חיפשת:

אבחון מתל מחיר

אבחון מת"ל - Open U
https://www.openu.ac.il/dean-students/ld/melel/pages/mtal.aspx
התמחות בהוראה. פיתוח אישי. השתלמויות קיץ. מדידה והערכה בית ספרית. מורים בשנת שבתון. הדרכה בארגונים. לקראת ניהול. לימודי חוץ. אסכולות – בית ספר ללימודים רב תחומיים ולתרבות הדעת.
מכוני אבחון - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il/other-tests/matal/evaluation-institutes
להלן רשימת המכונים המאבחנים באמצעות מת"ל. המרכז הארצי לבחינות ולהערכה מספק למכוני האבחון תמיכה מקצועית וטכנית בתפעול מת"ל, אך כל מכון פועל באופן עצמאי ואינו כפוף למרכז. מכון האבחון טלפון חממה, מרכז אבחון ותמיכה ללקויי ...
התאמות במבחנים (אבחונים ונהלים) - לימודי הנדסה גבוהה בתל אביב
https://www.afeka.ac.il › students-dean
שימו לב - לצורך התאמות וקבלת סיוע בגין לקות למידה, המכללה מקבלת אבחונים שבוצעו במערכת מת"ל (מערכת ... מחיר האבחון 1450 ש"ח, מתוכם 80 ש"ח דמי טיפול בפנייה.
מכון אבחון תפקודי למידה - דיקנאט הסטודנטים - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
https://in.bgu.ac.il › pages › matal
פונה המעוניין לבצע אבחון מתבקש למלא שאלון אישי לפונה (על פי המגדר ... מחיר הטיפול בערעור הוא 200 ש"ח, שישולמו ישירות למרכז האבחון האחראי על חוות הדעת החדשה.
מכון האבחון - האוניברסיטה העברית
https://studean.huji.ac.il › book › html
מחיר האבחון 1450 ₪, מתוכם 80 ₪ דמי טיפול בפנייה. ... אבחון מת"ל - מערכת ממוחשבת של מבחנים ושאלונים, שפותחה לצורך אבחון מועמדים להשכלה הגבוהה ולסטודנטים, ...
אבחון לקויות למידה וקשב - דקאנט הסטודנטים
https://deanstudents.tau.ac.il › learnin...
אבחון פנימי - מיועד לסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב בלבד. ... מחיר האבחון הפנימי הוא 970 ₪ עבור סטודנטים בעלי אבחון בתוקף (אבחון שנערך לפני פחות מ-5 שנים).
מכון האבחון - studean.huji.ac.il
https://studean.huji.ac.il/book/export/html/19318
מחיר האבחון. מחיר האבחון 1450 ₪, מתוכם 80 ₪ דמי טיפול בפנייה. התשלום יבוצע באופן הבא: שובר על סך 80 ₪, דמי טיפול בפנייה, אשר ישולם באתר התשלומים. שובר על סך 1315 ₪, אשר ישולם באתר התשלומים
מת"ל - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il/other-tests/matal
- מערכת לאבחון לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז מת"ל היא מערכת ממוחשבת של מבחנים ושאלונים סטנדרטיים שפותחה לצורך אבחון מועמדים למוסדות להשכלה גבוהה ותלמידים הלומדים בהם המבקשים התאמות בבחינות וסיוע בלימודים בשל לקות ...
מכון אבחון לקויות למידה – דקנט הסטודנטים - אוניברסיטת אריאל בשומרון
https://www.ariel.ac.il › lakuyot
מכון האבחון ללקויות למידה באוניברסיטת אריאל הינו חלק ממערך התמיכה שניתן לסטודנטים בדיקנאט. מטרתו של המכון הינה לספק שירותי אבחון מהימנים ומעוגנים במחקר, ...
אבחון מת"ל | המכללה האקדמית תל חי
https://www.telhai.ac.il › אבחון-מתל
אבחון מת"ל: מהו אבחון מת"ל? מערכת ממוחשבת של מבחנים ושאלונים שפותחה על ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה. מטרת האבחון היא קביעת זכאות להתאמות בבחינות האקדמיות ...
אבחון לפסיכומטרי - מת"ל או פרטי - EZ WAY פסיכומטרי
https://www.ezway.co.il/adjustments-in-the-psychometric-exam/psychometric-diagnosis...
דעה מספר 7: אבחון מת"ל הוא הזול ביותר. בנוגע לסוגיית המחיר – נכון להיום, מחיר האבחון במת"ל הוא כ- 1500 ₪ במסגרת מה שמוגדר כ"שירות לציבור".
אבחון לפסיכומטרי - מת"ל או פרטי - EZ WAY פסיכומטרי
https://www.ezway.co.il › psychomet...
זה אמנם מחיר זול מהמקובל בשוק האבחונים, אולם צריך לזכור שזהו רק אבחון דידקטי, כלומר הוא אינו כולל את האבחון הפסיכולוגי שנדרש לעיתים.
מרכז אבחון מת"ל | מרכז נגישות | רופין
https://www.ruppin.ac.il/שירותים-אקדמיים/מרכז-נגישות/Pages...
מחיר הטיפול בערעור הוא 200 ₪. סכום זה ישולם ישירות למכון האבחון בו יטופל הערעור. למעוניינים לערער על אבחון מת"ל שנערך במרכז האקדמי רופין:
אבחון לקויות למידה באמצעות מת"ל– מידע לפונה - המכללה האקדמית ...
https://www.achva.ac.il › mida_machon_ela_1
שפותחה לצורך אבחון מועמדים למוסדות להשכלה גבוהה ותלמידים הלומדים בהם המבקשים ... קבלת תשלום של דמי טיפול בפניה בסך 80 ₪ (הסבר כיצד לשלם נמצא בסעיף "מחיר.
מרכז ארצי לבחינות ולהערכה | מידע כללי לפונה 2
https://www.nite.org.il › ... › מת"ל
ככלל, אצל פונים שעברו אבחון מבוסס מת"ל לאחר גיל 18 - האבחון יהיה תקף לכל החיים. ... מחיר האבחון הוא 1,450 ש"ח, מתוכם 80 ש"ח דמי טיפול בפנייה.