חיפשת:

אברי גלעד ויקיפדיה

אברי גלעד - Wikiwand
https://www.wikiwand.com › אברי_גלעד
אברי גלעד הוא איש תקשורת ומנחה רדיו וטלוויזיה ישראלי. משמש גם כמנהל בית הספר לטלוויזיה של "רשת".
אברי גלעד ואישתו בהריון נוסף
www.mako.co.il › entertainment-celebs › local
Dec 02, 2013 · המילה האחרונה: אברי גלעד ואישתו בהריון נוסף אברי ואישתו בישרו לאחרונה לחבריהם כי הם נמצאים בחודשי הריון ראשונים. מדובר בהריון השני שלהם בשנתיים האחרונות. פרסום ראשון
שיחה:אברי גלעד – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:אברי_גלעד
נישואין - גירושין
אברי גלעד התחתן
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4297866,00.html
Oct 28, 2012 · אברי גלעד ונעמה. השניים הכירו בזמן שנעמה ערכה את תוכניתו "המילה האחרונה" בגלי צה"ל, ומאז הם ביחד. את החתונה הנונשלנטית הנחה הפעם חברו הטוב והפרטנר הרדיופוני ג'קי לוי, וכדי שלא תכניסו אותם בכוח לתוך הקופסה, שוחט בחרה שמלה בצבע תכלת ואילו גלעד התאים לזה מקטורן פסים אלגנטי.
שיחה:אברי גלעד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:אברי_גלעד
אברי גלעד - המכלול
https://www.hamichlol.org.il › אברי_ג...
אברי גלעד (נולד ב-21 בנובמבר 1962) הוא איש בידור ומנחה רדיו וטלוויזיה ישראלי. משמש גם כמנהל בית הספר לטלוויזיה של "רשת".
Avri Gilad - Wikipedia
https://en.wikipedia.org › wiki › Avri_Gilad
Avri Gilad (Hebrew: אברי גלעד‎; born November 21, 1962) is an Israeli media personality. Avraham Gilad (later "Avri Gilad") started his professional career ...
התעמלות עם אברי גלעד, מאיזשהו יום - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=xW2uUXbiUMc
Apr 25, 2020 · העולם הבוקר - כושר קורונה
עדכונים, כתבות וחדשות על אברי גלעד - כיפה
https://www.kipa.co.il › tag › אברי-גלעד
קרא הכל על אברי גלעד באתר החדשות כיפה: כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על אברי גלעד מרוכזים ... שי גולדן צילום: ויקיפדיה - Arielinson - CC BY-SA 4.0 ...
אברי גלעד התחתן - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › כחול לבן
חצי שנה אחרי הולדת בתו זוהר, החליט אברי גלעד (תיכף 50) למסד את הקשר עם זוגתו נעמה שוחט (30), איתה הוא חי בארבע השנים האחרונות.
חלי גולדנברג – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חלי_גולדנברג
דוגמנות
אברי אלעד – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אברי_אלעד
אברי אלעד (במקור אברהם זיידנברג; 19 בפברואר 1925 – 18 ביולי 1993) היה משליחי המודיעין הישראלי במצרים, ונחשד כי הסגיר לידי המצרים את רשת הסוכנים שהופעלה במסגרת "העסק הביש".
אברי גלעד – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אברי_גלעד
אברי-גלעד-Avri-Gilad-442617815831154. טוויטר. Avrigi. אברי גלעד (נולד ב- 21 בנובמבר 1962) הוא איש תקשורת ומנחה רדיו ו טלוויזיה ישראלי. משמש גם כמנהל בית הספר לטלוויזיה של " רשת ".
החרצופים – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/החרצופים
אודות ויקיפדיה ... בפרקים הראשונים הוא דובב בידי אברי גלעד. עם הזמן הוא עבר להיות מדובב על ידי תומר שרון, אשר הפך למזוהה יותר עם הדמות.
אברי גלעד: "אני מבין שאני מעורר אנטגוניזם. זה משמח אותי" - הארץ
https://www.haaretz.co.il › television
שורת עציצים מעטרת את שביל הכניסה לבית של אברי גלעד בתל ברוך הישנה, ואני מתאפק שלא להעלים את המסטיק מתחת לאחד מהם - גלעד הרי ידוע במסירותו ...
אברי גלעד התחתן - ynet
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4297866,00
Oct 28, 2012 · אברי גלעד התחתן. אחרי ארבע שנות זוגיות ובת אחת, אברי גלעד החליט להתמסד עם זוגתו נעמה שוחט. בתפריט: ג'קי לוי על תקן הרב, הצהרת אמונים ושמלה אלטרנטיבית. כמו כל הטקס. חצי שנה אחרי הולדת בתו זוהר ...
העולם הבוקר – ויקיפדיה
https://he.m.wikipedia.org/wiki/העולם_הבוקר
מעקב. עריכה. העולם הבוקר (נקראה בעבר " רשת על הבוקר ") היא תוכנית הבוקר של ערוץ 13, בהגשתם של אברי גלעד ו רותם ישראל . העולם הבוקר. סוגה. תוכנית בוקר. יוצרים. רשת. בימוי.
אברי גלעד ובת זוגו הצעירה נעמה שוחט אוכלים במסעדה - וואלה! סלבס
https://celebs.walla.co.il › item
אברי גלעד (47) ובת זוגו העלמה הצעירה נעמה שוחט (28) ישבו להם בבדידות מזהרת בצפון ת"א, סעדו את לבם, ונראו כאב ובת למי שלא יודע ולא מכיר.
אברי אלעד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אברי_אלעד
אברי אלעד (במקור אברהם זיידנברג; 19 בפברואר 1925 – 18 ביולי 1993) היה משליחי המודיעין הישראלי במצרים, ונחשד כי הסגיר לידי המצרים את רשת הסוכנים שהופעלה במסגרת "העסק הביש". בעקבות כישלון "העסק הביש" התעוררה הפרשה הפוליטית שטלטלה את מדינת ישראל בשנות השישים ונקראה פרשת לבון, במהלכה נודע אלעד בשם "האדם השלישי".
אברי גלעד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אברי_גלעד
אברי גלעד (נולד ב-21 בנובמבר 1962) הוא איש תקשורת ומנחה רדיו וטלוויזיה ישראלי. משמש גם כמנהל בית הספר לטלוויזיה של "רשת".
אברי גלעד ואישתו בהריון נוסף
https://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/...
Dec 02, 2013 · אברי ונעמה. מזל טוב, שוב | צילום: ראובן שניידר. כנראה שעניין ההריונות שפוקד את הביצה הוא דבר מדבק, והנה עוד הוכחה לאוסף. החצי השני לתוכנית הבוקר של המגישה ההריונית הילה קורח, אברי גלעד ואשתו נעמה בהריון בפעם השנייה.
העולם הבוקר – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org › wiki › העולם_הבוקר
מעקב. עריכה. העולם הבוקר (נקראה בעבר " רשת על הבוקר ") היא תוכנית הבוקר של ערוץ 13, בהגשתם של אברי גלעד ו רותם ישראל . העולם הבוקר. סוגה. תוכנית בוקר. יוצרים. רשת. בימוי.
ארז טל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ארז_טל
במקביל הצטרף לערוץ 2 הניסיוני, כתב והגיש את תוכנית ההומור והסאטירה "העולם הערב" עם אברי גלעד ועינב גלילי. התוכנית זכתה להצלחה רבה. בקיץ 1993 הנחה את התוכנית "מי לה שיא" בערוץ הראשון.
אברי גלעד ואישתו בהריון נוסף - Mako
https://www.mako.co.il › local
המילה האחרונה: אברי גלעד ואישתו בהריון נוסף. אברי ואישתו בישרו לאחרונה לחבריהם כי הם נמצאים בחודשי הריון ראשונים. מדובר בהריון השני שלהם ...
חלי גולדנברג – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חלי_גולדנברג