חיפשת:

אאורה פינוי בינוי

אאורה תקים 1,560 דירות בפרויקט פינוי-בינוי בנתניה - גלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001378804
Jul 20, 2021 · נדל"ן ותשתיות אאורה תקים 1,560 דירות בפרויקט פינוי-בינוי בנתניה כלי חדש לניהול זמן: מה שמעניין אותך.
אאורה תקים 1,560 דירות בפרויקט פינוי-בינוי בנתניה - גלובס
www.globes.co.il › news › article
Jul 20, 2021 · נדל"ן ותשתיות אאורה תקים 1,560 דירות בפרויקט פינוי-בינוי בנתניה כלי חדש לניהול זמן: מה שמעניין אותך.
מחדשים את ישראל - אאורה ישראל • Aura Israel
https://www.auraisrael.co.il
Oct 21, 2021 · אאורה מחדשת את ישראל כבר למעלה מעשור עם יותר מ-60 פרויקטים ברחבי הארץ. כמי שנבחרה לחברת ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי) הגדולה בישראל 5 שנים ברציפות, אנחנו רואים בפיתוח תחום המגורים כעשייה ציונית אמיתית, שליחות של ממש.
התחדשות עירונית - אאורה ישראל • Aura Israel
https://www.auraisrael.co.il › התחדשות-עירונית
יתרון לגודל. אאורה היא אחת החברות החלוצות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל ומזה שנים ארוכות היא מבססת את פעילותה בפרויקטים מסוג פינוי בינוי , תוך ...
אאורה ישראל - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › auraisrael
‎אאורה ישראל יזמות והשקעות בע"מ, הינה חברה יזמית מובילה בתחום ייזום פרויקטים ... עם משרד זוסמנוביץ ושות', עם חחימתם על הסכם פינוי בינוי עם חברת אאורה ישראל.
עוד פרויקט פינוי-בינוי לאאורה ביהוד – במתחם גדול ברחוב ויצמן
https://www.nadlancenter.co.il/article/1536
Jul 31, 2019 · חברת אאורה הודיעה לאחרונה כי נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי במתחם רחוב ויצמן 22-16 ביהוד. המתחם הוא חלק ממתחם גדול של כ-25 דונם, שבו מתכוונת לקדם החברה הקמה של 550 יחידות דיור.
אאורה רוצה להחתים דיירים על פרויקט שסיכוייו קלושים | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › article
אאורה מתעקשת לקדם פינוי־בינוי ברחוב צה”ל בקריית אונו, אף שמדיניות העירייה שם היא להתיר רק תמ"א 38, והדיירים כבר חתמו עם יזמים אחרים.
פרויקט פינוי-בינוי חדש לאאורה בחולון: 266 יח"ד במתחם חנקין
www.nadlancenter.co.il › article › 2218
Jan 15, 2020 · בצידו השני של הרחוב, ביהושוע חנקין 119-99, נמצא בשלבים מתקדמים פרויקט פינוי-בינוי נוסף, שבמסגרתו יוקמו יותר מ-700 יחידות דיור חדשות, במקום 215 דירות הקיימות במתחם כיום. על פי התכנון יוקמו במתחם זה שישה מגדלים בני כ-25 קומות.
התחדשות עירונית - אאורה ישראל • Aura Israel
https://www.auraisrael.co.il/התחדשות-עירונית
Oct 19, 2021 · אאורה היא אחת החברות החלוצות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל ומזה שנים ארוכות היא מבססת את פעילותה בפרויקטים מסוג פינוי בינוי , תוך מתן עדיפות לפרויקטים משמעותיים ברמת …
אאורה תקים 1,560 דירות בפרויקט פינוי-בינוי בנתניה - גלובס
https://www.globes.co.il › article
אאורה תיישם פרויקט פינוי-בינוי גדול בשכונת נאות שקד בנתניה, שיכלול יותר מ-1,500 יחידות דיור • המיזם יכלול גם שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור ...
אאורה תבנה 620 דירות בפינוי־בינוי בנס ציונה
www.calcalist.co.il › real_estate › articles
Oct 11, 2018 · הדמיית הפרויקט של פינוי־בינוי בנס ציונה צילום: evolve media מתחם הטייסים וההסתדרות ממוקם בצפון מערב נס ציונה, בחלקה הצפוני של שכונת רמת בן צבי.
פרויקט פינוי-בינוי חדש לאאורה בחולון: 266 יח"ד במתחם חנקין
https://www.nadlancenter.co.il/article/2218
Jan 15, 2020 · בצידו השני של הרחוב, ביהושוע חנקין 119-99, נמצא בשלבים מתקדמים פרויקט פינוי-בינוי נוסף, שבמסגרתו יוקמו יותר מ-700 יחידות דיור חדשות, במקום 215 דירות הקיימות במתחם כיום. על פי התכנון יוקמו במתחם זה שישה מגדלים בני כ-25 קומות.
עוד פרויקט פינוי-בינוי לאאורה ביהוד – במתחם גדול ברחוב ויצמן
www.nadlancenter.co.il › article › 1536
Jul 31, 2019 · חברת אאורה הודיעה לאחרונה כי נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי במתחם רחוב ויצמן 22-16 ביהוד. המתחם הוא חלק ממתחם גדול של כ-25 דונם, שבו מתכוונת לקדם החברה הקמה של 550 יחידות דיור.
אאורה השקעות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אאורה_השקעות
אאורה השקעות בע"מ (באנגלית: .Aura Investments Ltd) היא חברה ישראלית, העוסקת ביזום ובנייה למגורים ובנדל"ן מניב. אאורה היא חברה ציבורית ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מניית החברה כלולה במדד תל אביב SME60.
אאורה רמת חן - אאורה ישראל • Aura Israel
www.auraisrael.co.il › project › אאורה-רמת-חן
אאורה רמת חן. חברת אאורה בפרויקט פינוי בינוי רחב היקף במתחם שלם ברמת גן. אזור מרכזי הנהנה מאופי שקט ונעים, מגישה מידית לפארק הלאומי ולכל צירי התנועה המחברים את העיר לתל אביב ולכביש 4. אזור זה הוא בית לחלק ממוסדות החינוך המצוינים של רמת גן.
אאורה מודיעה כי נבחרה לקדם את פרויקט הפינוי-בינוי הענק "נאות שקד ...
https://www.nadlancenter.co.il › article
חברת אאורה דיווחה היום (ג') לרשות לניירות ערך כי חתמה על הסכם לקידום פרויקט פינוי-בינוי בשכונת "נאות שקד" במערב נתניה, במתחם הרחובות בן צבי, ...
אאורה השקעות – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אאורה_השקעות
חברות נוספות בהם השקיעה היו, חברת המכשור הרפואי ורסמד (Versamed), חברת טכימג' (TechImage), ופרנדלי רובוטיקס (Friendly Robotics) יצרנית מכסחות הדשא האוטומטיות רובומו (Robomow) . בפברואר 1999 שונה שם החברה לשמה הנוכחי – "אאורה השקעות בע"מ".
מחדשים את ישראל - אאורה ישראל • Aura Israel
www.auraisrael.co.il
Oct 21, 2021 · אאורה מחדשת את ישראל כבר למעלה מעשור עם יותר מ-60 פרויקטים ברחבי הארץ. כמי שנבחרה לחברת ההתחדשות העירונית (פינוי בינוי) הגדולה בישראל 5 שנים ברציפות, אנחנו רואים בפיתוח תחום המגורים כעשייה ציונית אמיתית, שליחות של ממש.