתם לאמן ישראלי, ראו יעקב אגם. אגם ב צרפת. אגמון הסופרלנד ב ראשון לציון. אֲגַם או ימה הוא גוף גדול של מקווה מים (בדרך כלל מים מתוקים) המוקף יבשה. אגמים ...
ויקיפדיה:תמונה מומלצת/הוספה למומלצים/ארכיון 119 – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ויקיפדיה:תמונה_מומלצת/הוספה...
אגם הנקיק בראשון לציון. – ד"ר M ath K night 22:20, 7 בדצמבר 2018 (IST) נגד תמונה סתמית לחלוטין. eman • שיחה • ♥ 22:50, 7 בדצמבר 2018 (IST) בעד--היידן 08:11, 8 בדצמבר 2018 (IST)
אגם הנקיק במערב ראשון לציון - חולון, פתח תקווה וגוש דן - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/451
Jan 21, 2013 · אגם הנקיק, ששוכן בחולות ראשון לציון בחלקה המערבי של העיר, הוא פנינת טבע אמיתית בלב העיר. סביב האגם נטועה חורשת אקליפטוס והוא מאכלס שלל עופות מים וציפורים …
קטגוריה:ישראל: ימות ואגמים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:ישראל:_ימות_ואגמים
דפים בקטגוריה "ישראל: ימות ואגמים". דף קטגוריה זה כולל את 5 הדפים הבאים, מתוך 5 בקטגוריה כולה. ( לתצוגת עץ )
How to get to אגם הנקיק in ראשון לציון by Bus or Israel Railways?
https://moovitapp.com › index › pub...
Directions to אגם הנקיק (ראשון לציון) with public transportation. The following transit lines have routes that pass near אגם הנקיק.
פארק האגמים - ראשון לציון – iNature - טבע ונופים בישראל
https://inature.info › wiki › פארק_האגמ...
לאחרונה (אביב 2014) נפתח גשר עץ צף לחוף האגם. אגם פחות מוכר הוא "אגם הנקיק" הצר והארוך, בקצהו המערבי הוקמה נקודת תצפית ייחודית.
טבע עירוני בישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/טבע_עירוני_בישראל
מנחת ראשון לציון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מנחת_ראשון_לציון
מנחת ראשון לציון הוא מנחת תעופה השוכן בחולות ראשון לציון במערבה של העיר ראשון לציון.המנחת ממוקם כ-350 מטרים ממערב למחלף מבוא איילון וכ-700 מטרים מדרום לאצטדיון הברפלד ומזרחית לאגם הנקיק ואגמון הסופרלנד.
אגם – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אגם
אגם. ערך זה עוסק בסוג של מקווה מים. אם התכוונתם לאמן ישראלי, ראו יעקב אגם. אגם ב צרפת. אגמון הסופרלנד ב ראשון לציון. אֲגַם או ימה הוא גוף גדול של מקווה מים (בדרך כלל מים מתוקים) המוקף יבשה. אגמים ...
קטגוריה:ישראל: ימות ואגמים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › קטגוריה:ישראל
דפים בקטגוריה "ישראל: ימות ואגמים". דף קטגוריה זה כולל את 5 הדפים הבאים, מתוך 5 בקטגוריה כולה. ( לתצוגת עץ )
אגם הנקיק – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אגם_הנקיק
אגם הנקיק (או אגמון הנקיק) הוא אגם בחולות ראשון לציון אשר במערב העיר. האגם נמצא דרומית לאגמון הסופרלנד וצפונית לשפד"ן. אגם הנקיק מהווה חלק מ"פארק האגמים" שעתיד לקום באזור ומשמש כאתר טבע עירוני.
ויקיפדיה:תמונה מומלצת/הוספה למומלצים/ארכיון 119 – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ויקיפדיה:תמונה
אגם הנקיק בראשון לציון. אגם הנקיק נוצר על ידי חברת "מניב" ב- 1992 ביחד עם אגמון הסופרלנד ב חולות ראשון לציון . תפקידו המקורי היה ניקוז מי גשמים בעת הצפות אך בהמשך הוא הפך לאתר נופש ו דיג .
קטגוריה:ראשון לציון: גנים ופארקים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:ראשון_לציון:_גנים...
דפים בקטגוריה "ראשון לציון: גנים ופארקים". דף קטגוריה זה כולל את 8 הדפים הבאים, מתוך 8 בקטגוריה כולה. ( לתצוגת עץ )
אגם הנקיק בראשון לציון - פיקיוויקי
https://www.pikiwiki.org.il › view
סביב האגם ניטעה חורשת אקליפטוסים. סביב אגם הנקיק יש שביל לאופניים. האגם מהווה מקום מפלט לעופות מים, ציפורים וחרקים רבים.
אגם הנקיק – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אגם_הנקיק
אגם הנקיק נוצר על ידי חברת "מניב" ב-1992 ביחד עם אגמון הסופרלנד. ליד האגם מצויות משאבות מים שתפקידן לשאוב מים מהאגמון הנמצא ליד הסופרלנד כאשר יש סכנת הצפה.
אגם הנקיק במערב ראשון לציון - חולון, פתח תקווה וגוש דן - טיולי
www.tiuli.com › points-of-interest › 451
Jan 21, 2013 · אגם הנקיק, ששוכן בחולות ראשון לציון בחלקה המערבי של העיר, הוא פנינת טבע אמיתית בלב העיר. סביב האגם נטועה חורשת אקליפטוס והוא מאכלס שלל עופות מים וציפורים שמושכים למקום צפרים, דגים שונים ...